Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 75
  1. #31
    VWC-Lid Vincmer19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2017
    Locatie
    Kinnum Terschelling
    Berichten
    189
    Thanks
    6
    267 waarderingen in 46 posts
    Hier in de straat ligt het er aan wie er thuis zijn. Directe buurman heeft vaak best wel wat. Overbuurman ook wel en verder op in de straat gaat ook voor een boel geld de lucht in

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2019
    Berichten
    9
    Thanks
    4
    12 waarderingen in 2 posts
    Bij mij thuis ben ik de enige die in de straat woont... woon heel erg achteraf.
    waar ik o&n door doe weet ik het niet aangezien het de 1e keer is dat het daar is.
    vorig jaar stond er zo'n 75 á 100 man te kijken naar ons want er ging voor ongeveer 5000 de lucht in met 3 man dus dat was de moeite haha.

  3. #33
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Geweldige beelden Palm Tree, erg sfeervol. Ga je dat dit jaar ook weer doen?
    waarschijnlijk wel, misschien aan de andere kant.
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Vrij rustige straat, wat meterpaketjes en een cake hier of daar. Ik woon er net en afgelopen oud & nieuw voor het eerst daar afgestoken. Dat zorgde wel voor wat verbaasde blikken en de bekende vraag "dat is zeker illegaal?". Stukje verderop zit een chinees restaurant die is dicht met oud en nieuw en de hele familie viert het daar, dat was een tandje gekker dan wat ik had en ook zeker niet allemaal legaal.

  5. #35
    VWC-Lid fizzhy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2019
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    80
    Thanks
    36
    54 waarderingen in 18 posts
    Afgelopen 3 jaar oud en nieuw bij vrienden geviert i.v.m. het in mijn straat/wijk altijd enorm dood is.

    Ik miste het "familiegevoel" toen wel, vandaar dat ik dit jaar weer tuis O&N vier, wordt ook de eerste keer dat het losbarst!

  6. #36
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Vorig jaar wel bij mijn nieuwe huis 18:00 uur flink afgestoken tot 19:00 en erna naar vrienden gegaan en daar het grote werk gedaan. De meningen in de buurt waren verdeeld, sommige vonden het te hard en overdreven (en dat voor 18:00 uur) en andere vonden het jammer..... dit jaar lekker bij ons thuis om 18:00 uur en verder oom de rest van de avond... ik ben benieuwd

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Paar jaar geleden trouwens met een ploegie vrienden in Halle (Achterhoek) oud & nieuw gevierd. Beste vuurwerkervaring ooit was dat. Dat huis lag op 200 meter van een feesttent waar lekker carbid werd geschoten en je een biertje kon drinken. Om 00.00 ging het echt los in die omgeving, leek Sydney wel. Mensen van wie we dat huis huurde woonden er zelf naast, dan is het altijd afwachten wat die ervan vinden. Nou die vonden het prachtig en hadden zelf ook een flink lading vuurwerk.

  8. Deze gebruiker waardeert bonbridge1 voor het bericht:


  9. #38
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Ik ben dit jaar op een andere locatie, tot onvrede van de straat waar ik voorgaande paar jaar was, want die vonden het vuurwerk "zo waanzinnig". Ik kan er dan ook niet bij dat er uit sommige "onderzoeken" zoveel tegenstanders uit lijken te komen. Overal waar ik tot nu toe ben geweest met oud en nieuw, waren ze lyrisch over het vuurwerk en teleurgesteld als bleek dat ik er niet was dat jaar.

    Dit jaar in Ede en het schijnt dat die buurt daar ook redelijk fanatiek is. Ben ik blij dat ik dit jaar 78x de Big Chill heb vanwege de compensatie actie, dus kan ik er nog wat bovenuit steken haha.

  10. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2019
    Berichten
    189
    Thanks
    19
    134 waarderingen in 47 posts
    Voor het eerst sinds jaren niet op het vaste adres. Nu in een woonwijk, voorheen in een drukke doorgaande weg in Nijmegen, niet echt een ideale stooklocatie ivm verkeer wat de hele avond voorbijkomt. Daardoor wel veel mensen (buren) die elk jaar weer naar ons toekomen om ons te complimenteren over het vuurwerk, eigenlijk de enige die echt veel afsteken in een straal van 100 meter. Ben benieuwd hoe het dit jaar is..

  11. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2019
    Berichten
    138
    Thanks
    292
    310 waarderingen in 52 posts
    In mijn straat ligt het eraan wie er thuis is, normaliter erg rustig. Nog nooit problemen gehad met zeurende buren etc. Rondom mijn straat lijkt het wel de gaza strook, veel triplex blokken maar ook veel legaal. Om 00:00 was het vroeger soms angstaanjagend hoeveel er werd afgestoken. Heb geen idee hoe het in andere delen van Amsterdam is, in Osdorp is het in ieder geval niet rustig 😄

  12. #41
    VWC-Lid Tom2396's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2014
    Locatie
    Ergens, Nederland
    Berichten
    182
    Thanks
    69
    86 waarderingen in 38 posts
    De wijk stookt prima. Meer liefhebbers dan anti-vuurwerk lieden.
    Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

  13. #42
    VWC-Lid -robin32-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2011
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    210
    Thanks
    1.092
    166 waarderingen in 70 posts
    2 jaar geleden voor het eerst in mijn straat afgestoken, maar daar was ik en een buurman de enige.
    Nu maar eens kijken hoe het dit jaar is... ik vrees dat het niet anders is als 2 jaar geleden :(

  14. #43
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Vieren het dit jaar bij vrienden die net een ander huis hebben gekocht. In die buurt schijnt het ook altijd goed los te gaan, erg benieuwd naar dus.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 november 2013
    Berichten
    34
    Thanks
    15
    51 waarderingen in 14 posts
    Opzich in de wijk gaat het wel aardig los alleen in het stukje waar wij zitten net niet ja Ike dan ze hebben dan nu ook met 4 straten geld ingezameld en aan mij gedoneerd om weer te zorgen voor een mooi showtje om 18.00 voor de Kids en om 0.15 voor de ouderen

  16. #45
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maffemaffie Bekijk bericht
    Opzich in de wijk gaat het wel aardig los alleen in het stukje waar wij zitten net niet ja Ike dan ze hebben dan nu ook met 4 straten geld ingezameld en aan mij gedoneerd om weer te zorgen voor een mooi showtje om 18.00 voor de Kids en om 0.15 voor de ouderen
    Wat een prachtig initiatief! Hopelijk kun je ze goed vermaken!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •