Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Vond de showdit jaar een slap aftreksel van wat het geweest is. Vorig jaar was ik weer een stuk enthousiaster, maar dit was niks.
    Irritant ook dat de muziek niet goed afgesteld stond.

  2. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 augustus 2008
    Locatie
    Velp GE
    Berichten
    71
    Thanks
    9
    23 waarderingen in 11 posts
    @JorickT
    Nou dat simpel. De show was een rommeltje, soms te druk. Leuk single shots op de maat, echter voor de liefhebbers leuk. Voor de gewone bezoeker (99,8%) was dit niet veel aan. Weet je hoeveel er gewoon op hun mobieltje keken tijdens de show? Waar is de tijd waar als slot gewoon lekker 60-70 cakeboxen gaan en daarna na alle muziekgeweld in de rust nog een dikke finale? Dát is wat Tilburg wil.
    Trouwens Time to say goodbye is paar jaar geleden ook al geweest. Lekker origineel.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen wheelsofsteel voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    @wheels, Dat de show soms te druk was, ben ik ook met jou eens. Vooral aan het einde is dit goed te zien. Dat de lasers door het vuurwerk worden gemengd, komt veel te hectisch en ook rommelig over.

    De opening is erg belangrijk, je trekt het publiek de show in en probeert de aandacht vast te houden.
    Als deze dan kort na begin al stopt, dan is het zonde dat de aandacht weg is en mensen op hun mobiel gaan kijken.

    Een echt dikke finale zou ik ook wel weer eens willen zien en ik weet ook hoe het in het verleden was.
    Toch ben je als bedrijf ook gebonden aan de organisatie die tegenwoordig ook een dikke vinger in de pap hebben. Ook wat betreft de muziekkeuze en dan is er toch ineens veel om rekening mee te moeten houden.

    Ik vond het in ieder geval helemaal geweldig dat we DFP bij ons in de haven hebben mogen meemaken. Heb er ondanks dat het niet zo best ging deze keer, toch ontzettend van genoten en zou ze graag weer terug zien hier. Dan hoop ik wel dat de organisatie de opzet gaat veranderen...

  6. Deze gebruiker waardeert Thunderboy voor het bericht:


  7. #19
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wheelsofsteel Bekijk bericht
    @JorickT
    Nou dat simpel. De show was een rommeltje, soms te druk. Leuk single shots op de maat, echter voor de liefhebbers leuk. Voor de gewone bezoeker (99,8%) was dit niet veel aan. Weet je hoeveel er gewoon op hun mobieltje keken tijdens de show? Waar is de tijd waar als slot gewoon lekker 60-70 cakeboxen gaan en daarna na alle muziekgeweld in de rust nog een dikke finale? Dát is wat Tilburg wil.
    Trouwens Time to say goodbye is paar jaar geleden ook al geweest. Lekker origineel.
    Thanks voor je toelichting, dat maakt het wat duidelijker.

    Maar nee ik heb geen flauw idee hoeveel mensen op hun telefoon keken. Blijkbaar dus best veel.. En tsja, waar die tijd is dat je als slot 60/70 cakeboxen wegschoot dat zal een combinatie zijn tussen budget en bedrijf waarvan dat eerste een grote rol zal spelen denk ik.


    Gelukkig verschillen we allemaal van mening, anders zou het ook zo enorm saai worden. Ik ben benieuwd of volgend jaar een verbetering gaat zijn én of DFP überhaubt nog Tilburg krijgt of dat de gemeente/organisatie gaat grijpen naar een ander schietbedrijf.

    Maar inderdaad zoals al vaker gezegd laat de lasers en voornamelijk die flyboard-flauwekul maar thuis.

  8. #20
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts


    HQ video (credits: pyroworld)

  9. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 september 2009
    Locatie
    jailhouse rock
    Berichten
    501
    Thanks
    1.357
    466 waarderingen in 183 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht


    HQ video (credits: pyroworld)
    Zeer mooi gefilmd zeg . Prachtige beelden hoor .
    VEILIGHEID EERST

  11. #22
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Vorig jaar vond ik de show vele malen beter. Maar de kermis zelf boeit mij niet zo, ik hoop dat ze dit blijven doen.
    Ik heb een kort lontje.......

  12. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 augustus 2008
    Locatie
    Velp GE
    Berichten
    71
    Thanks
    9
    23 waarderingen in 11 posts
    Opzicht vind ik de kermis wel leuk om overheen te lopen, heb alleen het idee dat het steeds duurder word... Maar goed, zal wel horen anno 2019!! Nee geef mij persoonlijk maar weer die shows van 2014/2015/2016 van Katan ( toch ?). Vond ze toen erg leuk in elkaar gezet, net nog even terug gezien op YouTube.
    Al die overkill op single shot gebied, vind ik 5 seconden leuk maar daarna moet het gewoon weer VUURWERK zijn.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •