Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 17 van 17
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Ik ben het grotendeels eens met Sparkle, maar heb daarnaast een aantal basisprincipes in mijn achterhoofd:
    - niet meer dan 1 euro per shot
    - niet meer dan 25 euro per cake
    - niet meer dan 100 euro voor een box/compound
    Als het duurder is dan bovenstaande, betaal ik voor mijn gevoel meer voor de marketing dan voor het vuurwerk. Er zijn een aantal uitzonderingen waarbij de prijs te rechtvaardigen is (met name vanuit het argument 'uniek in zijn soort'), maar die laat ik links liggen en daar mogen andere freaks van gaan kwispelen.

    Er is binnen mijn grenzen ruim voldoende keuze, veelal bestaand assortiment (in de outlet/freakacties) dat mijn behoefte prima vervult.

    Concreet voorbeeld als het gaat om de hoeveelheid kruit: ik koop liever 2x 6 stars assorted dan 1 (nieuwe) compound van 120,-. Waarom? Veel meer kruit (plus dat ik kan varieren met opbouw/doorlonten, dus het aantal stuks dat tegelijk de lucht in gaat)
    Laatst gewijzigd door bonzo26; 14 augustus 2019 om 12:25

  2. Deze 3 gebruikers waarderen bonzo26 voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
    Ik ga zelf liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit. Ik koop dan ook eigenlijk alleen 30mm boxen en 50mm single shots en 40grams pijlen. Heb namelijk liever dat ze lekker gevuld zijn dan dat ik denk van mehh dit is het net niet. En ja, voor die grote kalibers moet wat meer betaald worden, maar dat doe ik dan ook graag, als bedankje naar de importeurs. Iedere gek z'n gebrek toch?
    Ik deel deze mening compleet

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •