Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Swimming Comets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Swimming Comets

    Artikelnummer: 5134
    Artikelnaam: Swimming Comets
    Bruto Gewicht: 4200gram
    Netto Kruitgewicht: 405gram
    Aantal Schoten: 30sh
    Effectomschrijving: Deze 30 schots cake schiet rode, groene en blauwe kometen de lucht in waar deze kriskras alle kanten op zullen ‘’zwemmen’’. Een bijzonder effect! Dit betreft een silent cake, deze cake is ontworpen om zo min mogelijk geluid te produceren en
    bevat dus geen knallen en uitsluitend sierlijke effecten.

    Kartoninhoud: 4/1
    Tijdsduur: 13-16sec
    Stijghoogte: 30-35 meter
    Richtprijs: ...

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken CAFFERATA voor deze informatie
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik denk dat het een cake ala Shaft van Wolff is, ben benieuwd!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      Ik dacht dat ik van dit effect hield, maar ik ben er achter gekomen dat dat toch niet het geval is dankzij deze cake haha. Heb de gok iig genomen en heb hem per 2 stuks geschoten (dit x3), omdat 'ie relatief snel voorbij is. De gedachte was om meer kleur in mijn showtje te brengen d.m.v. de The Joker en op papier was dit de perfecte cake om voor de The Joker te schieten. Mooi is 'ie zeker, maar ik had denk ik dikkere sterren verwacht en meer geluid waardoor hij mij tegen viel. Ook vind ik de prijs fors (per cake) voor wat je krijgt. Hij is echt snel voorbij en dat ik heb er deze cake niet meer voor over (maar voor bijv. de Triple Layer en Gold Mine en Color "all the time")!

      Op 15:00 (5 van de 6 cakes zijn afgegaan, 1 is er in het midden mee gestopt waardoor cake 6 is blijven staan).

      Comment


        #4

        3.12

        Tof te zien in de video van BurstDuo, vind het toch wel een heel gaaf effect hoor. Je ziet het maar weinig.

        In mijn video zie je ze ook, en lijkt het iets netter te gaan dan bij BurstDuo. Desalniettemin heel gaaf.

        Comment

        Working...
        X