Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 151

Discussie: Shots of Anarchy

  1. #61
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.074
    Thanks
    3.493
    7.044 waarderingen in 1.561 posts
    Pracht bak vind ik het zo ook film. In de uitverkoop of freak is de prijs best de doen. Zitten erg mooie uitwerkingen in, mooie kleuren combo's en tenslotte mooi gevarrieerd!
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

  2. #62
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ook dit was een gruwelijke bak zeg....en ook komt die goed overeen met de demo. Mag ook wel gezegd worden lijkt me?
    De discussie over de prijs, tja dat houdt je altijd wel en mag ook wat mij betreft mits je het maar onderbouwd. Ik zou het er wel voor neerleggen iig, wat een prachtige effecten en goede afwisseling en lekker rammen...3 minuten heerlijke chaos. Ik hou er van!

  3. #63
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    2 filmpjes gevonden van deze topper!



    FILM 2

    Hoe mooi ook, hier komt deze gewoon niet op de lijst vanwege het onderstaande wat ik eerder in dit topic geschreven heb. Principe kwestie.

    Hopelijk voor de wel geïnteresseerden, hebben jullie wat aan de films
    Shit... ja... gewoon Shit! Ik zal maar meteen zeggen dat ik een man van mijn woord ben, maar... ik heb de Shots of Anarchy zojuist besteld

    Oké ik ben jullie sowieso (en mijzelf ) een uitleg verontschuldigd, dus daar komt i:

    Ik hou zelf erg van het effect crackling en met name crackling chrysantium, waardoor dat komt heb ik geen idee... maar het brengt een bepaald gevoel in mij naar boven die ik niet kan omschrijven. Genieten van vuurwerk doe ik met volle teugen, maar als er crackling bij komt... ben ik verkocht!
    Ik had dan ook gelijk de `Transbomber Champion Edition` op het oog, een cakebox met maar liefst 288shots (dan wel in 25mm), met veel afwisseling en vooral veel crackling. De (freak)prijs... uitstekend! Bestellen maar!!!

    ...of toch niet...

    Het probleem... De Shots of Anarchy! Voor een kleine €30 meer kan ik ook een pracht box in huis halen met, net zoals bij de Pyro+Papel, effecten van TOP kwaliteit waarbij je bij elk schot, elk salvo of flink salvo (want die zitten er ook in) gewoon dik kan genieten van pure kwaliteit. De prijs... ik blijf erbij!!! principieel te hoog! Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, maar ik blijf bij wat ik geschreven heb; post #19.

    Maar eenmaal op de (freak)prijs van de Transbomber Champion Edition en een kleine €30 meer... Het is de Shots of Anarchy geworden en die gaat mooi als afsluiter van oudjaarsavond 2020 de lucht in. De buren zullen blij zijn

    Het bovenstaande filmpje heeft mij trouwens kunnen overtuigen en mijn film zal ook volgen

  4. Deze 5 gebruikers waarderen BurstDuo voor het bericht:


  5. #64
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.158
    Thanks
    5.471
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Klinkt misschien raar, al ben ik hier onder medefreaks dus valt mss mee, maar deze staat bovenaan m'n 2021 lijstje wat een beauty, krijg nie genoeg van dat filmpje.

  6. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  7. #65
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.074
    Thanks
    3.493
    7.044 waarderingen in 1.561 posts
    Hier hetzelfde Richardus! Komt echt zeer goed over op dat filmpje. Ben bijna in staat hem te bestellen, eerst nog een paar keer bekijken .
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

  8. Deze gebruiker waardeert Janniekske voor het bericht:


  9. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Berichten
    150
    Thanks
    86
    118 waarderingen in 39 posts
    Net besteld voor 179eu , kon het niet laten
    Ziet er fantastisch uit op film

  10. #67
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Shit... ja... gewoon Shit! Ik zal maar meteen zeggen dat ik een man van mijn woord ben, maar... ik heb de Shots of Anarchy zojuist besteld

    Oké ik ben jullie sowieso (en mijzelf ) een uitleg verontschuldigd, dus daar komt i:

    Ik hou zelf erg van het effect crackling en met name crackling chrysantium, waardoor dat komt heb ik geen idee... maar het brengt een bepaald gevoel in mij naar boven die ik niet kan omschrijven. Genieten van vuurwerk doe ik met volle teugen, maar als er crackling bij komt... ben ik verkocht!
    Ik had dan ook gelijk de `Transbomber Champion Edition` op het oog, een cakebox met maar liefst 288shots (dan wel in 25mm), met veel afwisseling en vooral veel crackling. De (freak)prijs... uitstekend! Bestellen maar!!!

    ...of toch niet...

    Het probleem... De Shots of Anarchy! Voor een kleine €30 meer kan ik ook een pracht box in huis halen met, net zoals bij de Pyro+Papel, effecten van TOP kwaliteit waarbij je bij elk schot, elk salvo of flink salvo (want die zitten er ook in) gewoon dik kan genieten van pure kwaliteit. De prijs... ik blijf erbij!!! principieel te hoog! Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, maar ik blijf bij wat ik geschreven heb; post #19.

    Maar eenmaal op de (freak)prijs van de Transbomber Champion Edition en een kleine €30 meer... Het is de Shots of Anarchy geworden en die gaat mooi als afsluiter van oudjaarsavond 2020 de lucht in. De buren zullen blij zijn

    Het bovenstaande filmpje heeft mij trouwens kunnen overtuigen en mijn film zal ook volgen
    Prachtig dit maar ook een prima uitleg waarom ie er stiekem toch wel komt

  11. Deze 2 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  12. #68
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Toch maar besteld, zat erg te twijfelen maar de opbouw + effecten vind ik fantastisch!

    Staat dit jaar in de straat, film volgt!
    https://youtube.com/@Pyroblom

  13. #69
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    211
    114 waarderingen in 76 posts
    Hier is die ook besteld. De combinatie van effecten en kleurencombinaties zie je niet vaak. Kan niet wachten.

  14. #70
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.211
    422 waarderingen in 224 posts
    Deze ook op de 2021 lijst
    Wat een bak

  15. #71
    VWC-Lid Patronenvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    374
    Thanks
    170
    250 waarderingen in 95 posts
    Hier ook mee besteld, deze moet je gehad hebben

  16. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Ik heb nooit echt aandacht aan deze box geschonken en ook dit jaar zal ik ‘m niet bestellen, maar degenen due dat wel hebben gedaan begrijp ik volledig. Wat een heerlijke kwaliteitsbak is dit!

  17. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
    Hier hetzelfde Richardus! Komt echt zeer goed over op dat filmpje. Ben bijna in staat hem te bestellen, eerst nog een paar keer bekijken .

    Hier het zelfde verhaal de flimpjes zien er allemaal top uit en ben ook bijna in staat om hem te bestellen..

  18. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Berichten
    610
    Thanks
    1.681
    1.029 waarderingen in 330 posts
    Manman, wat is dit toch een fantastische bak! Prijzen voor deze blokken zijn erg pittig, maar als ik deze ergens kan scoren rond de 200, komt hij in de straat te staan. Echt een duidelijk opgebouwde show en niet zo maar 2 144s blokken aan elkaar geknoopt. Dank voor alle fantastische films hierboven, is de beste reclame voor dit topblok!

  19. #75
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.049
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Hier is ie ook besteld. Zeer blij mee, want vind het echt een geweldige bak. Die gaat het wel dik doen in de straat.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •