Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Popcorn fountain

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    tip Richardus: nobility van wolff komt wat in de buurt en is betaalbaar.

    Comment


      #62
      Dank je. Had ik maar een Wolff dealer in de buurt!

      Comment


        #63
        almere haven heeft deze nog staan voor 12,50

        Comment


          #64
          Ontzettende topper dit inderdaad, deze wil ik er ook nog bij scoren!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #65
            9€ bij Erica in Nijmegen.

            Comment


              #66
              Karweihuis Soesterberg heeft ze ook nog.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #67
                Toch maar 5 keer besteld. Komende jaren elk jaar 1.

                Comment


                  #68
                  Lol, was weg van de site bij Souman, ik drie in kopje Grunn bestellen, zijn ze er nu bij Souman gewoon weer op voorraad, had me anderhalf uur treintijd gescheeld Ach ja, de omzwervingen van een pyrolandloper

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    Lol, was weg van de site bij Souman, ik drie in kopje Grunn bestellen, zijn ze er nu bij Souman gewoon weer op voorraad, had me anderhalf uur treintijd gescheeld Ach ja, de omzwervingen van een pyrolandloper
                    Je mag binnen 2 weken je aankoop ongedaan maken. Weet niet wanneer je besteld had?

                    Comment


                      #70
                      Hmm goeie tip, tnx. Maar meh, vind ik ook weer zo lullig, en gedoe. Extra winkel doen is ook wel weer extra pyrosfeer

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door NiekB Bekijk bericht
                        Toch vond ik de crackling crystal net iets beter.... Niettemin een hele dikke fontein!

                        Maar goed de crackling crystal is ook 2x de prijs van deze (bij veel winkels)

                        Popcorn blijft een topper! Ieder jaar in het assortiment en het liefst zelfs meer maar dan moet ik andere dingen laten staan.
                        The final ignition

                        Comment


                          #72
                          Crackling Crystal zit ook iets van 3x zoveel kruit in...

                          Comment


                            #73
                            Prijsverschil was toen nog maar 4 euro (8,50 voor Popcorn en 12,50 voor Crystal), althans dat had ik er voor betaald ongeveer. Huidige prijzen is dit verschil ook veel groter.

                            Comment


                              #74
                              Kunnen bemachtigen bij Haokan, de familie surprise (vuurwerkland) komt ook in de buurt van deze.

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door NiekB Bekijk bericht
                                Prijsverschil was toen nog maar 4 euro (8,50 voor Popcorn en 12,50 voor Crystal), althans dat had ik er voor betaald ongeveer. Huidige prijzen is dit verschil ook veel groter.
                                Normale prijs voor CC was altijd €20, wat freakwinkels ervan maakten was uiteraard minder. Issie niet €25 dit jaar? Popcorn €12,50 dus halve prijs voor 3x zo weinig kruit... Tja, als je altijd zo gaat kijken. Qua beleving zie ik hier niet 3x zo weinig kruit aan af! Kruit goed besteed!

                                Comment

                                Working...
                                X