Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 36
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2008
    Locatie
    kop van overijssel
    Berichten
    95
    Thanks
    98
    38 waarderingen in 15 posts

    Evolution Fireworks & GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    Beste vuurwerkliefhebbers,

    Er is nieuws van Evolution Fireworks! Zoals u weet streeft Evolution ernaar om altijd hoogwaardig, goedgekeurd en vooral uniek vuurwerk te ontwikkelen. Dit blijkt ook uit het feit dat bij ‘de beste nieuwe artikelen 2018’ en ‘de beste producten 2018’ in beide categorieën maar liefst 6 van de 10 artikelen afkomstig waren van Evolution. Door de enorme vraag naar de diverse Evolution producten zijn wij de laatste jaren tegen enkele luxe problemen aangelopen.

    Wij gaan dan ook per 1 juli 2019 onze structuur veranderen. Om te zorgen dat Evolution niet alleen de beste producten produceert, maar ook de beste (logistieke) service gaat bieden, hebben wij een partner gezocht om ook dit naar het hoogste niveau te tillen.

    Ondanks de zeer prettige samenwerking met Wolff Vuurwerk B.V. is gezien de groei binnen beide bedrijven het helaas niet meer mogelijk om het op deze wijze voort te zetten. Wij willen Wolff Vuurwerk B.V. dan ook hartelijk bedanken voor de ondersteuning en samenwerking gedurende de afgelopen jaren.

    In Nederland staat GBV-WECO Vuurwerk B.V. aan de absolute top qua logistiek en servicegerichtheid. Wij zijn daarom met GBV-WECO in gesprek getreden, om dit ook voor Evolution te kunnen bieden. It’s a match!

    Ook per 1 juli 2019 zal GBV-WECO de import, verkoop, verdeling en administratie van de klanten van Evolution overnemen. De productie, ontwikkeling en kwaliteitscontrole van het Evolution vuurwerk blijft uiteraard wel bij Evolution liggen. Zoals u gewend bent onder de vertrouwde vleugels van Gilbert en Marchel.

    Wat betekend dit voor u? In principe niets, op enkele pluspunten na:

    + Er is een mogelijkheid om de groei van Evolution door te zetten.
    + De naamsbekendheid en daarmee de vraag naar Evolution zal groeien.
    + De producten zullen voor alle vuurwerkliefhebbers beter beschikbaar zijn.
    + De levering van de producten zal nog sneller en effectiever plaatsvinden.
    + Evolution kan de productontwikkeling nu nog verder optimaliseren.


    Wij hopen u op deze manier met een nog betere service van nóg beter vuurwerk te kunnen voorzien!


    Met vriendelijke groet,

    Evolution Fireworks & GBV-WECO Vuurwerk B.V.

  2. Deze 15 gebruikers waarderen The_giant voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Opvallende keuze, succes met de samenwerking! Ik hoop voor jullie dat dit bij zal dragen aan de groei van Evolution Fireworks.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  4. #3
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Zolang valk alle evo spullen heeft ben ik blij.

  5. #4
    VWC-Lid fireworkaddict's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    562
    Thanks
    358
    489 waarderingen in 220 posts
    Als je de producten van GBV-Weco buiten beschouwing laat een erg logische keuze.
    Voor de verkopers (en indirect ook klanten) is GBV heer en meester geweest in het aanhouden van voorraden, flyers voor verkopers, online bestel mogelijkheden en achterliggende systemen.

    Ben erg benieuwd of de GBV dealers hiermee ook de Evolution producten zullen aanbieden.
    Deze regel doet vermoeden van wel
    + De producten zullen voor alle vuurwerkliefhebbers beter beschikbaar zijn.

  6. Deze gebruiker waardeert fireworkaddict voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
    Als je de producten van GBV-Weco buiten beschouwing laat een erg logische keuze.
    Voor de verkopers (en indirect ook klanten) is GBV heer en meester geweest in het aanhouden van voorraden, flyers voor verkopers, online bestel mogelijkheden en achterliggende systemen.

    Ben erg benieuwd of de GBV dealers hiermee ook de Evolution producten zullen aanbieden.
    Deze regel doet vermoeden van wel
    Marchel zei gisteren in de chat van wel, als ik het goed begreep.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  8. #6
    VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Locatie
    Stuck in the middle
    Berichten
    1.384
    Thanks
    1.839
    952 waarderingen in 549 posts
    Slimme zet, en goed nieuws voor de freaks / liefhebbers denk ik!
    Work is the curse of the drinking class

  9. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Opvallend inderdaad. Ben ik heel negatief als ik het als volgt vergelijk: bij de Peugeot dealer worden Ferrari's verkocht voor de prijs van Peugeot's... Dan koopt niemand meer een Peugeot... Maargoed, daar zullen vast afspraken over gemaakt zijn. Hoop alleen niet dat het dezelfde kant op gaat als met Marijn/Witte tenten en Lesli...
    Laatst gewijzigd door Rocketfreak; 19 juni 2019 om 20:03

  10. #8
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Opvallend inderdaad. Ben ik heel negatief als ik het als volgt vergelijk: bij de Peugeot dealer worden Ferrari's verkocht voor de prijs van een Peugeot's... Dan koopt niemand meer een Peugeot... Maargoed, daar zullen vast afspraken over gemaakt zijn. Hoop alleen niet dat het dezelfde kant op gaat als met Marijn/Witte tenten en Lesli...
    Voor zover ik lees blijft Evolution gewoon Evolution. Ze worden alleen ondersteund met logistiek en administratie.

  11. #9
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    O
    Hoop alleen niet dat het dezelfde kant op gaat als met Marijn/Witte tenten en Lesli...
    Dat was een heel ander verhaal.
    Lesli deed toen niet alleen de distributie van Marijn vuurwerk.
    Maar Lesli deed ook een aantal dingen voor Marijn vuurwerk in China.

    Wat ik wel vrees is dat over een x aantal jaren er geen Wolff vuurwerk meer is.
    Dit is wederom een bevestiging dat Wolff vuurwerk de boot aan het missen is.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  12. #10
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Dat was een heel ander verhaal.
    Lesli deed toen niet alleen de distributie van Marijn vuurwerk.
    Maar Lesli deed ook een aantal dingen voor Marijn vuurwerk in China.

    Wat ik wel vrees is dat over een x aantal jaren er geen Wolff vuurwerk meer is.
    Dit is wederom een bevestiging dat Wolff vuurwerk de boot aan het missen is.
    Dat zal reuze meevallen met Wolff, er is net flink geïnvesteerd in nieuwe bunkers in Twello

    Ik ben heel benieuwd wat dit op langere termijn voor Evo betekend, het was altijd een merk die voor kwaliteit en exclusiviteit stond! Het wordt hopelijk geen 13 in een dozijn merk in de toekomst.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  13. #11
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Ik ben een absolute Evolution fan maar hoop niet dat ze te ver boven zich uit stijgen nu, ik begrijp de keuze en hoop dat de kwaliteit blijft zoals we van Evolution gewend zijn en niet het GBV/Weco kwaliteit.

    Ik wens Marchel en Gilbert heel veel succes met de samenwerking en kan niet wachten om het nieuwe jaar weer in te luiden met Evolution ;).

  14. #12
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Zo lang ze bij dezelfde fabriek blijven dan is dit alleen maar positief en een zeer grote stap voor Evolution om pas echt te kunnen groeien. En ik weet wel zeker dat ze niet bij die fabriek weg gaan..

  15. #13
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Voor zover ik lees blijft Evolution gewoon Evolution. Ze worden alleen ondersteund met logistiek en administratie.
    Niet helemaal waar dit. De verkoop zal ook gedaan worden door de mensen van gbv.
    Er zal dus geen contact meer zijn met marchel of Gilbert maar met de mensen van van gbv.
    https://www.houtse-bazar.nl

  16. Deze gebruiker waardeert 5pyroman5 voor het bericht:


  17. #14
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Dus dat betekent natuurlijk ook dat bijna alle gbv verkopers voorrang hebben op de evolution producten. Er komen dus een heleboel nieuwe evo dealers bij.Of zie ik dat verkeerd. Ik zou het een goede zaak vinden als bedrijf a iets niet op voorraad heeft maar bedrijf b wel dat je het dan kan ophalen bij bedrijf b. En hoe ze dat regelen achter de schermen is mij een zorg.

  18. #15
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Dus dat betekent natuurlijk ook dat bijna alle gbv verkopers voorrang hebben op de evolution producten. Er komen dus een heleboel nieuwe evo dealers bij.Of zie ik dat verkeerd. Ik zou het een goede zaak vinden als bedrijf a iets niet op voorraad heeft maar bedrijf b wel dat je het dan kan ophalen bij bedrijf b. En hoe ze dat regelen achter de schermen is mij een zorg.
    Zoals jij nu redeneert is dat alle gbv dealers elkaar zouden helpen? Zoiets zoals jij nu zegt zie ik eerlijk gezegd niet snel gebeuren als is het idee natuurlijk goed
    https://www.houtse-bazar.nl

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •