Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neon Maroon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Heb je ook de glitters 2 willow gehad toevallig? Hoe verhoudt die zich kwa kleur en burst tot spinner?
    Ik ga er even vanuit dat je de Glitter Willow 2 Colorz bedoeld en ook die in de straat mogen zien. De Spinnerz to Colorz heeft van al die VOLT! Flowerbeds veruit de hardste burst. De grootte van de effecten lijkt bij de Willow 2 Colorz groter door het Willow-effect maar bij de Spinnerz 2 Colorz is de spreiding van o.a. het blauw en rood ook erg indrukwekkend. Ik vind dat ze niet te vergelijken zijn met elkaar. Maar goed, dat zijn allebei artikelen van Vuurwerktotaal terwijl dit het Neon Maroon topic is. De Neon Maroon koop je denk ik vooral als je van mooie felle kleuren met een brede spreiding houdt en burst en extra effecten minder belangrijk vindt. Die toevoegingen kosten ook wat extra en dat zie je dan ook weer terug in de prijs.
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #92
      Inderdaad, zoals Gizmo ook aangeeft, deze cakebox koop je écht als je een liefhebber van kleuren bent. De burst is hierbij ook niet van groot belang, dat zou het effect ofwel kapot slaan ofwel de spreiding dusdanig vergroten dat er gaten ontstaan. Daarnaast, de combinatie van de titanium cloud met de kleuren, maakt deze box tot een (op dit moment) uniek product op de Nederlandse markt. Voor de prijs die hij word aangeboden echt wel een topper als je het mij vraagt
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
        Als je nu voor een kleurrijke bak moet gaan, hoe verhoudt deze zich dan met bijvoorbeeld een Spinnerz to colorz van VWTotaal?
        Ik denk dat je hem beter kan afzetten tegen de Katan Special #2.

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
          Inderdaad, zoals Gizmo ook aangeeft, deze cakebox koop je écht als je een liefhebber van kleuren bent. De burst is hierbij ook niet van groot belang, dat zou het effect ofwel kapot slaan ofwel de spreiding dusdanig vergroten dat er gaten ontstaan. Daarnaast, de combinatie van de titanium cloud met de kleuren, maakt deze box tot een (op dit moment) uniek product op de Nederlandse markt. Voor de prijs die hij word aangeboden echt wel een topper als je het mij vraagt
          Ik weet niet in hoeverre je de funke Scala 100a tot de nederlandse cakes rekent maar deze combineert volgens mij wel een goede burst, titanium effect en kleuren. Daar lijken de kleuren ook lang te blijven hangen, dus volgens mij kan het wel. Ik ben zelf wel benieuwd in hoeverre die afwijkt van deze of de katan special 2 (die laatste heb ik zelf ook). Maar mogelijk is dit wat te veel offtopic.
          https://www.youtube.com/user/flutsjah/

          Comment


            #95
            Hierbij nog een stukje gefilmd door m'n stookmaat. De volledige film staat op de vorige pagina.

            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              #96
              Als het op kleuren aankomt, is dit wel een toppertje. Enige soortgelijke die ik kan bedenken zijn de Special #2 en de Spinners 2 colorz. Wie heeft alle 3 gehad en kan me vertellen welke de aanrader is?

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                Als het op kleuren aankomt, is dit wel een toppertje. Enige soortgelijke die ik kan bedenken zijn de Special #2 en de Spinners 2 colorz. Wie heeft alle 3 gehad en kan me vertellen welke de aanrader is?
                Ik heb ze alle 3 gehad, maar de Spinners 2 colorz vond ik wel de beste puur kijkend naar kwaliteit. Vaak is deze in de freakacties ook wel de duurtste, en valt hij vanaf nu sowieso af omdat hij niet meer in het assortiment zit.

                Persoonlijk zal dan mijn keuze op de Neon Maroon vallen, die vond ik net wat mooier dan de Special#2.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                  Als het op kleuren aankomt, is dit wel een toppertje. Enige soortgelijke die ik kan bedenken zijn de Special #2 en de Spinners 2 colorz. Wie heeft alle 3 gehad en kan me vertellen welke de aanrader is?
                  Voor mij heeft de Neon Maroon de grootste variatie in kleuren, terwijl de spreiding en burstknal van de Spinnerz 2 Colorz beter is. De Special #2 heb ik nog niet gehad, maar afgaande op de films blinkt deze vooral uit in prijs/kwaliteit. Mijn advies: alle 3
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #99
                    Ontzettend leuke kleurrijke box welke een mooie bonte mix in de straat geeft. Minder indrukwekkend dan de Red Maroon door de verschillende kleuren, maar zéker een topper als je een mooi kleurenthema schiet.

                    Is te zien als 14e product in onze show vanaf 9:27, in tweevoud.

                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Dat oogt toch wel goed hoor zo met 2 tegelijk! Ik weet dat velen de Scala 100A hebben gestookt afgelopen jaarwisseling, toch een slagje dikker.

                      Maar voor de freakprijzen van rond de 70 euro, gewoon een heel dikke kleuren box. Mooi te combineren ook met bushwackers en/of evobomber... ideetjes ideetjes....

                      Comment


                        Ja, hij was weer fijn per 2. Het is een groot kleur spektakel met deze box hoor. Kan deze box zeker aanraden en komt er hier dan ook zeker weer bij.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          ik had hem niet zo verwacht, verbaasd me in positieve zin dit. Oftewel, deze komt weer op de lijst.

                          Comment


                            Heb jij de katan special variant van deze wel eens gehad Djaimy? Die heb ik dit jaar per 2 geschoten en gaf ook echt een briljant effect. De neons staat nog op de order die doorgeschoven is naar volgend jaar om ook per 2 te schieten en ben even benieuwd of ze even hard gaan om te bepalen op welk tijdstip ik ze schiet.

                            De vergelijking met de Scala 100a is trouwens snel gemaakt, maar toch zijn ze heel verschillend. De specials iig hebben een veel hoger tempo waardoor ik ze wezenlijk anders vindt dan de Scala. Ik zou ook niet weten of ik de Scala per se beter vind.
                            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
                              Heb jij de katan special variant van deze wel eens gehad Djaimy? Die heb ik dit jaar per 2 geschoten en gaf ook echt een briljant effect. De neons staat nog op de order die doorgeschoven is naar volgend jaar om ook per 2 te schieten en ben even benieuwd of ze even hard gaan om te bepalen op welk tijdstip ik ze schiet.

                              De vergelijking met de Scala 100a is trouwens snel gemaakt, maar toch zijn ze heel verschillend. De specials iig hebben een veel hoger tempo waardoor ik ze wezenlijk anders vindt dan de Scala. Ik zou ook niet weten of ik de Scala per se beter vind.
                              Ik heb (helaas) nog nooit een Katan Special Box geschoten, dus ook de gekleurde variant niet. Daar kan ik geen oordeel over geven dus. Wat ik wél kan melden is dat deze box top is als je voor kleur gaat, maar geen tot weinig waarde hecht aan burst. Dat is namelijk niet zozeer aanwezig hier, maar ook niet nodig. Ik denk dat je het tempo moet gaan beoordelen voor je volgorde.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                deze in tweevoud geschoten , voor het caliber echt een topper , net de scala van funke alleen zijn de boeketten iets kleiner maar dan is de prijs van deze wel beter

                                Comment

                                Working...
                                X