Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alpha

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Was deel van een openingsprojectje, maar ging helaas niet af. Dan maar los afgestoken. Jammer dat er weinig crackling crossette cakes te vinden zijn (Sydney Sunrise, ook alweer uitloop). Het is al eens vaker gezegd, maar maak hier aub een grotere versie van (in W-shape bijv!)

    https://www.youtube.com/simansays

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
      Blijft echt een heel fijn cakeje. Die moet toch ook wel in groter formaat kunnen komen voor niet al te veel geld?
      Deze vraag heb ik gesteld in het 2020 topic en was ook antwoord opgegeven.

      Helaas. Er komt geen 100 shots compound van de Alpha. En thanks voor de complimenten.



      Niet echt duidelijk waarom niet, misschien dat het effect te eentonig is, of dat het niet door de keuring komt?

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
        Deze vraag heb ik gesteld in het 2020 topic en was ook antwoord opgegeven.






        Niet echt duidelijk waarom niet, misschien dat het effect te eentonig is, of dat het niet door de keuring komt?
        Ah. Thanks. Was nog niet helemaal wakker denk ik en vond m weer tof en in mn enthousiasme niet herinnerd dat we t antwoord al hadden gehad.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #79
          Er is al enek3el jaren een veel grotere op de markt, die ook prima verkoopt. Fan shape Time rain willow Crossettes van Broekhoff. Dat is een hele mooie dikke cake

          Comment


            #80
            Top ding voor de prijs!

            Comment


              #81
              Dit is 25 shots maar geen fan shape toch? En de kleur goud is ook anders.

              Comment


                #82
                Iemand in de straat stak deze afgelopen jaarwisseling af.
                Echt een top cake, vooral als je er dicht op staat.

                Comment


                  #83
                  Dit is volgens mij een omlabeling.
                  Kan topic van Dance Crew niet vinden.
                  Ook in show verwerkt, video daarvan komt later.

                  Ik hou hier wel van.

                  https://store.steampowered.com/curator/43922535

                  Comment


                    #84
                    Het blijft een mooie cake! Leent zich perfect voor projecten en shows. En daar zit ook gelijk het enige minpuntje. Een reserve lont zou fijn zijn.

                    Comment

                    Working...
                    X