Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyro + Papel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zo heb ik de 2020 batch ook ervaren, minus de vonk overslag. Dat zag ik al aankomen en heb daarom in de lengterichting ook even een extra schotje tussen de blokken gedaan

    Comment


      Mijn straatvideo van dit jaar

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
        Zo heb ik de 2020 batch ook ervaren, minus de vonk overslag. Dat zag ik al aankomen en heb daarom in de lengterichting ook even een extra schotje tussen de blokken gedaan
        Wij hadden helaas wel vonk overslag. Ondanks alle maatregelen. Echt jammer.

        Comment


          Heb deze van dichtbij mogen aanschouwen. Mooie grote en diverse effecten. Ik vond hem misschien wel te lang en een echte wow-factor ontbrak voor mij. Kwam misschien ook wel door de wind. Zou hem zelf gezien de prijs ook niet aanschaffen. Geen vonkoverslag trouwens.

          Comment




            Filmpje van Kevin Kefke Pyroworks
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              Wilde deze toch nog een keer schieten,dus toch maar even 1 besteld voor dit jaar!

              Comment


                Dit bakbeest stond al 2 jaar te wachten.

                2 jaar geleden was het al voorbij 03:00 uur en deze stond nog te wachten. Toen besloten hem NIET af te steken.
                Vorig jaar laten staan i.v.m. de harde wind.

                Maar dit jaar moest deze er aan geloven. Het waaide hier hard, maar na 02:30u werd het iets rustiger. Ik had thuis afgesproken om na 3en te stoppen. Om exact 03:00uur deze box aangestoken . Zie hier het resultaat:

                Comment


                  Wat een dikke bak zeg zo op film. Ontzettend zonde dat ik deze nooit in de straat heb gehad.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Deze nooit zelf gehad omdat deze stevig aan de prijs was, maar aan de video van fireworkaddict te zien toch misschien wel beetje spijt dat ik deze nooit gezamelijk met de vriendengroep aangeschaft hebt.

                    Comment

                    Working...
                    X