Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shots of Anarchy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door simansays Bekijk bericht
    Manman, wat is dit toch een fantastische bak! Prijzen voor deze blokken zijn erg pittig, maar als ik deze ergens kan scoren rond de 200, komt hij in de straat te staan. Echt een duidelijk opgebouwde show en niet zo maar 2 144s blokken aan elkaar geknoopt. Dank voor alle fantastische films hierboven, is de beste reclame voor dit topblok!

    189 in zuid west nederland

    Comment


      #77
      Kon hem toch niet laten staan. Zocht nog een mooie grote box, en dat is deze zeker. Prachtig van begin tot het einde!
      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        #78
        Wat mij opvalt is dat de product en demo films anders overkomen dan de straatfilm, ik bedoel vanaf 56 seconden oogt het anders. Iemand hier een oordeel over?

        Comment


          #79
          Niemand een idee?

          Comment


            #80
            Op welke video's doel je? Ik heb er twee bekeken en zie geen verschil?

            Comment


              #81
              Wat een bak is dit! Megaboeketten en supertempo. Veel variatie en zeer dikke finale!

              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #82
                Lekker filmpje, Dat ding had dit jaar moeten vlammen hier, heerlijk ding, ik kijk er naar uit!

                Comment


                  #83
                  Dit ziet er wel echt uit als een topperB

                  Comment


                    #84
                    Ontzettende topper inderdaad, heel goed in beeld gebracht ook. Gaat gelijk op de lijst, ontzettend gaaf!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #85
                      Poh, wat een gigantische beuker. Wat gaat hij lekker los, enorme topper dit. Hij was besteld afgelopen jaar, hopelijk komt hij er dit jaar wel echt te staan.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #86
                        Deze in de gaten houden voor dit jaar, wat een geweldige box!

                        Comment


                          #87
                          Heel dik! Hopelijk mag ik hem eind dit jaar wel ophalen in Steenbergen
                          31/12 Knalle als een malle!

                          Comment


                            #88
                            Deze ook geschoten helaas stond ik veel te ver weg....
                            Ook gingen de laatste 3 cakes niet af van de laatste compound.
                            Maar dit jaar herkansing en komt deze er zeker weer!!
                            Me zwager stond dicht bij en toen kwam die veel dikker over!
                            Deze moet zeker op herkansing dit jaar. Wat komt deze dik over op bovenstaande video’s.
                            Hierbij toch mijn film ondanks de fail.

                            Comment


                              #89
                              Echt BAH wat 'n mooie bak, mooiste van NL momenteel in mijn ogen.

                              Comment


                                #90
                                Boven aan mijn lijstje

                                wat een finale
                                Het beste van VWC

                                Comment

                                Working...
                                X