Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Malta augustus 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46


    Mooi showtje weer gister avond, op het eind een dikke shell, gok op 24 inch. In het filmpje te zien op 10.02 minuten.

    Comment


      #47












      Comment


        #48
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20190815_184050.jpg
Vertoningen:1
Grootte:177,3 KB
ID:	1573208

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20190815_184053.jpg
Vertoningen:1
Grootte:166,1 KB
ID:	1573209

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20190815_184058.jpg
Vertoningen:1
Grootte:189,3 KB
ID:	1573210

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20190815_184055.jpg
Vertoningen:1
Grootte:153,3 KB
ID:	1573211



        Comment


          #49
          Het malta avontuur zit er weer op,vandaag weer lekker thuis. Echt genoten van deze ervaring, iedereen die opzoek is naar een vuurwerk/zon vakantie zou ik Malta aanraden. Als vuurwerk freak kom je hier echt aan je trekken. Tijdens de shows meerdere maltezen gesproken, als je je passie uitspreekt en verteld dat je in Malta bent voor hun vuurwerk, dan wordt je ontvangen met open armen.

          Ik kreeg ook te horen van een lokale maltees dat er tijdens de show van 14 augustus een ernstig incident heeft plaats gevonden, een beraq shell had te weinig liftcharge waardoor een 8" cylinder shell niet hoog genoeg ging, deze shell had 3
          Stages, de laatste stage kwam in het schietveld terecht inclusief de laatste salute van deze shell, resultaat 7 mensen gewond naar het ziekenhuis.

          Tevens een nabij gelegen garage in vlammen op gegaan door de tower of light, brandweer pas na 25 minuten ter plekke.

          Zo zie je maar, voldoende afstand is wel noodzakelijk bij dit soort professioneel spul, het gaat 200x goed.. en dan wordt je misschien wat nonchalanter denk ik.

          Maargoed weer ontopic

          Op dit forum is redelijk veel informatie te vinden om je goed te kunnen redden in Malta.

          Ik heb zelf zoveel mogelijk informatie uit de topics gehaald van andere forumleden die in het verleden naar Malta zijn geweest.

          In het bijzonder wil ik Hendtje Contentje bedanken, door jou verkregen informatie ben ik zeer goed op weg geholpen!

          Mochten er leden zijn die bepaalde zaken willen weten, stuur gerust een bericht of reageer in dit topic!

          Ik ga even het beeldmateriaal uitzoeken. Wellicht volgen er nog updates.





          Laatst aangepast door fexZy; 17 August 2019, 08:34.

          Comment


            #50
            Ik wil je nu al bedanken voor alle films die je hier hebt gepost, wat zitten er geweldige films tussen zeg! Ook erg tof dat je aanbiedt leden te helpen voor een eventuele trip naar Malta. Ik denk dat ik je in de toekomst zeker om tips ga vragen, hier wil ik ook een keer naartoe!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Bedankt voor al je beeldmateriaal en info in dit topic, met plezier gevolgd.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Ik volg deze topics ook erg graag, super bedankt!

                Comment


                  #53


                  Comment


                    #54

                    Comment


                      #55


                      Comment


                        #56


                        Comment


                          #57


















                          Meer updates komen van de week

                          Comment


                            #58


















                            Comment


                              #59


















                              Comment


                                #60








                                Comment

                                Working...
                                X