Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Nijmegen (Waal in Vlammen) 14 juli 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      wederom een zeer matige show. Wijzelf stonden op de kade langs de tent waar de schieters staan en zagen dat er het e.e.a mis ging. Er zat totaal geen lijn in de show. Iedere keer dacht je een mooie opbouw naar een spektakel te krijgen en dan viel het weer in het niet.

      De fluitsalvo's waren leuk, maar viel ook totaal in het niet.
      https://www.facebook.com/fallasfans

      Comment


        #18
        Leuke show. Flink wat single shots ook Bedankt voor de beelden!
        FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

        Comment


          #19
          Hier nog de laatste minuten van mijn filmpje :

          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Ook ik vond het een matige show dit jaar... Alles zat er wel in wat je van een show kan verwachten zoals diversiteit en thema's. Ook het bekende gebruik van de singleshots en mines zijn dan wel super en de paar harde salutes zijn lekker. Maar dat was het ook wel..

            Goedkope shells / effecten, tot bijna het laatste moment van de show hadden de shells een rare burst ( leek wel nat? ) en er zat totaal geen tempo in. Finale was wel leuk maar ook niet meer dan dat. Het zal wel met het budget te maken hebben ( de eis dat er voor een klein budget 15 minuten lang een goede show geschoten moet worden ). Het kaliber was geloof ik ook maar 3" of hooguit een paar 4".

            Nee, ik ga hier niet meer een paar uur voor rijden.

            Comment


              #21
              Ik heb zondag een best aardige show gezien. Het was in elk geval weer gezellig, met best wat bekenden Deze show scoort al jaren hoog binnen Nederland. Dat was ook nu het geval, maar toch gaat het langzaam steeds wat verder achteruit in kwaliteit. De single shots maakten op mij de meeste indruk; die waren van goede kwaliteit en de ruimte was goed benut! Verder zag ik vanaf het ponton vrij veel middelmatig Chinees spul de lucht in de gaan. Er waren teveel rustige momenten met pauzes van twee seconden.

              Mijn film!

              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #22
                Hierbij ook nog mij film:
                https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                Comment


                  #23
                  Waardeloze show, dit moet toch veel beter kunnen bij zo'n groot festijn? Of is het schiet maar raak voor (veel) knaak? Zonde man!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door wheelsofsteel Bekijk bericht
                    Waardeloze show, dit moet toch veel beter kunnen bij zo'n groot festijn? Of is het schiet maar raak voor (veel) knaak? Zonde man!
                    Zo was het voorheen niet, maar zo is het op de singleshots en mines na wel geworden.

                    Comment

                    Working...
                    X