Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 75
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Hoe stookt jouw straat ?

    Ben je de enige, en kijkt iedereen naar jouw vuurwerk of word er in jouw straat volle bak vuurwerk afgestoken?
    Vinden de buurtbewoners het leuk, of hebben ze liever dat je zo snel mogelijk stopt? Vermeld het hier!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid Rdam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2014
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    795
    Thanks
    44
    456 waarderingen in 132 posts
    Heel toevallig de enige bij mijn ouders in de straat, en hier in mijn eigen huis hetzelfde verhaal.
    Alles wat je afsteekt staat iedereen voor het raam
    Dus heel de dag door locaties zoeken..

  3. #3
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Tot en met verleden jaar mei woonde ik aan de Pelmolenerf in Gouda, sindsdien woon ik aan de Isoldestraat in Gouda. En 1 ding is zeker, qua vuurwerk mis ik mijn oude buurt. Want deze nieuwe buurt is werkelijk uitgestorven met Oud & Nieuw. Alsof iemand er al een vuurwerkvrije zone van heeft gemaakt. Zo saai was het dat ik besloot gewoon weer na mijn oude straat te rijden. Waar ze mij dus ook echt mistte, waarom? Nou, er werd elk jaar wel gestookt in mijn oude straat, maar dat was NIKS vergeleken met de show die ik gaf. Hun budget was misschien 100 euro, mijnes elk jaar 1500 euro als niet meer was. In 2015 was het mooist toen ik 2500 euro besteede aan vuurwerk en de hele buurt 3 kwartier bij mij heeft staan kijken met een staande ovatie. Verleden jaar in mijn nieuwe straat, waar ik dus even wat categorie 1 en wat kleine cakes afstak, met geluk 2 jongeren die even kwamen kijken. Maar, 1 voordeel heeft de nieuwe straat wel, uitzicht is helaas wel minder dan me oude. Maar het licht velen malen centraler, dus ik ben overal sneller om te genieten van andermans vuurwerk en/of mijn andere passie uit te voeren. Oh en fietsen na de stad zoals ik verleden jaar ook deed, is stukken gemakkelijker/sneller.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  4. #4
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.991 waarderingen in 2.471 posts
    Afgelopen jaar stopte iedereen als ik wat ging afsteken, ze vonden hun vuurwerk in het niet vallen en had een hele straat die stond te kijken naar mijn vuurwerk

  5. #5
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    In mijn straat zelf ben ik één van de enigen die vuurwerk afsteekt, maar de helft is winkels en die zijn veelal dicht. De mensen die daar boven wonen hebben vaak geen directe toegang tot buiten dus sommigen steken alleen om 0:00 wat af.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  6. #6
    VWC-Lid pkd19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2014
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    764
    Thanks
    1.570
    555 waarderingen in 265 posts
    Maar net wie er allemaal thuis zijn die avond.
    Een buurman heeft ook altijd wel een aantal boxen,dus dan weet je wel weer hoe het gaat
    Daarnaast zijn er nog wel enkele die vooral uit duitsland bij Lidl etc wat kopen.

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Word prima gestookt! wanneer ik oudjaar bij vrienden of familie vier hebben wij toch altijd het meeste, maar bij mij in de straat zijn er genoeg die flinke hoeveelheden wegstoken.

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Bij mijn is elke jaar anders afgelopen jaar waaren er 6 mensen die vuurwerk afsteken en de ene jaar is weer niks dus dit jaar is afwachten hoe de buurt mee doet

    Maar hoe het afgelopen jaar was het top hop ook dit jaar dat de straat weer lekker los gaat

  9. #9
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Afgelopen jaar was het weer een groot gekkenhuis hier. Ging weer zeer veel vuurwerk de lucht in. Buren 2 deuren verder hadden een doos of 10 en op de hoek van de straat was een hele vrienden groep samen die ook erg veel uurwerk hadden. Ook omliggende straten ging het goed los, aan vuurwerk geen gebrek hier.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #10
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Vorig jaar ( ook vanwege het zachte weer ) was het zeer druk in de straat/buurt, heerlijk die sfeer, van een uur of 11uur in de ochtend tot een uurtje of half 2 ongeveer nachts overal was wel wat te zien/te horen
    Eigelijk is het elk jaar wel chaos, alleen vorig jaar was het toch anders druk op de 1 of andere manier.

  11. #11
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Pas verhuisd naar nieuwbouw. Ben benieuwd hoe men gaat stoken hier.
    Vuurwerk is een passie!

  12. #12
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Zoals ieder naar redelijk rustig in de straat totdat wij losgaan.

    Kreeg 2 weken geleden al weer vragen van mensen of we dit jaar weer mooi vuurwerk hadden geregeld.

    Heb toen voor de gein verteld dat het nog niet zeker was waar wij o&n gingen vieren. Was wel mooi om die teleurgestelde gezichten te zien.

  13. #13
    VWC-Lid Gupje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 januari 2014
    Berichten
    1.083
    Thanks
    14
    1.268 waarderingen in 397 posts
    Elk jaar houden wij het bij een andere thuis, wij gaan de hele vrienden groep zo af. Maar eigenlijk is ons dorp sowieso wel goed bedeeld met vuurwerk, dus maakt niet uit welke staart je komt.
    Klapchi

  14. #14
    VWC-Lid Schiedammert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 juli 2019
    Berichten
    212
    Thanks
    439
    56 waarderingen in 41 posts
    Soms in brabant, soms in Schiedam. In brabant schiet buurman de brandweer shells om de 5 minuten... eigenlijk in elke straat zie je wel dikke mortierbuizen... ingegraven. Opengeknipte kooien. Groepen jongeren die tkkertje met de brandweer spelen. Paar kleine vuurtjes aan de rand... Dan autobanden op kruispunten. Van die dikke zwarte rook. Ja een dorp, maar compleet oologsgebied. Zonder illegaal zwaarder vuurwerk val je niet op. 24 uur later is op zich het dorp weer netjes dat dan weer wel. Ja die gesmolten kunststof paaltjes zijn nog zichtbaar en de dikke verbrande rubber stookvuren ook. Maar de rest staat iedereen op te ruimen.

    Schiedam... ja hier en daar wat vuurwerk. Meer dronkenlui van een huisfeestje met wat klein spul. Enkeling in de buurt die een muurtje kan maken. Veel grote feestjes in schiedam/rotterdam na 0:00. daar kom je sowieso niet binnen met vuurwerk en ook niet in je kloffie. Ik ben liever in Schiedam overigens. Bekend terrein. Wat gestookt wordt ligt vervolgens tot juni op straat bij wijze van spreken. Schiedammers zijn niet zo van het opruimen.
    Laatst gewijzigd door Schiedammert; 7 september 2019 om 11:37
    Asjemenou

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Hier.. Geen idee. Ik ben letterlijk verhuisd naar de andere kant van het land. Van regio Rijmond naar de kop van Noord Holland,eind 2018.
    18/19 nog op de oude locatie gevierd omdat het nieuwe huis een bouwput was. Dit jaar, huia nogsteeds een bouwput, vieren we het wel in het noorden.
    Wat ik in januari 2019 zoal zag liggen een paar straten verder stemde mij vrolijk. Alleen het plein voor onze deur was brandachoon. Dat is of een heel goed teken, of een slecht teken. We shall see.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •