Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 34
  1. #1
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts

    [WINNAARS BEKEND] Zena Trophy 2019 - Word teamlid van VWC!

    Tijdens de Zena Trophy, georganiseerd door Zena Nederland en Zena België, zal ook Team Vuurwerkcrew.nl weer meedoen! Er zullen weer diverse teams aan een show gaan werken op zaterdag 21 september 2019 en zij gaan een vriendschappelijke strijd aan met elkaar om de mooiste, vetste en hardste show neer te zetten!

    De teams bestaan uit 4 personen waarvan de teamcaptain een crewlid van VWC is! Wij zullen minstens 2, maar wellicht zelfs alle 3 de plekken opvullen met leden van het forum! Een unieke kans dus om een dag mee te helpen met het opbouwen van de show, maar uiteraard moet de show ook nog samen door jullie bedacht worden!

    Dit jaar worden de Battle Shows echt Harder, Better and Faster! Heb jij altijd al gedroomd om een keer te helpen bij de opbouw van een vuurwerkshow en heb jij zin om namens het Vuurwerkcrew.nl team uit te komen op de Zena Trophy 2019? Dan maak je kans door aan onderstaande prijsvraag mee te doen! Onder alle juiste inzendingen loten wij de winnaar(s), we gaan er van uit dat de vragen niet te moeilijk zijn.

    Prijsvraag
    We maken het jullie niet moeilijk, antwoorden zijn te vinden op de Zena Trophy website en op dit forum. Tip: bekijk ook eens de sfeerverslagen van de Zena Trophy

    1. Vul de volgende zin aan: De Zena Trophy wordt dit jaar voor de ... keer op rij gehouden op het evenemententerrein van Kalkar Wunderland.
    2. Hoeveel teams streden er in 2018 om de Zena Trophy tijdens de Battle shows?
    3. De Nocturna maakt dit jaar plaats voor een Italiaans fenomeen op het gebied van vuurwerk. Hoe heet dit spektakel?
    4. Welk team won vorig jaar de Zena Trophy Battle?
    5. Hoe vaak heeft team Vuurwerkcrew.nl de Zena Trophy Battle gewonnen?


    Hoe in te zenden
    Mail de antwoorden en jouw persoonlijke gegevens aan [email protected] met als titel “Zena Trophy 2019”.

    De volgende gegevens hebben wij van je nodig;

    Nickname op VWC:
    Voornaam en achternaam:
    Emailadres:
    Telefoonnr:

    Na inzending krijg je antwoord op je mail ter bevestiging, dit krijg je niet direct, maar heb je geen bevestiging na 2 dagen, stuur dan a.u.b. nog een mail voor de zekerheid.


    Hoe lang loopt deze prijsvraag / actie?
    Deze prijsvraag loopt van dinsdag 18 juni 2019 t/m dinsdag 2 juli 2019 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf woensdag 3 juli 2019 zullen niet meer worden meegenomen in de trekking. De uitslag zal de dag erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en via e-mail.


    Regels / Voorwaarden
    Er zijn natuurlijk wat regels gesteld, maar wat het belangrijkste is, is dat je alleen meedoet als je daadwerkelijk naar de Zena Trophy gaat. Wij moeten natuurlijk op je kunnen rekenen! Als bouwer zal je al vroeg aanwezig moeten zijn. Wij kunnen helaas geen verblijf en vervoer regelen, houd daar a.u.b. rekening mee.

    • De deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
    • De deelnemer/deelneemster dient minimaal 16 jaar oud te zijn
    • De deelnemer/deelneemster dient in het bezit te zijn van veiligheids-/werkschoenen
    • Ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
    • De eerste prijsvraag-inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
    • De winnaars worden geloot
    • Over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
    • Crewleden van Vuurwerkcrew en andere (website-)teams zijn uitgesloten van deelname


    Waar en wanneer is de Zena Trophy 2019
    De Zena Trophy is dit jaar weer in Duitsland:

    Datum: 21 september 2019
    Locatie: Wunderland Kalkar, Duitsland


    Laat deze unieke kans niet aan je voorbij gaan en doe snel mee met de prijsvraag. Het is echt een onvergetelijke ervaring, die je als vuurwerkliefhebber simpelweg niet wil missen! Succes met de prijsvraag!
    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 24 december 2019 om 17:17
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 14 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Ik zou dit jaar graag een gokje willen wagen, echter, hoe laat wordt verwacht dat je aanwezig bent? een indicatie is ook prima

  4. #3
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Ik zou dit jaar graag een gokje willen wagen, echter, hoe laat wordt verwacht dat je aanwezig bent? een indicatie is ook prima
    Goed om te horen dat je interesse hebt. We hebben het reglement nog niet ontvangen, dus ik kan nog niet precies melden hoe laat je eventueel aanwezig moet zijn. Het reglement verwachten we begin juli te ontvangen, net na het sluiten van de prijsvraag. Na het ontvangen gaat het team meteen aan de slag om de show te ontwerpen.

    De afgelopen 2 jaar werden wij rond 12:30 uur verwacht en toen begon de briefing om 13:00 uur.

    Wat ik voor nu kan melden is dat er een aantal zaken in positieve zin veranderen voor wat betreft de battle shows. Zo gaat de deadline voor het inleveren van de show naar voren en zal team VWC de show in de maand juli ontwerpen. Ook worden de teams nu veel eerder verwacht ten opzichte van voorgaande jaren. Hoe laat dit precies is weet ik dus nog niet, maar ik zou er niet raar van opkijken als de teams nu tussen 10:30-11:00 uur al aanwezig moeten zijn. Nogmaals ik kan dit nog niet met zekerheid melden maar dit is mijn vermoeden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. Deze 2 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Mooie actie!! Lijkt me gaaf om hieraan te kunnen deelnemen!

  7. #5
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Keigaaf en leerzaam !

    Succes mannen, maak er wat moois van he

  8. #6
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Succes mannen!

    Ik kijk aan de andere kant van het hek met een pilsje in de hand naar jullie creatie
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  9. Deze gebruiker waardeert Nitraat12 voor het bericht:


  10. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Goed om te horen dat je interesse hebt. We hebben het reglement nog niet ontvangen, dus ik kan nog niet precies melden hoe laat je eventueel aanwezig moet zijn. Het reglement verwachten we begin juli te ontvangen, net na het sluiten van de prijsvraag. Na het ontvangen gaat het team meteen aan de slag om de show te ontwerpen.

    De afgelopen 2 jaar werden wij rond 12:30 uur verwacht en toen begon de briefing om 13:00 uur.

    Wat ik voor nu kan melden is dat er een aantal zaken in positieve zin veranderen voor wat betreft de battle shows. Zo gaat de deadline voor het inleveren van de show naar voren en zal team VWC de show in de maand juli ontwerpen. Ook worden de teams nu veel eerder verwacht ten opzichte van voorgaande jaren. Hoe laat dit precies is weet ik dus nog niet, maar ik zou er niet raar van opkijken als de teams nu tussen 10:30-11:00 uur al aanwezig moeten zijn. Nogmaals ik kan dit nog niet met zekerheid melden maar dit is mijn vermoeden.
    Bedankt voor je info, ivm het niet hebben van eigen vervoer ga ik even kijken of ik iets kan regelen. 5 uur fietsen is nou ook wel heel veel haha
    Anders is het ook zonde om mee te doen uiteraard .

  11. #8
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts
    Vorig jaar mocht ik deel uitmaken van Team VWC op de Trophy.
    Dit was een leuke ervaring, in de voorbereiding hebben we achter de schermen veel contact gehad met elkaar om de show te bedenken en uit te werken. De Trophy dag zelf is natuurlijk het leukste, Je bent op het schietveld bezig met een grote groep liefhebbers die allemaal de zelfde passie hebben.

    Het is een leuke ervaring en ik raad het iedereen aan.

  12. Deze 2 gebruikers waarderen EHVuurwerk voor het bericht:


  13. #9
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Goed om te lezen dat ook de Trophy er alweer aan komt. Het seizoen staat echt weer bijna op het punt te beginnen als deze prijsvraag naar voren komt!

    Voor alle geïnteresseerden; reageer vooral op deze prijsvraag om een onvergetelijke dag mee te maken!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  15. #10
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Leuke prijsvraag heb je er weer van gemaakt Jordi, top. Benieuwd wie het team dit jaar komt versterken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  17. #11
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    De prijsvraag staat inmiddels al 1,5 week online en het aftellen voor de Zena Trophy is dan ook echt begonnen. Heb je altijd al eens willen helpen bij het ontwerpen en opbouwen van een vuurwerkshow? Wacht dan niet te lang, stuur de antwoorden in en bemachtig een plekje in Team VWC! SNAPTE?!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze 2 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  19. #12
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Als je zelf een leuke vuurwerkshow wilt ontwerpen en dan die ook nog eens zelf gaat opbouwen....dat is toch goud? Heb dit zelf ook een aantal jaar gedaan en is erg een mooie ervaring!

  20. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  21. #13
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Als je zelf een leuke vuurwerkshow wilt ontwerpen en dan die ook nog eens zelf gaat opbouwen....dat is toch goud? Heb dit zelf ook een aantal jaar gedaan en is erg een mooie ervaring!
    Helemaal mee eens Bastiaan. Dit was een ervaring die ik niet had willen missen.

    De laatste uurtjes tikken weg en aanmelden kan nog alleen vandaag. Wacht dus niet te lang en stuur snel nog de antwoorden per mail en wie weet verover jij wel een plekje in Team VWC! SNAPTE?!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  22. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    En we wachten in spanning af....

  23. #15
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.648
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Nou inderdaad ja. Afgelopen weken enorm druk geweest maar dinsdagavond met nog ruim 3 kwartier op de klok de antwoorden ingeleverd Ben heel benieuwd!

  24. Deze gebruiker waardeert \_niels_/ voor het bericht:


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •