Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Horizon Hawk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Horizon Hawk

    Artikelnummer: 524
    Artikelnaam: Horizon Hawk
    Bruto Gewicht: 3300 gram
    Netto Kruitgewicht: 486,5 gram
    Aantal Schoten: 25 schoten
    Effectomschrijving: 25 schots zwaar kaliber siercake, maximaal gevulde tubes tot 25 gram! De effecten zijn mysterieus maar succes is verzekerd
    Kartoninhoud: 4/1
    Tijdsduur: 15-20 sec
    Stijghoogte: 20-25m
    Richtprijs: ...



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.


    Wij danken CAFFERATA voor deze informatie
    Laatst aangepast door pyrofan#1; 2 August 2019, 14:51. Reden: Info aangevult
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    leuke cake!
    我也喜欢年纪较大的烟花

    Comment


      #3
      Zeker een leuke cake. Vind het vooral een leuke combinatie van effecten. Volgens mij zit er bij elk schot ook nog een lekkere crackle mine. Ja, erg leuk!
      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

      Comment


        #4
        Super gave cake dit hoor. Erg sierlijk en de combinaties zijn tof gedaan. Wat je zegt beast, bij elk shot zit een crackling mine.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
          Zeker een leuke cake. Vind het vooral een leuke combinatie van effecten. Volgens mij zit er bij elk schot ook nog een lekkere crackle mine. Ja, erg leuk!
          Enkele jaren ook enkele producten uit deze lijn gekocht, omdat ze goed op film overkwamen. Eindresultaat was best zeer teleurstellend te noemen. Voor mij iig geen Blue Eagle meer hier.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            ^dat is in de praktijk bij deze lijn idd een nadeel. Het China filmpje ziet er wel erg leuk uit, zo die glitters met timerain, mooie combi. Maar even oudjaarservaringen afwachten of het niet weer 'n flop is.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
              ^dat is in de praktijk bij deze lijn idd een nadeel. Het China filmpje ziet er wel erg leuk uit, zo die glitters met timerain, mooie combi. Maar even oudjaarservaringen afwachten of het niet weer 'n flop is.
              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              Enkele jaren ook enkele producten uit deze lijn gekocht, omdat ze goed op film overkwamen. Eindresultaat was best zeer teleurstellend te noemen. Voor mij iig geen Blue Eagle meer hier.
              Oh, dat wist ik niet. Dat wordt dan in elk geval wachten op mogelijke straatflims na oud & nieuw..
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #8
                Dit is volgensmij een omlabeling van mysterious en fabulous.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jarn0 Bekijk bericht
                  Dit is volgensmij een omlabeling van mysterious en fabulous.
                  Dacht ik ook al indd.

                  Comment

                  Working...
                  X