Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cobra 3 BP 2

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Cobra 3 BP 2

    Artikelnummer: 2106
    Artikelnaam: Cobra 3 BP 2
    Bruto Gewicht: 244 gram
    Netto Kruitgewicht: 12,5 gram
    Aantal per verpakking: 5 stuks
    Effectomschrijving: De echte Cobra’s van Di Blasio Elio. Fireworks uit Italië. Maximaal gevuld met een extreme knal! CE goedgekeurd.
    Kartoninhoud: 80/5
    Tijdsduur: 0,15sec
    Richtprijs: ...

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.


    Wij danken CAFFERATA voor deze informatie
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 29 August 2019, 21:48. Reden: Verpakkingseenheid aangepast
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Of je dit in de toch al slecht bekend staande Nederlandse vuurwerkmarkt op de markt wilt hebben..

    Maar goed zal wel veel vraag naar zijn.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
      Of je dit in de toch al slecht bekend staande Nederlandse vuurwerkmarkt op de markt wilt hebben..

      Maar goed zal wel veel vraag naar zijn.
      Inderdaad de term Cobra zal het zeker weer "goed" doen in de media of. Dat dit om een buskruitknallertje gaat doet er dan niet toe. Cobra is Cobra.

      De kans dat dit bij gaat dragen aan een totaalverbod op knalvuurwerk is zeer groot
      I love Mines

      Comment


        #4
        Je ziet de krantenkoppen al komen "Legaal cobra's op de Nederlandse markt! Dit moet eens en voor altijd stoppen!" AD/Achmea/GroenLinks gaan compleet berzerk.

        Persoonlijk vind ik het wel leuk, zulke knallers, alleen moesten jochies nie zo debiel met de C6 zijn omgegaan en NL niet zo'n land vol zeikerds zijn. Nu heeft alles van DiBlasio en alles met de naam "cobra" een vieze bijsmaak die de vuurwerktraditie geen goed zal doen. Rotsituatie.
        Laatst aangepast door Richardus; 2 August 2019, 14:39.

        Comment


          #5
          Domme zet.. Hele domme zet..
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #6
            zitten er trouwens niet 5 in een pakje ipv 80?

            Comment


              #7
              5 in een pakje, 80 in een karton
              https://www.houtse-bazar.nl

              Comment


                #8
                Boycotten dat Cafferata.

                Comment


                  #9
                  Dit is gewoon niet handig

                  Comment


                    #10
                    Tja.. een tijd terug zou ik waarschijnlijk het zelfde gereageerd hebben als hierboven. De realiteit is wel dat vuurwerk al lang een slechte naam heeft. En daarbij menig vuurwerkhater denkt dat cobra's gewoon legaal zijn, aangezien de gemiddelde hater het verschil niet ziet tussen legaal en illegaal. Dit product gaat het verschil echt niet maken.

                    Ik snap de haat richting Di Blasio Elio, maar laten we eerlijk zijn er zijn meerdere partijen op de Nederlandse markt die een flink aandeel hebben in de illegale handel. Ik noem een Zena of Klasek die sinds afgelopen jaar op de Nederlandse markt is, vinden we dat dan wel 'normaal'? Dan nog maar te zwijgen over de Nederlandse importeurs die zich in het verleden hebben bezig gehouden met de illegale handel.

                    Mocht de prijs ok zijn dan ga ik een pakje uitproberen, ik geniet er nog van zo lang het nog kan...

                    Comment


                      #11
                      Alsof dit ano 2019 nog enigzins maar een beetje invloed zal hebben op de afloop van onze traditie. Dat is wel heel erg naief

                      Comment


                        #12
                        Wat wordt er een fout signaal afgegeven zeg, met dit soort toespelingen op het foute spul van Di Blasio. Zeer teleurstellend dat deze importeur wil scoren met dit soort artikelen.

                        Comment


                          #13
                          Ik ben hier ook totaal geen voorstander van en snap dan ook niet waarom je dit op de markt zou brengen. Naief of niet, dit is gewoon heel sterk de plank mis slaan.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Handig zal het allemaal niet zijn.
                            Maar de afgelopen jaren zijn er genoeg knallers, zelfs single shots en cakes en cakeboxen op de markt gebracht met de naam Cobra er in.
                            Kan mij nog een niet nader te noemen single shot herinneren met de naam Cobra die afgekeurd werd omdat ie op een hele dikke knaller leek en niet op een single shot.

                            Ik irriteer mijzelf er niet aan.
                            Sinds ik gehoorbescherming moet dragen omdat ik per week zo'n 50 ,knallers' a 2 gram afschiet vlak naast mijn oren, ben ik wel klaar met knalvuurwerk.
                            Maar dat terzijde.

                            En misschien knallen deze wel goed, dan de zoveelste vochtige knaller uit China.
                            Maar de zwartkruit Cobra's die ik vorig jaar uit Duitsland had, waren gipsproppen.
                            Knalden leuk, maar ik werd er gewoon niet koud of warm van.
                            Kom zei de vis in de vissenkom.

                            Comment


                              #15
                              pffffff tjonge brrrrACH laat ook maar zitten.

                              Comment

                              Working...
                              X