Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Genietmomentjes!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
    Mijn eigen blog die online gekomen is Elke vrijdag komt er een post online. Ontzettend blij en gemotiveerd.

    https://park-inside.nl/blog/
    Error establishing a database connection, zo wordt je blog niet gelezen hè...

    Comment


      #92
      Het eerste TV-toernooi van 2020 van het Darten, heerlijk een rustige zaterdagavond thuis op de bank met een avond darts!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #93
        Met een minder erge kater wakker worden dan je verwacht had, na een avondje Vastenavend.
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #94
          De kruit stress omdat Steenbergen de mystery box nog niet heeft onthuld... kruit stress in FEBRUARI!!

          Comment


            #95
            Als ik mijn collectie verzameld vuurwerk weer eens doorspit
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              #96
              De foto van de hekken die op de plaza aankomen
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #97
                Geen idee hebben wat je op je brood wilt doen, bij het ontbijt. En dan een onaangebroken verpakking bacon tegenkomen in de koelkast.
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #98
                  Toverland met een nieuw bezoekersrecord! Mijn dag kan niet meer stuk.

                  Comment


                    #99
                    De enorme voorraad chocola in diverse supermarkten nu zo met Valentines, en Pasen zelfs al in aantocht.
                    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                    Comment


                      Dat het voor mij 3 uurtjes eerder weekend is.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        Dat het dadelijk überhaupt weekend is.

                        Comment


                          genieten begint als ik in Ghana op vakantie Ben pfff eindelijk rust.

                          Comment


                            Genieten van mijn nieuwe iPad geen ergernis meer zoals mijn oude die op een gegeven moment vwc niet meer kon laden.

                            Comment


                              Klaar met werken om 23.45 en nu stiekem lamgs de snelweg een hamburgertje eten voordat ik door ga naar huis.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
                                Klaar met werken om 23.45 en nu stiekem lamgs de snelweg een hamburgertje eten voordat ik door ga naar huis.

                                dan heb jij gisteren hetzelfde gedaan als ik, ook na mijn late dienst langs de Mac gereden
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X