Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Casa de Papel [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heerlijke cake! wat mattenfreak al zei blauwe mines zijn er goed in verwerkt
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
      Thanks. We doen ons best om deze week alle St8ment films online te hebben.

      Bedankt voor de snelle reactie en uiteraard de film. Word mssn eentonig maar deze staat ook op de lijst. 1e cake met blauwe mines is toch wel de vetste

      Comment


        #18
        Wat een heerlijke box zeg! Staat zeer hoog op het verlanglijstje nu!
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #19
          Hele mooie box! Deze gaat er hier wel komen denk ik zo.
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #20
            Tweede deel doet me weinig maar het eerste effect is echt om je vingers bij af te likken!

            Comment


              #21
              Oke deze bevalt me wel, qua uitwerking. Vooral dat eerste effect vind ik prachtig, dat soort palmen.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                Tweede deel doet me weinig maar het eerste effect is echt om je vingers bij af te likken!
                Helemaal mee eens wat een cake die eerste!
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #23
                  Prima weer GBV.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #24
                    Voor nu alvast 1 exemplaar besteld, twijfel nog over een 2e exemplaar

                    Comment


                      #25
                      Ook dit is een topper! Maar per drie of vijf in W-shape gaan schieten denk ik.

                      GBV is weer helemaal terug waar ze bij de introductie van de 500 grammers met Pro-Line en Excellent hoge ogen gooiden. Ik juig dit helemaal toe want de cakes weigerde nooit dienst alleen was de inhoud de laatste jaren helaas minder.

                      Comment


                        #26
                        Wat een kanjer van een cakebox. Geweldige donkere kleur de eerste cake en duurt precies lang genoeg. Komt er zeker!!

                        Comment


                          #27
                          Aardig bakje inderdaad
                          Zo in mijn sas met sas..

                          Comment


                            #28
                            Valt het niemand op dat er enorm geknipt is in deze video? Ik stoor me er een beetje aan

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                              Valt het niemand op dat er enorm geknipt is in deze video? Ik stoor me er een beetje aan
                              Wat is er aan die eerste video enorm geknipt dan, volgens jou Willy? Zie net echt iets opvallends zo gauw. En anders is hier nog een andere film van GBV uit:



                              Op deze video zijn de blauwe mines wel minder aanwezig trouwens...
                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                                Valt het niemand op dat er enorm geknipt is in deze video? Ik stoor me er een beetje aan
                                Kan niets ontdekken. Waar is er volgens jou geknipt dan?

                                Comment

                                Working...
                                X