Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 43
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Vragen van de buren/straat.

    Krijgen jullie ook vaak de vraag van mensen bij jou uit de buurt of je dit jaar weer thuis bent en zoja of je weer een showjte schiet?
    Laat het ons hier weten welke vragen jij krijgt van je buren.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid BENZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2017
    Berichten
    966
    Thanks
    144
    417 waarderingen in 236 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Krijgen jullie ook vaak de vraag van mensen bij jou uit de buurt of je dit jaar weer thuis bent en zoja of je weer een showjte schiet?
    Laat het ons hier weten welke vragen jij krijgt van je buren.
    De buurjongens vragen en hopen altijd wel of ik weer van de partij ben
    Ging eerder om het jaar thuis of naar me geboorteplaats. Nu enkel nog thuis bij de buren dus.
    Daar zijn ze blij mee. Of iedereen dat is
    Denk de groenlinks stemmers niet

  3. #3
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Krijg deze vraag ook de laatste jaren. Buurman je bent toch wel thuis met Oud en Nieuw? Vorig Oud en Nieuw een hoop positieve reacties gehad op het door mij afgestoken vuurwerk. Dat doet je echt wel goed. Ook al is het mij daarom niet om te doen. Heb er wel een heel positief gevoel aan overgehouden. Weer eens wat anders dan al dat gezeur.
    Laatst gewijzigd door Happiness; 24 september 2019 om 22:52
    December Will Be Magic Again!!

  4. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  5. #4
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Die vraag krijg ik ook regelmatig, ze willen dit echt niet meer missen. We vieren het altijd met vrienden en die hebben een nieuwe huis gekocht en gaan het daar eens vieren, eens kijken wat ze er daar van vinden haha.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  7. #5
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Ieder jaar na het spektakel krijg ik wel weer de vraag of ik dat ieder jaar wil verzorgen. Maar, ik laat me daar nooit door leiden. Komend jaar ben ik dan ook niet in de straat aanwezig. Eens kijken of ze me op 1 januari gemist hebben!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Voorgaande jaren kort voor de grote dag wel eens vragen gekregen van de buren en andere mensen in de straat. Het afgelopen jaar was het echter heel rustig op straat(zowel qua vragen als mensen en vuurwerk). Dit jaar maar eens zien of ze me gemist hebben, want ik vier het voor het eerst sinds jaren eens niet thuis.

  9. #7
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    "ZO! Dit komt zeker uit België, hé!?"

    Pffffff
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Pyro Is Art voor het bericht:


  11. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    "ZO! Dit komt zeker uit België, hé!?"

    Pffffff
    nee uit China ! , zeg ik dan altijd

  12. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Berichten
    1.039
    Thanks
    237
    490 waarderingen in 236 posts
    Kroegbaas vraagt me altijd of ik weer afsteek bij de cafe's voren zodat hij weer meer klanten heb.
    Jaren geleden kwam het halve dorp kijken naar mij en paar maten maar tegenwoordig is het niet zo druk en gezellig meer.
    Vorig jaar thuis gehouden gelijk ruzie met iemand uit de buurt diegene werd helemaal razend tot aan extreme toe ik mocht niet meer afsteken of anders kwam ze met emmer water ff alles nat gooien en om 12 uur stonden ze met zn allen naar mijn vuurwerk te kijken.
    Als ze binnen zitten hebben ze er last van maar om 12 uur willen ze vuurwerk zien want dat hoort erbij en is mooi
    Ze denken alleen maar aan hun zelf

  13. Deze 3 gebruikers waarderen boller voor het bericht:


  14. #10
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.071
    Thanks
    3.490
    7.030 waarderingen in 1.558 posts
    Er word altijd gehoopt dat ik/we thuis zijn. En dat zijn we tot nu toe elk jaar. Mooie is, dat er vaak rond 23:45 enkele auto's en mensen op de fiets arriveren, met cat1. vuurwerk en champagne om naar ons vuurwerk te komen kijken. Er word op ons gerekend dus! Vorig jaar stonden er z'n 30-40 personen te kijken, dat geeft toch wel een kick. Van te voren worden er al vaak auto's in de buurt van de stookplaats verzet naar een straat verder. Achteraf ook vaak veel complimenten tot dagen erna. Vorig jaar wou er zelfs een oud baasje ons helpen vegen en opruimen, als dank voor het prachtige vuurwerk en ons goede gedrag. Een van de redenen ook dat ik niet van stookplek verander! Toch zijn er vaak ook klagers, op vorig jaar na dan. Maargoed je kan het niet altijd iedereen naar de zin maken, al doen we ons uiterste best.
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

  15. Deze gebruiker waardeert Janniekske voor het bericht:


  16. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 juli 2018
    Berichten
    184
    Thanks
    249
    81 waarderingen in 38 posts
    Afgelopen jaar voor het eerst bij mijn vriendin in de avond gestookt. En er stonden gewoon 3 flats op het balkon te kijken en beneden nog meer mensen uit de buurt. Ben daarna echt vaak aangesproken toen ik weer bij mijn vriendin op bezoek ging. Voel me bijna verplicht om het dit jaar ook weer te doen! Wel leuk zo'n waardering te krijgen van onbekende buurtgenoten.

  17. #12
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    "ZO! Dit komt zeker uit België, hé!?"

    Pffffff
    Hahah ik had het afgelopen jaar die komt niet uit nederland zeker polen ofzo...uhhh gewoon hier uit de winkel
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  18. #13
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Na 15 jaar op hetzelfde adres te hebben gewoon en heel onze wijk me vanaf november alweer begint te vragen of ik weer vuurwerk ga halen en meeste mensen voorheen op de 31ste om 10 uur en laatste jaren om 18 uur weer met geweld worden overladen en de meeste altijd positief zijn.....vorig jaar gaan samenwonen...we gingen de jaarwisseling bij vrienden vieren maar ik.moest om 18 uur ouderwets bij mij verzamelen....dit heeft de nieuwe buurt geweten van 18 uur tot 20 uur ongeveer....er waren mensen bij die begonden te roepen dat dit niet meer normaal was en onze echte buren dachten dat wij daardoor waren weggeaan om 20 uur..... dit jaar bij mij vanaf 18 uur en dan de jaarwisseling ook.... we gaan het meemaken

  19. #14
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.227
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Ik krijg hier al weer een tijdje de vraag:'' Al weer druk met vuurwerk? '' en dan natuurlijk de vraag of ik dit jaar weer thuis ben.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  20. #15
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.648
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Hoorde laatst van m'n ouders dat de buurvrouw met spijt had verteld dat ze er dit jaar niet bij waren. Weet niet precies waar ze heen gingen, maar dat ze het mijn vuurwerk gingen missen vonden ze wel een minpuntje.

    Vorig jaar kwamen er ook af en toe wat kinderen, soms met ouders, even blijven kijken. Erg leuk!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •