Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen van de buren/straat.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Afgelopen jaarwisseling werd er door meerdere buren gevraagd of het wel legaal vuurwerk was. Vooral toen ik met cakeboxen en compounds naar buiten kwam. Leuke gesprekken krijg je dan. Dit jaar ook al de vraag gehad of ik weer thuis ben met oud en nieuw.

    Comment


      #17
      afgelopen jaar voor het eerst bij me schoonouders oud en nieuw gevierd, die vonden al het vuurwerk zo mooi dat ze dit jaar mee willen betalen

      Comment


        #18
        Afgelopen jaar voor t eerst oudjaar in mijn nieuwe woonplaats gevierd. Helaas alleen maar gezeik tot 12u. Mensen die je vals beschuldigen van het bekogelen van hun kinderen... alleen geen kind in de buurt gezien. Vervolgens wel om 12 uur wel staan slijmen. Zoals hierboven gezegd: "zooo komt uit België he?". Nee hoor, ook in Nederland verkopen ze top spul! Mij houden ze niet tegen. Zolang er geen verbod is blijf ik lekker doorgaan
        🧨

        Comment


          #19
          Bij mij hopen ze juist dat ik er niet ben 🤣🤣 jammer joh

          Comment


            #20
            Bij ons komen kinderen met hun ouders inmiddels van de omliggende straten ook kijken. De kinderen uit de straat (Die ergens anders gingen vieren)willen niet meer weg dit jaar We gaan dit jaar ook wat uitbreiden. Er komt een vuurton. Jammer is dan wel weer de Chinees in de straat. Hij steekt zelf met familie vuurwerk af, en dan vraagt hij aan mij of ik de rommel wel opruim voordat hij weer open gaat....

            Natuurlijk doen we dat elk jaar. Openbare werken weet het inmiddels al dat de straat een bende is. Ze komen met een veegwagen al vroeg. Zodra deze in de straat is gaan wij ook naar buiten en alles is binnen 10 minuten opgeruimd. De chinees is echter nergens te bekennen....

            Comment


              #21
              Ik woon op een woonerf waar ook een appartementen gebouw staat van 3 verdiepingen. Daar wonen wat oudere mensen. Ook een lieve vrouw van achterin de 70 en die vind het vuurwerk geweldig, zelfs zo dat ze het live streamt naar haar zus in amerika. Dus een vuurwerkverbod bij bejaardentehuizen, zou niet weten waarom. De meeste in de straat vinden het wel prima, hoor ik eigenlijk niet veel van. Ik weet wel dat er in de straat ook een gezin woont met 34 katten een hond, 7 konijnen, 12 vogels en misschien een verdwaalde olifant. Die zullen het waarschijnlijk minder leuk vinden maar die hoor ik niet. Als wederdienst loop ik niet te klagen dat hun katten de hele buurt onder schijten de rest van het jaar.

              Comment


                #22
                Aan het einde van het jaar krijg ik wel eens de vraag of ik weer thuis ben, niet echt vanuit de straat, maar meer van de kennissen/vrienden uit de buurt. Echter heb ik dit jaar nog niets vernomen, ben dan ook niet thuis dit jaar, dus het zal me benieuwen hoe men reageert na 1 januari.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Enkel positieve reacties gekregen uit de buurt waar we het vierde. De vrienden waar wij het vierden zitten in een buurtapp, daar zijn tal van positieve berichten binnen gekomen, geen enkele negatieve. Volgende dag stond er een krat bier, 2 flessen cola en wat nootjes voor de deur namens de hele buurt. ze hadden enorm van het vuurwerk genoten.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                    Volgende dag stond er een krat bier, 2 flessen cola en wat nootjes voor de deur namens de hele buurt. ze hadden enorm van het vuurwerk genoten.

                    Dat vind ik nou geweldig om te lezen dat ze zo hun waardering uitten. Was mijn buurt maar zo
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #25
                      Bij mij ook. er stonden 10 mensen op de oprit. Allemaal complimenten en vragen wat voor vuurwerk dit was.

                      Comment


                        #26
                        De laatste week van december de nodige vragen gehad waar ik verbleef tijdens oud & nieuw, helaas heb ik ze teleur moeten stellen dat ik niet thuis was. Mijn overburen hadden zelfs buitenlandse vrienden uitgenodigd om te kijken naar de heuse jaarlijkse show... shit happens.

                        Op de stooklocatie waren er echter nog meer blije reactie's, heuze gezinnen, vrienden en bekenden kwamen naar ons vuurwerk kijken omdat ze ''gezien hadden van een afstand'' hoe mooi het was. Op het hoogtepunt zelfs 70/80 man publiek gehad! Ook veelvuldig de vraag gehad waar de fooienpot stond. Toen ik ze vertelde dat ik het voor mezelf doe, en niet voor het geld, werd ik nog voor gek verklaard ook. Toffe reacties die voor een voldaan gevoel zorgen, misschien nog wel meer dan goed vuurwerk opzich.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                          Enkel positieve reacties gekregen uit de buurt waar we het vierde. De vrienden waar wij het vierden zitten in een buurtapp, daar zijn tal van positieve berichten binnen gekomen, geen enkele negatieve. Volgende dag stond er een krat bier, 2 flessen cola en wat nootjes voor de deur namens de hele buurt. ze hadden enorm van het vuurwerk genoten.
                          Heerlijk gebaar van de buurt! Tip ze gelijk even naar https://www.petitievoorvuurwerk.nl als ze het aankomend jaar nog een keer willen haha

                          Comment


                            #28
                            Hier ook alleen maar positieve reacties. Wonen pas een paar weken in de straat en voorheen was het nogal dood met oud en nieuw. Iedereen die ik tot nu toe heb gesproken vond het super. Eindelijk leven in de brouwerij. Ook een aantal buren van onze vorige straat zijn nog speciaal komen kijken vanwege het vuurwerk. Is toch wel leuk om dan ineens al die mensen te zien die het dus al die jaren ook hebben gewaardeerd.

                            Comment


                              #29
                              Welke vragen ik krijg van mijn straat?

                              Afgelopen oud en nieuw diverse antwoorden, zowel ''Wil je opdonderen met die troep'', als ''Volgend jaar weer? ''

                              Comment


                                #30
                                Om 23.45 uur ben ik op de valreep nog toegevoegd in de straatapp de overbuurman kwam nog even aan de deur..hahaha.

                                Meteen kwamen de vragen waar ik ging staan met het spul en of ze voor eten en drinken moesten zorgen bij het kijken.

                                Na afloop werd er meteen geopperd om dit jaar een bijdrage te doen door de gene die willen kijken en voor staantafels te zorgen, kijkt wat makkelijker zeiden de buren..hahaha

                                Comment

                                Working...
                                X