Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magnumvuurwerk.nl: Welcome to our WCKD WORLD!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Wanneer gaat magnum los met de korting actie?
    Ik gok na de actie van vuurwerkexpert
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      Nu de eerste winkeliersdemo's geschoten worden wordt het inmiddels wel duidelijk dat jullie GEEN gebruik gemaakt lijken te hebben van opgevoerde samples! Goed bezig en ga vooral zo door!!

      Comment


        Magnum / Broekhoff heeft dit jaar wel echt het dikste spul op de NL markt. En Magnum nog eens voor de scherpste prijzen. Helaas moet ik het bij de bestelling laten die ik al had gedaan maar volgend jaar ga ik jullie producten royaal inslaan.

        Dikke burst, super gevulde boeketten, hoog tempo en gewoon prachtige boeketten.
        Laatst aangepast door MasterBsc; 30 November 2019, 23:21.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Magnum / Broekhoff heeft dit jaar wel echt het dikste spul op NL markt. En Magnum nog eens voor de scherpste prijzen. Helaas moet ik het bij de bestelling laten die ik al had gedaan maar volgend jaar ga ik jullie producten royaal inslaan.

          Dikke burst, super gevulde boeketten, hoog tempo en gewoon prachtige boeketten.
          Niks meer aan toe te voegen. Ze maken hun grote mond zeker waar!

          Comment


            Grote Bek;
            We poetsen dus ook met grote tandenborstels boys! ;)

            Enjoy your pyro!
            www.magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD World!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
              Grote Bek;
              We poetsen dus ook met grote tandenborstels boys! ;)

              Enjoy your pyro!
              Zoiets???
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	wc-borstel-met-lip.jpg
Vertoningen:1
Grootte:63,3 KB
ID:	1575466

              #geintjeNatuurlijk

              Comment


                Mijn eerste live kennismaking van Magnum was zeer positief, blies alles weg op de demo bij Ano.

                Ik kan nu al niet wachten in de straat wat van jullie spul in de lucht te jagen!
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  Al op 31 oktober de W-Triple Later besteld via de Magnum-site, en net te horen krijgen dat ie niet geleverd kan worden. Hoe is dat mogelijk?
                  Triple X als vervanger is wel een goed aanbod overigens. Helaas heb ik die al besteld.

                  Comment


                    Dat is een goede vraag! Zodra deze uitverkocht was hebben wij dit gedeeld met onze dealers. Het lijkt erop dat jouw dealer de voorraad niet goed in de gaten heeft gehouden en daardoor te laat is geweest met bestellen.
                    www.magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD World!

                    Comment

                    Working...
                    X