Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Viva Las Fallas

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Ik zie dat ik hier nog niet heb gereageerd, maar daar komt nu verandering in. Deze box heb ik deze jaarwisseling eindelijk kunnen schieten nadat hij vorig jaar is blijven staan door de mist. En wat ben ik blij dat ik hem heb kunnen ervaren zonder belemmeringen. WAT EEN BOX! Ontzettend gaaf blok met een mooie variatie aan effecten, tails en schiettempo. Ontzettend gave combinaties, mooi tempo van te kunnen genieten en een ontzettend breed effect. Heel vet product! Prijzig is 'ie zeker, maar gaaf ook!!

    Prachtige, dikke blok, heeft wel alles
    Mooi om, weer in actie te zien
    jammer geen spetterende einde, wel mega brede waaier effect

    Comment


      #62
      Prima straatfilm dit, heerlijke gevarieerde box en eigenlijk maakt het label de ervaring ook al extra goed.
      Kostbaar, maar heb je ook wat en de effecten spreken mij ook zeker aan. Zal hem niet direct opzoeken, maar als ik hem tegenkom zal ik hem toch sterker overwegen nu.

      Comment


        #63
        Heerlijke bak dit hoor joh, komt op film ook lekker over. Van mij had alleen dat tailstukje net een tikkeltje sneller gemogen. Als je hem voor een leuke prijs kan krijgen, niet twijfelen!

        Comment


          #64
          Nooit mij opgevallen deze box, maar deze MOET er komen!

          Comment


            #65
            Ik vind dit echt een hele sierlijke mooie box, maar tempo mist wel. Als het tempo iets hoger wordt (pauzes er uit) met dit soort boxen, kan het echt op tegen een profblok.
            Klapchi

            Comment


              #66
              我也喜欢年纪较大的烟花

              Comment


                #67
                Deze dikke box dit jaar wederom geschoten, te zien vanaf 0:00 in ons 18:00 project.

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Een jaar tijd nul reacties. Is deze bak niet meer verkrijgbaar of zo impopulair? Gezien de vrij hoge prijs misschien uit de markt geprijsd? Ik vind het zelf een erg mooie bak. Ik zag 'm voor 350 euro en ja...dan koop ik toch liever een Supernaut 1, Fireball, Next Level Alpha, TripleX, Gates of Detonation. Die zijn of duidelijk nog beter of misschien gelijkwaardig of iets minder maar zoveel goedkoper. Heisenberg of DOuble Trouble van VOlt mag ik ook noemen.

                  Comment


                    #69
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment

                    Working...
                    X