Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Knetterton XL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Neem aan dat ze niet afgekeurd worden, dan hadden we dat allang gehoord hier en vooral ik want mijn dealer contact me namelijk als er iets afgekeurd is ook al is het maar 1 artikel

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
      Neem aan dat ze niet afgekeurd worden, dan hadden we dat allang gehoord hier en vooral ik want mijn dealer contact me namelijk als er iets afgekeurd is ook al is het maar 1 artikel
      Denk ik ook niet want ik heb toevallig net nog 3 in de winkel gekocht
      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

      Comment


        #63
        Ergens in het oosten verkrijgbaar? Ik zou ze dan nog graag elders bestellen

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door starmine Bekijk bericht
          Ergens in het oosten verkrijgbaar? Ik zou ze dan nog graag elders bestellen
          Winterswijk:
          De zwarte cirkels achter de dealer laat zien welke merken de dealer voert. Er zijn 5 merk namen Vuurwerkplanet, Vuurwerktotaal, Red Wire vuurwerk, Funke vuurwerk en Zena vuurwerk.


          Deventer:


          Zutphen:
          De zwarte cirkels achter de dealer laat zien welke merken de dealer voert. Er zijn 5 merk namen Vuurwerkplanet, Vuurwerktotaal, Red Wire vuurwerk, Funke vuurwerk en Zena vuurwerk.
          Laatst aangepast door Horsetails; 26 December 2019, 22:03. Reden: Toevoegen info
          Vrijheid is een illusie

          Comment


            #65
            Thanks!! Waarschijnlijk dus toch niet afkeur maar leveringsissues. Sorry voor de onnodige kruitstress

            Comment


              #66
              Is deze heel anders dan de knetterton van Zena België?

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door starmine Bekijk bericht
                Thanks!! Waarschijnlijk dus toch niet afkeur maar leveringsissues. Sorry voor de onnodige kruitstress
                Gewoon geleverd idd

                Comment


                  #68
                  ze wegen 95 gram. 7 euro voor een 380 grams fontein 100.000 klapper in zakformaat.

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191228_185111.jpg
Vertoningen:1
Grootte:92,6 KB
ID:	1577401

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
                    ze wegen 95 gram. 7 euro voor een 380 grams fontein 100.000 klapper in zakformaat.

                    [ATTACH=CONFIG]51615[/ATTACH]
                    Knalt de NL matjes deruit, super ding. 2 pakkies binnen.

                    Comment


                      #70
                      5 dozen gehaald, kreeg er van Lesli een gratis 100k bij. Heb wel zo'n vermoeden welke er harder knalt, minder troep geeft en makkelijker te tillen is...
                      Vrijheid is een illusie

                      Comment


                        #71
                        ga er straks s eentje proberen. Er word hier toch al de hele dag geknalt.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
                          ga er straks s eentje proberen. Er word hier toch al de hele dag geknalt.
                          Filmen?.....

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Horsetails Bekijk bericht
                            5 dozen gehaald, kreeg er van Lesli een gratis 100k bij. Heb wel zo'n vermoeden welke er harder knalt, minder troep geeft en makkelijker te tillen is...
                            Dat is lief. Waar?
                            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                            Comment


                              #74
                              Ja vond ik ook.

                              In de vuurwerkplanet/zena/lesli gratis 100k bij 30 euro besteden actie van een week of twee geleden.

                              Heb ze nog niet geprobeerd, iemand al een filmpje?
                              Vrijheid is een illusie

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Horsetails Bekijk bericht
                                Ja vond ik ook.

                                In de vuurwerkplanet/zena/lesli gratis 100k actie van een week of twee geleden.
                                Ahja zag hem net ja. Dat is wel een leuke deal. Net misgelopen. Helaas.
                                Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                                Comment

                                Working...
                                X