Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Snapte?! Box [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Vincmer19 Bekijk bericht
    Hier ook voor €59 te verkrijgen, alleen webshop is nog niet open. Zouden jullie dit doen? Wordt mijn eerste grote box die ik ooit ga kopen. Dus weet er helaas niet zo veel van.
    Wanneer je echt pas voor het eerst een grote box koopt dan zou ik persoonlijk voor eentje gaan die toch wat langer duurt. De kans is anders groot dat je teleurgesteld zult raken wat betreft de tijdsduur van deze Snapte box. Mooi en spectaculair, ja dat wel. Of heb je nog meer budget voor nog een extra box, of misschien zelfs twee? Dan kun je deze zeker erbij nemen. Eigenlijk moet je het allemaal zelf bepalen, ik zelf vind 60 euro voor deze box een mooie deal en zou 'm dan zeker ook kopen als het budget er zou zijn. Kijk zelf even nog rond naar andere boxen, keuze zat.

    Comment


      #92
      Voor de mensen uit Groningen en omgeving, ik heb er even achteraan gemaild en hij staat nu ook voor €59 bij Vuurwerk Outlet!
      Heeft u misschien een vuurtje?

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
        Wanneer je echt pas voor het eerst een grote box koopt dan zou ik persoonlijk voor eentje gaan die toch wat langer duurt. De kans is anders groot dat je teleurgesteld zult raken wat betreft de tijdsduur van deze Snapte box. Mooi en spectaculair, ja dat wel. Of heb je nog meer budget voor nog een extra box, of misschien zelfs twee? Dan kun je deze zeker erbij nemen. Eigenlijk moet je het allemaal zelf bepalen, ik zelf vind 60 euro voor deze box een mooie deal en zou 'm dan zeker ook kopen als het budget er zou zijn. Kijk zelf even nog rond naar andere boxen, keuze zat.
        Bedankt voor het advies. Ik ben inderdaad nog verder aan het kijken ook. Bestelling wordt toch pas later geplaatst dus heb nog even

        Comment


          #94
          Voor deze prijs, kon ik hem ook niet laten liggen ! Toffe box ....

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Cobazn Bekijk bericht
            Toch besteld, uiteindelijk verkozen boven de code red door het lompe geweld
            Haha de Code Red zit ik ook nog steeds op te azen voor een leuk prijsje, maar nu deze voorbij komt denk ik toch dat ik ook voor de Snapte Box ga ipv Code Red.

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
              Haha de Code Red zit ik ook nog steeds op te azen voor een leuk prijsje, maar nu deze voorbij komt denk ik toch dat ik ook voor de Snapte Box ga ipv Code Red.
              Ergens in het oosten staat de code red nog voor wen mooi prijsje.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Cobazn Bekijk bericht
                Ergens in het oosten staat de code red nog voor wen mooi prijsje.
                Ja heb hem zien staan bij vwpd en vuurwerkstaffel, helaas past dat niet in mijn schema qua tijden

                Comment


                  #98
                  https://pyrofreakshuizen.nl/assortim...rk/-Snapte-Box Dit weekend!

                  Comment


                    #99
                    Code Red is toch wel een stuk beter vind ik persoonlijk en niet echt met deze te vergelijken.
                    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                    Comment


                      Deze vond ik vorig jaar bij de demo echt een topper, de beste die ik die avond zag door het in mijn ogen toen unieke effect en rappe tempo. Alleen 100 euro vond ik echt te duur, ook gezien hoe snel deze voorbij is. Deze openingsactie van 59 euro vind ik een topprijs dus mooi meegepakt. Ik kijk er erg naar uit!
                      https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                      Comment


                        Ik hoop deze box weet toe te kunnen voegen aan mijn collectie dit jaar. Vorig jaar is deze helaas geannuleerd

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                          Ik hoop deze box weet toe te kunnen voegen aan mijn collectie dit jaar. Vorig jaar is deze helaas geannuleerd
                          Ja man... Echt zonde..
                          Bij mij was hij ook geannuleerd. Ik hoop deze weer te kunnen scoren voor dezelfde prijs als afgelopen keer.
                          Zo in mijn sas met sas..

                          Comment


                            Deze hou ik in de gaten....

                            Comment


                              Dusss mensen die deze dit jaar nog mee gaan pakken? Wat een heerlijke beuker blijft het ook

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                                Dusss mensen die deze dit jaar nog mee gaan pakken? Wat een heerlijke beuker blijft het ook
                                Als deze net zoals vorig jaar weer voor €59,- te krijgen is, ga ik hem zeker bestellen. Lekker rammen..
                                Zo in mijn sas met sas..

                                Comment

                                Working...
                                X