Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verslag] Bezoek aan Lesli Vuurwerk 16 april 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Dat van die lontdopjes hadden ze echt al jaren geleden moeten doen, maar fijn dat men hier nu aandacht op vestigt (voordat iemand anders het doet. Jammer dat de verkoop van pijlen zo achteruit gaat, wat deze actie meteen alweer wat minder effectief maakt. Een beter voorbeeld van de vervuiling zijn de plastic kapjes van de gigantische hoeveelheid crackling balls. Hopelijk vinden ze hier ook een oplossing voor!
    Wat denk je van de enorme vuurwerktas die je mee krijgt voor maar 2 producten. Hahahaha, kwa plastic is er nog veeeel meer om op te noemen.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

    Comment


      #17
      Zo worden fluitbakken nu gemaakt in China:


      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	64555421_814582498928828_86967233703575552_n.jpg
Vertoningen:2
Grootte:89,9 KB
ID:	1572865

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	62214989_814582508928827_2283606851125772288_n.jpg
Vertoningen:2
Grootte:94,9 KB
ID:	1572866
      我也喜欢年纪较大的烟花

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Nee, je krijgt een 100sh lijn met diverse single effect boxen, en een 16sh lijn met diverse single effect cakes. Zelfde als Funke normaal dus ook deed, alleen zijn het nu exclusieve Lesli effecten en niet cakes/boxen zoals we al van Funke DE/BE kenden. Ik ben benieuwd of het nog uit dezelfde fabriek komt, en Herr Funke nog aan het roer staat of dat Lesli enkel de merknamen heeft geclaimd voor NL en de productie verder zelf invult.
        Voor de bekende Funke producten is het dus alsnog naar DE/BE of Zutphen tuffen.
        De grote baas van Funke regelt samen met de mannen in Belgie alles wat betreft Funke en Luypears als we het hebben over design, labels, import en keuring. Lesli vuurwerk staat daar dus helemaal buiten.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Ja dus inderdaad weer lekker tegenstrijdig, wel grootschalig die crackling troep verkopen en dan die paar dopjes weghalen. Achja, het gebaar is er ieder geval. En die krengen kreeg je ook nooit van de pijlen af... scheelt me weer frustratie
          Voor de crackling balls is al een oplossing gevonden. Ik verwacht dat binnen 1 a 2 jaar Lesli geen plastiek balletjes meer levert. Ze hebben sowieso afgelopen jaar de Aldi voorzien van Knetterrotjes. Dit zijn eigenlijk knetterballen in de vorm van een rotje in een kartonnen hulsel.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
            Voor de crackling balls is al een oplossing gevonden. Ik verwacht dat binnen 1 a 2 jaar Lesli geen plastiek balletjes meer levert. Ze hebben sowieso afgelopen jaar de Aldi voorzien van Knetterrotjes. Dit zijn eigenlijk knetterballen in de vorm van een rotje in een kartonnen hulsel.
            Topidee was dat inderdaad!

            Comment

            Working...
            X