Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Win kaarten voor de besloten demo van Vuurwerktotaal!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Win kaarten voor de besloten demo van Vuurwerktotaal!!

    Win kaarten voor de Demoshow van Vuurwerktotaal 13 september a.s.

    Wil jij samen met een introducee als V.I.P. de vuurwerk demonstratie van de (nieuwe) producten van Vuurwerktotaal bijwonen? Doe dan mee met deze prijsvraag! Omdat de ruimte beperkt is kan niet iedereen deze demo bijwonen, jij kunt door mee te doen aan deze prijsvraag kans maken om er bij te zijn. Je bent dan de allereerste die de nieuwe producten ziet en kan filmen.

    Vuurwerktotaal geeft 10 leden de kans om met een introducee te komen kijken naar hun vuurwerkdemo onder het genot van een hapje en een drankje!

    Hoe doe je mee?

    Beantwoord de volgende 2 vragen en reageer per email.

    De vragen:

    1. Hoe lang bestaat Vuurwerktotaal?
    2. Hoe vaak werd Vuurwerktotaal importeur van het jaar ?

    Verder hebben wij de volgende gegevens van je nodig

    Nickname op VWC:
    Voornaam en achternaam:
    Emailadres:
    Telefoonnr:


    Stuur de antwoorden plus bovenstaande gegevens naar [email protected] en wie weet ben jij een winnaar!!

    Je krijgt bij deze prijsvraag géén bevestiging van ontvangst. Wanneer je geen (technisch) tegenbericht krijgt, mag je er dus van uit gaan dat ie goed is ontvangen.Zodra de prijsvraag verlopen is zullen wij de winnaars bekend maken en zal je benaderd worden voor verdere info!


    Wij bedanken Vuurwerktotaal voor deze mogelijkheid en wensen jullie veel succes. Misschien zien we jullie daar!

    Privacy

    Bij vuurwerkcrew.nl hebben we frequent een prijsvraag. Hiervoor dien je contactgegevens in te vullen. Die hebben wij nodig om de winnaars bekend te maken dat zij iets hebben gewonnen. De gegevens die ingevuld worden, worden niet op onze servers bewaard. Deze worden direct naar ons gemaild. Deze mailbox hebben wij bij GMAIL. Nadat de prijsvraag is verlopen en de winnaars bekend zijn gemaakt zullen wij de gegevens van de winnaars doorsturen naar Vuurwerktotaal ivm de aanmeldingen etc en zullen de verdere e-mails direct verwijderd worden uit onze e-mailbox. Deze gegevens worden niet doorgespeeld aan externe partijen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Misschien handig om er even bij te zetten in welke stad/dorp deze demo gaat plaats vinden, voordat er mensen gaan reageren die daar niet kunnen komen of het te ver vinden ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      Misschien handig om er even bij te zetten in welke stad/dorp deze demo gaat plaats vinden, voordat er mensen gaan reageren die daar niet kunnen komen of het te ver vinden ?
      Wapenveld ;)

      Comment


        #4
        Ook dit is weer een prima actie, mooi om te zien dat ook hier weer leden bij aanwezig kunnen zijn.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          VuurwerkTotaal scoort bij mij sinds 2 jaar een stuk hoger! Ik ben benieuwd of ik er bij kan zijn. En anders zie ik de films vanzelf verschijnen.

          Comment


            #6
            Super! Uiteraard meegedaan

            Comment


              #7
              Zo besloten is deze demo echter niet, is een voetbalveld waar je zo op kan lopen is mijn ervaring.
              Echter de kantine die als showroom word ingericht is een ander verhaal.

              Desalniettemin....Leuke actie voor de members!!

              Comment


                #8
                Leuke actie voor de liefhebbers en bezoekers van het forum. Top!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Super tof! ook nog redelijk in de buurt voor mij

                  Comment


                    #10
                    Ben ook zeer bekend daar en ga al jaren naar de demo in Wapenveld bij het voetbalveld. Prima demo altijd en hier wil ik ook zeer graag bij aanwezig zijn. Uiteraard meegedaan....

                    Comment


                      #11
                      Wanneer word de uitslag bekend gemaakt?

                      Comment


                        #12
                        Tot wanneer is de deelname?
                        Gelukkig 2024!

                        Comment


                          #13
                          Jullie kunnen de inzendingen nog insturen t/m woensdag. Winnaars krijgen dit via PM of via dit topic bericht.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Inmiddels hebben de winnaars per PM bericht gehad. Gefeliciteerd en veel plezier.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              VWC en Vuurwerktotaal bedankt we gaan morgen de demo van dichtbij meemaken. Hebben er zin in...

                              Comment

                              Working...
                              X