Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bhomte, Burning airfield 14 september 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bhomte, Burning airfield 14 september 2019

    #5

    Komt allen. Er is inmiddels bekend dat er 20 x 12 inch en 50 x 8 inch omhoog gaat.
    Dit wil je niet missen fooks.
    1 uurtje over de grens, dus zo dicht bij huis.
    Tickets voor 13 euro kan je bestellen via de link in het einde van de trailer.
    Tot dan vuurwerkvrienden.

    Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

    #2
    Locatie is : Flugplatz Bohmte - Bad Essen
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Erg jammer, maar kan er niet bij zijn. Ik ben dan een weekendje weg, ook niet verkeerd natuurlijk. Maar deze info plus het bijgevoegde filmpje beloven veel goeds.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Zijn er genoeg tickets om ook bij de locatie zelf er een aan te schaffen?
        https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

        Comment


          #5
          Zozo, dus alleen al 8000 euro aan grote kalibers.
          Misschien maar eens een kijkje gaan nemen...

          Comment


            #6
            Ik heb vuurwerk momenteel op een laag pitje staan. Ik probeer hier in elk geval bij aanwezig te zijn.
            http://www.youtube.com/c/ReVerser

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
              Zozo, dus alleen al 8000 euro aan grote kalibers.
              Misschien maar eens een kijkje gaan nemen...
              ik denk dat ik hem gewoon oversla, met gotterdammerung was ik wel teleurgesteld in het complete evenement. Nu is dit een producten demo meerendeels, maar als ik de eindshow van vorig jaar zie is het kwa tijdsduur wat aan de korte kant en vraag me af of dat dit jaar veel langer zal zijn, grote kalibers leuk maar een pyromusical trekt mij zoiezo niet echt.
              De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
                ik denk dat ik hem gewoon oversla, met gotterdammerung was ik wel teleurgesteld in het complete evenement. Nu is dit een producten demo meerendeels, maar als ik de eindshow van vorig jaar zie is het kwa tijdsduur wat aan de korte kant en vraag me af of dat dit jaar veel langer zal zijn, grote kalibers leuk maar een pyromusical trekt mij zoiezo niet echt.
                Ik heb dat precies hetzelfde, ik vind pyromusicals niks. En het is echt een klere eind rijden voor mij, 3,5 uur enkele rit. Ik zal dit helaas dan ook overslaan, ondanks de mooie kalibers.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Giron Bekijk bericht
                  #5

                  1 uurtje over de grens, dus zo dicht bij huis.
                  https://youtu.be/qQka1Vynwi0
                  Klinkt aanlokkelijk, maar helaas is de reis naar de grens ook nog bijna 2 uur. Hoop de film hier wel te kunnen bekijken.
                  I love Mines

                  Comment


                    #10
                    Ik trof de uitnodiging toevallig in mijn mailbox deze week. Zoals het er nu naar uitziet wederom present!
                    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                    Comment


                      #11
                      Ik ben vorig jaar ook geweest. Was toen al erg leuk van opzet. Dit jaar uitgebreider dan vorig jaar en daarom ga ik zeker weer!

                      Comment


                        #12
                        hier de 12 inch van vorig jaar, ongeveer op 1500m afstand:
                        (vanaf 0:44)

                        我也喜欢年纪较大的烟花

                        Comment


                          #13
                          Al iets meer bekend over wat er geschoten gaat worden en andere info? Maatje van me wilt misschien mee en met 20 x 12" willen we de rit wel maken.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Al iets meer bekend over wat er geschoten gaat worden en andere info? Maatje van me wilt misschien mee en met 20 x 12" willen we de rit wel maken.
                            Gewoon gaan.
                            Word super.
                            En anders kom je gewoon een bakkie doen bij ons
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #15
                              Het lukt me niet om tickets te kopen en m'n Duits is ook niet zo super. Iemand die mij kan helpen? Met google vertalen krijg ik dit:

                              'Geen geschikte verzendmethode gevonden (tickets kunnen niet worden gecombineerd met vuurwerk, minimale bestelling moet worden bereikt).'

                              Oja, ik zag trouwens de meest bizarre shells die geschoten gaan worden. Dus ik zou zeggen, gewoon gaan!

                              Comment

                              Working...
                              X