Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Video: vuurwerkshow in Toverland vernieuwd.



    De vuurwerkshow in Toverland is vernieuwd. Het Limburgse attractiepark sluit tien woensdagen en zaterdagen in juli en augustus af met het acht minuten durende vuurwerkspektakel Discover Your Own Magic, net als vorig jaar. Gisteravond was de aangepaste versie van de voorstelling voor het eerst te zien.

    Nieuw is dat er vuurwerk wordt afgeschoten op meerdere plekken in entreegebied Port Laguna. "We geven de toeschouwers het gevoel dat ze middenin het vuurwerk staan", zegt een woordvoerster. Verder wordt het decor van de duikshow The Battle of Port Laguna nu gebruikt in de show.

    ZIE OOK: Video: dit is de nieuwe zomershow van Toverland

    De soundtrack van de voorstelling bestaat uit een compilatie van bekende Toverland-muziek, gecomponeerd door het Duitse bedrijf IMAscore.

    Koeien
    Toverland had eerder aangekondigd over te stappen naar stil vuurwerk, om te voorkomen dat koeien in de buurt op hol zouden slaan. Toch waren er hier en daar nog wat knallen te horen.



    https://www.looopings.nl/weblog/1256...vernieuwd.html
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Wow gewoon 360 graden vuurwerk, jammer van die zuurzeiksnorren met hun geklaag over knallen, maar ze hebben toch een mooi showtje neer weten te zetten zo te zien op dat filmpje :P
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  4. #3
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Deze show heb ik bijgewoond, kan alleen maar zeggen ze hebben het er goed vanaf gebracht...erg vermakelijke show met alle fontijnen rondom op het plein

  5. #4
    VWC-Lid chupinazo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juli 2008
    Locatie
    Zonnig zuid NL
    Berichten
    791
    Thanks
    458
    350 waarderingen in 196 posts
    Nouja, stil vuurwerk...
    "Geluids-arm is de meer toepasselijke term.
    Het gaat idd om vee van een boer in de buurt,paar honderd meter verder.
    Ik was eerst sceptisch over de nieuwe aanpassingen van Toverland, maar na het zien van de nieuwe show ben ik toch aangenaam verrast. Ook al vind ik het missen van de hardere knallen en grotere boeketten jammer.
    Mooie tussen-oplossing van het nieuwe concept; wanneer die boer nu nòg gaat klagen... heeft ie pech gehad vind ik. Dan maar kwartiertje zn koeien binnenhouden met hard muziekje aan ;-)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •