Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Estallar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Estallar

    Artikelnummer: 8096
    Artikelnaam: Estallar
    Bruto Gewicht: 3500 gram
    Netto kruitgewicht: 500 gram
    Aantal schoten: 100 schoten
    Effectomschrijving: Met een knipoog naar het verleden ramt deze honderd schots Estallar er op los, tien salvo’s van tien schoten met ultieme burst gecombineerd met een schelle fluit. Hiermee zet u de buurt op stelten; Estallar!
    Max. tube diameter: 20MM
    Kartoneenheid: 4/1
    Adviesprijs: € 69,99
    Folderprijs : € 59,99
    Onlineprijs : € 49,99
    Freakprijs : Vraag je lokale dealer

    O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	8096_Estallar_2019.jpg
Vertoningen:1
Grootte:283,9 KB
ID:	1614458




    Wij danken GBV-WECO voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 15 October 2022, 15:34.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Vraag me af hoe met 4 cakes van 25shots, salvo's van 10 shots gemaakt worden. Wel vind ik de fluit erg gaaf, ben benieuwd naar deze!

    Comment


      #3
      Dit moet dan denk ik de oude Aftershock cake 100sh zijn, met de knipoog naar vroeger? ( ben even de naam kwijt )


      Waarom er een compound van 4 x 125 gram gemaakt wordt, begrijp ik dan niet. ( aan het plaatje te zien zijn het 4 cakes wat totaal 500 gram is ).

      Comment


        #4
        Dit lijkt me eerder de asian thunder cake 100 in een nieuw jasje.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
          Dit lijkt me eerder de asian thunder cake 100 in een nieuw jasje.
          Juist, zo heette die cake! Was al helemaal uit m'n geheugen gewist.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Dit moet dan denk ik de oude Aftershock cake 100sh zijn, met de knipoog naar vroeger? ( ben even de naam kwijt )


            Waarom er een compound van 4 x 125 gram gemaakt wordt, begrijp ik dan niet. ( aan het plaatje te zien zijn het 4 cakes wat totaal 500 gram is ).
            @Koala waar staat dan dat dit 4 cakes zijn? Of compound? Lijkt op het plaatje wel zo, maar hoeft niet zo te zijn. Kan ook gewoon 1 cake zijn, was het eerder ook.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
              @Koala waar staat dan dat dit 4 cakes zijn? Of compound? Lijkt op het plaatje wel zo, maar hoeft niet zo te zijn. Kan ook gewoon 1 cake zijn, was het eerder ook.
              Geen Koala, maar MasterBsc

              Staat nergens, dat neem ik aan doormiddel van het plaatje. Lijk mij ook logischer als het 1 cake is.

              Comment


                #8
                Het is 500gram netto, dus als het een i-shape variant is, dan zal het vast 1 cake zijn. Netzoals de Pangu cakes waren.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Geen Koala, maar MasterBsc

                  Staat nergens, dat neem ik aan doormiddel van het plaatje. Lijk mij ook logischer als het 1 cake is.
                  Yesss precies wat ik dacht. Ben benieuwd

                  Comment


                    #10
                    Klinkt zeer goed, en als het inderdaad om de verwijzing asian thunder cake 100 gaat heeft dit artikel zeker mijn interesse, dat vond ik destijds echt een gaaf product.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Ziet er tof uit, maar vooral die link naar een eerder product is interessant ja en ik hoop dat het inderdaad die Asian Thunder 100s is, want daar stook ik graag weer wat van weg, altijd top geweest!

                      Comment


                        #12
                        Aangezien ik de Asian Thunder 100sh nooit heb mogen stoken, maar wel veel op het forum heb gezien, ben ik benieuwd of dit een vernieuwde versie daarvan is. Wellicht dat het er dan toch nog eens ooit van komt!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Moet de prijs wel 'n stukkie lager zijn dan de €60 van vroeger

                          Comment


                            #14
                            Goedkoop was die inderdaad nooit. Maar met de geweldige actie's van tegenwoordig wordt het al een stuk interessanter.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Leuk dat een hoop van jullie de knipoog begrepen, hier de film. ;-)

                              Comment

                              Working...
                              X