Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy Legend Monster Cakes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Creatief met kortingen en acties misschien, klinkt als 2+1 gratis. Verkoopt misschien sneller als wanneer je meteen zegt dat ze bijvoorbeeld 18 euro per stuk kosten.

    Ik moet zeggen dat ik over het algemeen moeite heb om de prijzen te begrijpen. Het lijkt wel alsof alles wat uitkomt meteen met een "actie" verkrijgbaar is.

    Okey, even los van de bedragen. Ik snap de voorverkoop prijs van €39,99 en een winkelprijs van €49,99 in dit geval. Nu heb je ook een officiële prijs van €73,50. Hoe moet ik dit zien, bepaald een winkel zelf het bedrag tussen de officiële prijs en winkelprijs?

    Hoe moet ik dit zien, iemand die dit kan uitleggen?

    Door al die "actie" prijzen ben ik even de geloofwaardigheid kwijt of het nou echt om een "actie" gaat of een verkooptrucje.

    Comment


      #17
      Kan ze al bestellen voor € 31,95

      Comment


        #18
        Hier ook besteld voor 32.50

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Subarashii Bekijk bericht
          Creatief met kortingen en acties misschien, klinkt als 2+1 gratis. Verkoopt misschien sneller als wanneer je meteen zegt dat ze bijvoorbeeld 18 euro per stuk kosten.

          Ik moet zeggen dat ik over het algemeen moeite heb om de prijzen te begrijpen. Het lijkt wel alsof alles wat uitkomt meteen met een "actie" verkrijgbaar is.

          Okey, even los van de bedragen. Ik snap de voorverkoop prijs van €39,99 en een winkelprijs van €49,99 in dit geval. Nu heb je ook een officiële prijs van €73,50. Hoe moet ik dit zien, bepaald een winkel zelf het bedrag tussen de officiële prijs en winkelprijs?

          Hoe moet ik dit zien, iemand die dit kan uitleggen?

          Door al die "actie" prijzen ben ik even de geloofwaardigheid kwijt of het nou echt om een "actie" gaat of een verkooptrucje.
          Het is in vele gevallen een verkooptruc.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Subarashii Bekijk bericht
            Door al die "actie" prijzen ben ik even de geloofwaardigheid kwijt of het nou echt om een "actie" gaat of een verkooptrucje.
            Het is inderdaad in vele gevallen een verkooptruc. Door er een actie label op tekst bij te plaatsen converteert een artikel beter. Wat de gemiddelde vuurwerkdealer echter niet weet is dat teveel actie/promotie assortiment juist nadelig is voor de conversie en prijsperceptie, omdat het de geloofwaardigheid onder klanten aantast.

            Comment


              #21
              Waarom hebben al die filmpjes van Vuurwerkcrew zelf weinig frames ofzo

              Comment


                #22
                Komen mooi uit op de filmpjes
                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                  Waarom hebben al die filmpjes van Vuurwerkcrew zelf weinig frames ofzo
                  Volgens mij van live streams geknipt..
                  Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                    Waarom hebben al die filmpjes van Vuurwerkcrew zelf weinig frames ofzo
                    Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
                    Volgens mij van live streams geknipt..
                    Dit heeft te maken met de sluitertijd van de de camera (ik gok een DSLR) waarmee dit gefilmd is. De vuistregel bij video is namelijk dat het getal van de sluitertijd 2 maal zo groot is als de framerate waarin wordt gefilmd. (In dit geval 25 fps, dus sluitertijd = '1/50') Bij de filmpjes van Scav is er denk ik een sluitertijd gebruikt die lager is dan de framerate zelf, bijvoorbeeld '1/13'. Een voordeel hiervan is dat het mooie nachtbeelden oplevert qua licht; je sensor vangt zoveel licht dat de ISO omlaag kan en je dus ruis vermijdt. Een groot nadeel is dat alles wat beweegt gewoon niet prettig is voor het oog. Zie dit voorbeeld. Links heeft hier erg veel ruis, maar prima beweging. Rechts heeft een stuk minder ruis, maar beroerde beweging.

                    Ja, ik kan hier nog uitgebreid over doorlullen, maar het is tijd om weer on-topic te gaan.
                    Stookverslaafde

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        ik zie in dit topic van alles zelfs video's maar een mening van mensen die ze live hebben gezien zie ik nergens. Niemand bij een demo geweest? ben wel benieuwd lijken wat aan de kleine kant de effecten
                        365 days a year pyromaniac

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                          ik zie in dit topic van alles zelfs video's maar een mening van mensen die ze live hebben gezien zie ik nergens. Niemand bij een demo geweest? ben wel benieuwd lijken wat aan de kleine kant de effecten
                          Absoluut een prima set, gezien tijdens de Dealer Avond (filmpje staat op de vorige pagina). Redelijk grote effecten, prima burst. Zeker voor de setprijs prima prijs/kwaliteit-verhouding. En als je de set met wat Freak-korting weet te bestellen dan betaal je rond EUR 10,00 per cake. Niks mis mee!
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #28
                            Inderdaad een prima set. Ook tijdens de demo mogen aanschouwen. Grote effecten, goed uitgewerkt en een prima burst. Absoluut geen miskoop lijkt mij zo!

                            Comment


                              #29
                              Weinig reacties dit topic 3 goed gevulde cakes met super effecten voor een zacht prijsje! Deze ook dit jaar voor 32 euri

                              Comment


                                #30
                                Wat een vreselijke labels! Ben ik dan toch de enige die het niks vindt?
                                Mis de tijden dat de labels velen malen mooier waren. Denk aan Wolff rond 2000/2010.

                                Comment

                                Working...
                                X