Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Zuidlaren 12 oktober 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Zuidlaren 12 oktober 2019

    Stad/dorp: Zuidlaren
    Locatie: Leemkuilenweg
    Datum: 12 oktober 2019
    Tijdstip: Rond 20:00
    Schietbedrijf: Caffero
    Wat: ...
    Bijzonderheden: Zuidlaardermarkt

    #2
    Vorig jaar een show met profblokken en shells. Denk maar eens kijken dit jaar!!. Of dat dit jaar zo is, is nog maar de vraag, kan verder geen info vinden. Maar het is voor mij maar 25 min rijden.

    Filmpje is van fryslan nr1

    Laatst aangepast door Tatanka; 10 October 2019, 06:53.

    Comment


      #3
      Ga er al een paar jaar naar toe en elke keer weer een goeie show met verschillende soorten shells tot meestal een max van 4". Morgen ben ik er ook zeker weer bij
      Alleen hebben ze de locatie de laatste 2 jaar veranderd en die is minder mooi voorgaande jaren, van een mooi groot open parkeerterrein naar een weiland midden in een woonwijk.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Tatanka Bekijk bericht
        Vorig jaar een show met profblokken en shells. Denk maar eens kijken dit jaar!!. Of dat dit jaar zo is, is nog maar de vraag, kan verder geen info vinden. Maar het is voor mij maar 25 min rijden.

        Filmpje is van fryslan nr1

        Ja is dit jaar ook.
        Ik ga zo al die kant op voor de opbouw. Zal even proberen wat plaatjes te schieten als ik eraan denk

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
          Ja is dit jaar ook.
          Ik ga zo al die kant op voor de opbouw. Zal even proberen wat plaatjes te schieten als ik eraan denk

          Mooi Ed...Dan ga ik zeker die kant op vanavond.!!!

          Met vriendelijke groet,

          Tatanka

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
            Ga er al een paar jaar naar toe en elke keer weer een goeie show met verschillende soorten shells tot meestal een max van 4". Morgen ben ik er ook zeker weer bij
            Alleen hebben ze de locatie de laatste 2 jaar veranderd en die is minder mooi voorgaande jaren, van een mooi groot open parkeerterrein naar een weiland midden in een woonwijk.
            is het nu op een andere locatie dan vroeger. of is het daar intussen volgebouwd. ben er al een paar jaar niet geweest maar was van plan vanavond te gaan kijken.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door De Vuurwerkbaron Bekijk bericht
              is het nu op een andere locatie dan vroeger. of is het daar intussen volgebouwd. ben er al een paar jaar niet geweest maar was van plan vanavond te gaan kijken.
              Het was altijd op dat grote parkeerplaats naast die grote hal, maar dat is de laatste jaren veranderd naar een weiland die weer voor een woonwijk ligt, het adres weet ik zo ff niet.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
                Het was altijd op dat grote parkeerplaats naast die grote hal, maar dat is de laatste jaren veranderd naar een weiland die weer voor een woonwijk ligt, het adres weet ik zo ff niet.
                Bedankt. heb het gevonden. laat het maar beginnen.��

                Comment


                  #9
                  Een druilerige en frisse avond in Zuidlaren!!

                  Was wel even leuk en qua afstand ook te doen slechts 40 km heen en terug. Even een mooie parallel weg naast schietveld gezocht. Zodat we niet bij het massale publiek stonden, en in alle rust de show konden kijken. Achteraf ook een goeie keuze want daar ging de rook ook heen. Afgezien van de shells verder geen hoogstaande show. Sorry voor het trillen, het was om te verekken. En ergens halverwege de show moest ik ff de handjes laten zakken want kreeg kramp



                  En daarna nog even een lekkere shoarma gegeten.

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerk Zuidlaren 002.jpg
Vertoningen:1
Grootte:150,9 KB
ID:	1574104
                  Laatst aangepast door Tatanka; 13 October 2019, 00:17.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tatanka Bekijk bericht

                    [ATTACH=CONFIG]47773[/ATTACH]

                    Holt shit, meer niet ?
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      De show zelf was niet slecht, alleen het jammere was dat je het weer niet kunt regelen, want er was gewoon weg te weinig wind, alle rook beleef hangen. Met o&n vind ik het niet erg als het rook blijft hangen, maar met zo'n show is het best vervelend
                      Wat jullie deden is eigelijk beter op een mooi afstandje staan kijken, wij stonden te dichtbij.

                      Comment

                      Working...
                      X