Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Great Hearts

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Lachwekkend die prijs!!
    Mooi product (voor in de bunker). Zelfs voor de helft nog te duur. En hoe geloofwaardig ben je ala je dit dan als ‘aanbieding/voorverkoop’ aan zou gaan bieden voor €30 bijvoorbeeld...
    ik zie echt mooie producten dit jaar van deze lijn, maar ze slaan de plank volledig mis met al die prijzen die ik gezien heb. En dan heb ik het nog niet eens over het verschil tussen promo filmpje en straatbeeld...

    Ik ben helemaal klaar met dit merk.

    Comment


      #32
      Ik vraag me alleen af, WAAROM KOST DIT 80 euro? Waar is dit op gebasseerd? Lijkt mij dat de productie van zoiets nooit zoveel kan kosten, dus willen ze gewoon een extreme hoge winstmarge en lopen ze ons op te lichten wetende hoe groot de wens is na zo'n product (vraag en aanbod). Of? Cafferta, of wie hiervoor verantwoordelijk is MOET die prijs gaan uitleggen, anders word het een complete FLOP en dat zal zonde zijn.
      Laatst aangepast door bassie1978; 13 September 2019, 15:06.
      Website: https://www.rfgfireworks.nl

      Comment


        #33
        Ik ga het er ook niet voor betalen maar zo bizar gek is die prijs ook niet. We zijn gewoon heel erg verwend met lage prijzen de laatste tijd. Twee 500 gram waaiers voor 40 euro per stuk was even geleden vrij normaal.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
          Ik ga het er ook niet voor betalen maar zo bizar gek is die prijs ook niet. We zijn gewoon heel erg verwend met lage prijzen de laatste tijd. Twee 500 gram waaiers voor 40 euro per stuk was even geleden vrij normaal.
          Zeker, maar het gaat uiteindelijk ook om de beleving, en 80 euro voor 3 seconden is natuurlijk echt een enorme bak geld. Hoe goed uitgevoerd en uniek dan ook. Kan me niet voorstellen dat hier veel animo voor is.
          Laatst aangepast door SQUEAK!; 13 September 2019, 13:43.
          Work is the curse of the drinking class

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
            Ik vraag me alleen af, WAAROM KOST DIT 80 euro? Waar is dit op gebasseerd? Lijkt mij dat de productie van zoiets nooit zoveel kan kosten, dus willen ze gewoon een extreme hoge winstmarge en lopen ze ons op te lichten wetende hoe groot de wens is na zo'n product (vraag en aanbod). Of? Cafferta, of wie hiervoor verantwoordelijk is MOET die prijs gaan uitleggen, anders word het een complete FLOP en dat zal zonde zijn.
            Omdat dit niet een standaard artikel is wat zomaar in massa geproduceerd word. Het is een aparte manier van schieten, en een aparte manier van tijdsvertraging.
            Het is wellicht prijzig, maar wel een uniek product! Ik vind het in ieder geval super gaaf dat het op de markt is.
            Laatst aangepast door bassie1978; 13 September 2019, 15:06.
            https://www.houtse-bazar.nl

            Comment


              #36
              Al dat gezeur altijd over prijzen. Laten we het van de positieve kant bekijken:

              De prijs zou voor oud & nieuw te hoog zijn inderdaad. Maar voor 14 februari tijdens Valentijnsdag prima toch? Vrouwen houden er immers van om binnen no-time geld op te maken. En voor 3 seconden vuurwerk buiten de tijden, matst de politie je vast wel. Ik zeg een win-win situatie dit product.
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #37
                Adviesprijs: 79,99 euro
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Dit product viel gisteren behoorlijk tegen, het harteffect viel niet helemaal zoals het hoorde en dan is het al gauw erg prijzig voor €80. Buiten de prijs om is het een uniek product dat het inderdaad met een themadag als Valentijnsdag of bruiloft goed zal doen, mits het effect goed valt. Wel gaven de heren van Cafferata aan dat het geschoten exemplaar een sample betrof en de productie in China er beter uit zag. Hopelijk snel nieuw beeldmateriaal van de productieversie dus!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Vind het wel echt een innoverend iets. Om iets wat normaliter strak getimed is tijdens prof. shows door te ontwikkelen naar de consumentenmarkt vind ik wel een compliment waard. Waarom de prijs ze hoog is, zou het echt niet weten? Misschien de R&D kosten terug verdienen? Als zoiets tenminste bestaat in vuurwerkland. Anyway nice try, maar het is hem niet niet.

                    Comment


                      #40
                      Beetje wind en je hebt geen hartje meer, maar het idee is leuk

                      Comment


                        #41
                        Geen idee waarom eerlijk gezegd, maar ik wilde 'm ondanks de prijs wel hebben. Denk toch omdat het een uniek product is.
                        Nu ik lees en besef dat het harteffect makkelijk verkeerd kan vallen sla ik 'm toch over.

                        Comment


                          #42
                          Als je geld te veel hebt is hij wel leuk.
                          https://store.steampowered.com/curator/43922535

                          Comment


                            #43
                            Hij staat hier voor 59,99.

                            Comment


                              #44
                              Ik betwijfel ten zeerste dat hier 1000gr kruit in zit. Ik schat zelf dat hier maximaal maar 500gr is gebruikt en dan zit ik denk ik nog hoog. En dan die prijs.. sjesus!

                              Comment


                                #45
                                Laten we het maar niet over de prijs hebbenmaar wat een mooi stuk vuurwerk is dit zegDeze life gezien, zal het filmpje er nog opzetten.
                                VEILIGHEID EERST

                                Comment

                                Working...
                                X