Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Viva Las Fallas

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Kon krijgen en daadwerkelijk voor dat geld er zitten zit nogal een verschil in...

    Wij zijn direct in maart gaan kijken voor een appartement, dan denk je een super deal te hebben maar dan annuleert de verkoper het gewoon weer! Je betaald met Fallas gewoon de hoofdprijs

    Ontopic
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #32
      Een erg mooi boxje, veel variatie aan effecten en schietrichtingen, label is ook erg mooi alleen voor het label zou je hem als fallas liefhebber willen kopen, alleen is de box flink aan de prijzige kant, misschien leuk als je het met een paar man inkoopt maar, om in je eentje 300 euro neer te leggen is best veel geld, al hoewel ik deze wel in de gaten gaat houden tijdens de demo's

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
        label is ook erg mooi alleen voor het label zou je hem als fallas liefhebber willen kopen
        Ja het label is waanzinnig mooi
        Volgens mij is het een foto van Stefantvs ?
        Prijs : omg
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Ja het label is waanzinnig mooi
          Volgens mij is het een foto van Stefantvs ?
          Prijs : omg
          Yesss klopt !!
          Kruitkoorts !

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Ja het label is waanzinnig mooi
            Volgens mij is het een foto van Stefantvs ?
            Prijs : omg
            Klopt foto is gemaakt door stefantvs

            Comment


              #36
              Leuke cake met veel variatie. Prijs, belachelijk. Als je deze kan krijgen voor 200/225 zou ik het overwegen. Anders koop ik deze zeker niet.

              Comment


                #37
                Prijs is natuurlijk altijd een ding. Ik kijk tegenwoordig meer naar wat ik zelf maximaal zou neerleggen voor een prijs zonder freakkorting en dat is voor mij persoonlijk maximaal €100,- voor een 2KG compound. Hier is dat dus ongeveer €150,- en dat is mij echt veel te gek. RedWire is wel echt een liefhebbers lijn, alleen de prijs is er bij dit product totaal niet naar. Jammer hoor want het is een potentiele topper! En bij andere producten zijn de prijzen weer juist heel scherp.

                Comment


                  #38
                  Deze vindt ik wel erg mooi. Alleen de tails in het midden hadden voor mij persoonlijk niet gehoeven...

                  verder geen salutes helaas.

                  Grootste showstopper is de prijs. Voor dat geld komt ie zeker niet in de collectie....

                  Comment


                    #39
                    Prima box maar DAMN die prijs €299,50 ... zal nog wel veranderen denk ik

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                      Deze vindt ik wel erg mooi. Alleen de tails in het midden hadden voor mij persoonlijk niet gehoeven...

                      verder geen salutes helaas.

                      Grootste showstopper is de prijs. Voor dat geld komt ie zeker niet in de collectie....
                      er had inderdaad best wel wat salutes ingemogen, en had best wel wat meer kleur ingemogen ipv zoveel goud dan maakt deze box meer ze naam waar.

                      Comment


                        #41
                        Film aan startpost toegevoegd:

                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Het is veel geld, maar wat een prachtig showtje haal je hiermee in huis zeg!!

                          Comment


                            #43
                            Zou deze heel graag nog aan de collectie toevoegen want je hebt gewoon een volledige show. Hij moet alleen nog wel in het budget passen.

                            Comment


                              #44
                              Wat. Een. Doos. Echt de mooiste uitstraling die ik op vuurwerk heb gezien. Alleen daarom scoort ie al ontzettend hoog bij mij. Zeer benieuwd hoe hij in de straat is, steek deze mooi voor 00:00 af en in alle rust van te genieten.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                Bij TP gewoon als eerste van de giga boxen uitverkocht, wat een beest is dit zeg...hernia gegarandeerd.

                                En zoals Omepje hierboven aangeeft, werkelijk een prachtige omdoos. Waren dezeafbeeldingen niet geschoten door member Stefanvs?

                                Comment

                                Working...
                                X