Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Metallion Blitz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zo, dit is een potentieel toppertje hoor.
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

    Comment


      #32
      Deze staat bij mijn ook op de wish list egt een top bak

      Comment


        #33
        Deze al ergens aangeboden?

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
          Deze al ergens aangeboden?
          Orthen heeft hem al aan het assortiment toegevoegd.

          Comment


            #35
            Deze had ik nog niet gezien, maar na het zien van het filmpje vind ik het meteen 1 van de mooiste nieuwe producten 2019. Wat een fantastische kleuren en wat een hoop variatie aan effecten, die ook allemaal achter elkaar passen. Er is er niet eentje die volgens mijn gevoel een storende factor is, oftewel, het klopt allemaal en maakt deze bak echt gruwelijk goed.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #36
              Zeer gave box. Heb vanmiddag het filmpje meerdere keren bekeken. Gaat er bij komen dit jaar.
              Laatst aangepast door Happiness; 8 October 2019, 17:02.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #37
                Zie hem staan voor 105,- toch wel een leuk ding voor die prijs lijkt me.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Woutertje Bekijk bericht
                  Zie hem staan voor 105,- toch wel een leuk ding voor die prijs lijkt me.
                  Ik zou even de Vuurwerkmania actie afwachten

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                    Ik zou even de Vuurwerkmania actie afwachten
                    In principe is 105 idd een mooie aanbieidng waar de Vuurwerkmania (bijna) geen verschil gaat maken. Als je meer van plan bent bij Mania te gaan bestellen (zeg bijv 250 euro) dan zou ik nog heel even tot morgen wachten ;-)

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                      Ik zou even de Vuurwerkmania actie afwachten
                      Verwacht dat mania weer met 20% gaat komen. Aangezien bij diverse shops artikelen als de junk en de monster ride al worden aangeboden voor 20% minder dan dat ze nu op de mania site staan.

                      Natuurlijk wacht ik daar nog wel even op voor de zekerheid. Maar voor 105,- gaat die wel in het winkelwagentje denk ik

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Woutertje Bekijk bericht
                        Verwacht dat mania weer met 20% gaat komen. Aangezien bij diverse shops artikelen als de junk en de monster ride al worden aangeboden voor 20% minder dan dat ze nu op de mania site staan.

                        Natuurlijk wacht ik daar nog wel even op voor de zekerheid. Maar voor 105,- gaat die wel in het winkelwagentje denk ik
                        Klopt zie mijn reactie hierboven

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Woutertje Bekijk bericht
                          Verwacht dat mania weer met 20% gaat komen. Aangezien bij diverse shops artikelen als de junk en de monster ride al worden aangeboden voor 20% minder dan dat ze nu op de mania site staan.

                          Natuurlijk wacht ik daar nog wel even op voor de zekerheid. Maar voor 105,- gaat die wel in het winkelwagentje denk ik
                          Als mania idd met 20% korting komt kan je hem beter nu voor 105 kopen ;)

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                            Als mania idd met 20% korting komt kan je hem beter nu voor 105 kopen ;)
                            Hij staat op de site voor 129 dus morgen 103,xx plus zoals ik zei als je meer wilt bestellen bij Mania zou ik even wachten ;)

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                              Hij staat op de site voor 129 dus morgen 103,xx plus zoals ik zei als je meer wilt bestellen bij Mania zou ik even wachten ;)
                              Je hebt gelijk! ik ging uit van een prijs zoals genoemd in het topic van 139

                              Comment


                                #45
                                Erwin weet meer...hahaha. Als dit de Erwin is welke ik verwacht te kennen dan wacht ik inderdaad nog even.

                                Comment

                                Working...
                                X