Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerk.expert.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 21 van 21
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Thanks
    675
    Hele goede ontwikkeling.
    Als winkelier staan wij hier iig voor open. Gebruiken deze items regelmatig in onze shows en verkopen ze ook wel ooit tijdens oud en nieuw.
    Zelf voorstander van de peony cakes, brocade, zilver blink,
    https://www.houtse-bazar.nl

VWC-Lid Vuurwerk almerehaven's schermafbeelding
    Thanks
    899
    Thanked 1.447 Times in 671 Posts
    Inmiddels kunnen we melden dat we in Almere Haven een aantal artikelen op voorraad gaan nemen.

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    20.443
    Thanked 9.676 Times in 4.891 Posts
    Afbeeldingen
    98
    Ben wel benieuwd wat Broekhoff met dit topic en de voorstellen gaat doen. Hopelijk krijgen we het wat vaker en meer in freakshows te zien.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Thanks
    215
    Dit topic is me helemaal ontgaan. Ben zelf erg te spreken over de cakes uit deze lijn.

Als winkeliers deze lijn aan willen bieden zou ik in ieder geval voor alle peony cakes zonder blinkers gaan:

-Silver Peony with Silver Tail and Mine
    -Neon Green Mine to Neon Green Peony
    -Purple Peony with Purple Tail and Mine
    -Lemon Peony with Lemon Tail and Mine
    -Blood Red Peony with Red Tail and Mine
    -Blue Peony with Blue Tail and Mine

Hoewel het simpele effecten zijn, zie je ze naar mijn mening te weinig. De kleuren zijn ook echt ontzettend helder.

Nu missen alleen nog een roze en oranje peony cake in het assortiment. Of een peony cake met om en om een nieuwe kleur?

5. The Following 2 Users Say Thank You to MrXtremeFireworks For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    63
    Mooi om wat extra voor de freaks te doen.

Volgende producten zouden top zijn:

BLUE MINE TO BIG GOLD SPINNERS
    Silver blinking fish with silver tail
    Z-shape silver tail to silver butterfly
    Crackling tiger tails
    Silver spinners to silver blink
    Blue peony with blue tail and mine
    Big silver spinners

Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Thanks
    3.397
    Thanked 3.493 Times in 1.243 Posts
    Afbeeldingen
    838
    Na het zien van de straatfilmpjes van Chrissie en na 1 Pyroshow cake live in actie te hebben gezien, heb ik een aantal ervan op het wensenlijstje geplaatst. De eerste 3 staan hoog op de lijst en ik hoop dan ook dat ze hier in de buurt verkrijgbaar zijn aan het einde van het jaar.

1. 2630 Blue Tail to Blue Stars with Red Blink: De kleurencombinatie rood en blauw blijft gewoon erg mooi. Daarnaast gaat het hier om een combinatie van twee effecten (blue peony en red strobe) en ik denk dat dat de normale consument ook meer aanspreekt dan bijvoorbeeld een enkeleffect peony.
    2. 2670 Gold and Blue Blink with blinking tail: Ook dit is een prachtige kleurencombinatie en zal zowel de freaks als de normale consument aanspreken. Tevens is dit een combinatie die we ook niet bij elke importeur tegenkomen.
    3. 2675 Brocade Crown King with White Blink: Ik ben een groot liefhebber van een Brocade Crown King en ik vind dat we dat effect echt veel te weinig zien op de markt. De white blink is wat mij betreft het puntje op de i. Ook hierbij gaat het om een combinatie van 2 effecten en vermoed dat het daardoor ook de normale consument eerder zal aanspreken.

Ook vind ik onderstaande producten erg goed overkomen op de productfilms en lijken mij een mooie toevoeging aan het assortiment van de Broekhoff dealers:
    4. 2698 Silver Spinners to Red Blink: Ik weet niet of de productvideo klopt want hier is een silver spinner to blue peony with red blink te zien. Als dit productie is dan is deze misschien nog wel wat interessanter dan de blauw/rood variant zonder spinners.
    5. 2635 Bloody red peony with red tail and mine: Ziet er op de productfilm erg goed uit en een cake met enkelt rode peonies zien we niet zo vaak en zeker in combinatie met een rode mine, zal dit zeker aanslaan.
    6. 2615 Silver Blink with Silver Blinking Tail : White Strobe/silver blink is altijd goed, ook de normale consument vind dit over het algemeen erg mooi, omdat over het algemeen de boeketten met silver blink erg vol zijn en relatief lang branden.

En als laatste denk ik dat de Neon Green, Lemon of Purple Peony cakes een mooie toevoeging zijn. Ik weet niet of alle 3 een goede optie is, maar denk 1-2 van bovengenoemde cakes ook een mooie toevoeging zijn voor een winkel. Op film ziet het er erg goed uit, vrij helder, en dit zijn kleuren die we ook niet heel veel zien (in de vorm van een peony).

Ook lijkt een combinatie van onderstaande cakes mij echt geweldig. Wellicht een idee voor volgend jaar

2670 Gold and Blue Blink with blinking tail

951088 Blue Mine to Big Gold Spinner

Ik zie dan een waaier cake voor me, waarbij de eerste rij hetzelfde is als de 951088 Blue Mine to Big Gold Spinner, ook het tempo lijkt me prima. En dan de 2e rij een fanshape met hetzelfde effect als de 2670 Gold blink and Blue with Blinking tail. Dit nog 2 maal herhalen, zodat het een 36sh waaier cake vormt. Of wellicht als onderdeel van een cakebox lijkt me ook erg mooi.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten