Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    29e Internationaal Vuurwerkfestival Hannover, 2019

    Stad/dorp: Hannover, DE
    Land: Duitsland
    Locatie: Herrenhäuser Straße 4, 30419 Hannover (Herrenhäuser Gärten)
    Datum: 18-05-2019, 01-06-2019, 24-08-2019, 07-09-2019, 21-09-2019
    Tijdstip: 22:00 uur
    bedrijven\landen:
    18-05-2019 Fantasias - Frankrijk
    01-06-2019 Fireworks do Brazil - Brazillië
    24-08-2019 Vaccalluzzo SRL - Italië
    07-09-2019 Makalu Fireworks - Tjechië
    21-09-2019 Marutamaya Co. - Japan

    Max. kaliber: 200MM
    Bijzonderheden: 29e Internationaal Vuurwerkfestival Hannover 2019

    Een prachtige line-up met een paar toppers van bedrijven!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Ik dacht ik zet hem er toch maar even in, Hannover. Imiddels is de 1e show alweer geweest. En deze werd geschoten door het Franse Fantasias, ook wel bekend als Intermede Artifices. De firma heeft dan ook al diverse keren in Hannover geschoten en is er ook al diverse keren met de 1e prijs vandoor gegaan. Dit vuurwerk bedrijf staat bekend om zn Less is more principe en het uiterst clean, feeëriek, en poëtisch schieten van de show met een dikke laag emotie overgoten door een Frans artistiek sausje. De shows worden ontworpen door Delphine Picarat tevens de eigenaresse van de firma.

    Ik ben zelf fan van dit soort shows. Dus vol verwachting zijn we dus weer naar Hannover gegaan om deze show te gaan aanschouwen. Inmiddels zijn we na 15 jaar zo stilletjes kind aan huis in de Herrenhauser garten. En dus werden we herkend en konden we dan ook zo doorlopen. Er zijn wel eens andere tijden geweest hahaha. Eenmaal in de tuin zagen we al snel dat Fantsias deze avond ons zou gaan trakteren op het nodige singleshot gebeuren. En stonden erop 3 posities shells opgesteld tot maar liefst 200mm. Deze 200mm mortieren waren gevuld met Italiaanse ball en cilinder shells. In totaal een kleine 20 van het grootste kaliber konden we zo even tellen.








    Verder over de volle brete van de tuin de nodige candles van het spaanse Igual en het Italiaanse Parente. Cakeboxen waren duidelijk in de minderheid. De cakes die er stonden waren trouwens afgedekt met folie (zie foto) die menig persoon hier zal herkennen. Bijzonder vonden we, temeer omdat Fantasias nou niet bepaald in de buurt van Olen gevestigd is.

    Maar goed, na nog wat rond gelopen te hebben zijn we terug gelopen naar ons vaste film en fotografeer plek boven op de Cascade (waterval muur) om ons daar te installeren voor de show van deze avond. Het park ging intussen weer open, en het was al snel duidelijk dat het weer eens stijf uitverkocht was. Want binnen no time was het park bom vol met mensen.


    Huh.. das een bekende cake.... eeuh folie!






    Na nog een paar uur te hebben gewacht kon eindelijk de show beginnen. En ja ik kreeg waar ik voor kwam! Een uitgekiende show, zeer clean, emotioneel en die gebalanceerd geschoten is. Met iet wat zware muziek. Maar dat is typisch Frans. Er werd met flink wat Italiaanse shells gegooid zoals enorme grote zilveren blinkers en zilveren regens. Er was zelfs een zilver regen shell bij van 200mm van wat men dacht dat die op zn minst 250mm moest zijn, als ik de comments op Youtube mag geloven onder mn video. Wat een enorme spreiding had dat ding! Nope het was toch echt "maar" tot 200mm! Er had hier of daar wel wat meer kleur in gemogen, maar dat is persoonlijk smaak. De finale was apart, maar wel wat groter dan de vorige die ik daar gezien had. Al met al weer een mooie show gezien!

    Goed genoeg gepraat, tijd voor wat mooie show fotos. en daaronder natuurlijk de 4K video!































    Meer show en setup fotos kan je natuurlijk vinden in ons foto album over *hier*

    En dan tot slot de 4K video!

    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  3. Deze 7 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Had je filmpje al gezien van de week. Mooie show wel, en shows met muziek van ene Hans Zimmer is altijd +1. Dat laatste stuk rond de muziek van Interstellar <3
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  5. Deze gebruiker waardeert Beastmode voor het bericht:


  6. #4
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    Had je filmpje al gezien van de week. Mooie show wel, en shows met muziek van ene Hans Zimmer is altijd +1. Dat laatste stuk rond de muziek van Interstellar <3
    Ja die Duitser schijnt best goed te zijn in de muziek die hij maakt
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  7. Deze gebruiker waardeert RedBaron voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    heerlijke foto !
    http://www.stefandrukker.nl

  9. Deze gebruiker waardeert stefantvs voor het bericht:


  10. #6
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
    heerlijke foto !
    Thanks.. Tis alleen een tikkeltje te ver uitgezoomd.. ik zal eens kijken of we dezelfde ongeveer op de 2e foto camera hebben die iets verder staat ingezoomd
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  11. Deze gebruiker waardeert RedBaron voor het bericht:


  12. #7
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts


    tadaaaaa!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  13. Deze gebruiker waardeert RedBaron voor het bericht:


  14. #8
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Heel tof zo'n uitgebreide review. Mogen meer mensen wel een voorbeeld aan nemen. Vind het altijd tof om te lezen.

    Zoals gewend natuurlijk ook weer top platen. Zou graag eens een show bezoeken maar vind Hannover nét iets te ver rijden helaas.

  15. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  16. #9
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    953
    Thanks
    1.619
    707 waarderingen in 371 posts
    Heb ook al ziiten kijken, maar Hannover is een brug te ver. Ik heb ook geen zin om halverwege de nacht thuis te komen. idem Knokke, ook ruim 200 km. En om er nu weer een overnachting bij te gaan boeken gaat me zo net na de vakantie ook net te ver. Ik geniet dus vooral van de films die ik hier en op YT voorbij zie komen.
    I love Mines

  17. Deze gebruiker waardeert Madmax voor het bericht:


  18. #10
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
    Heb ook al ziiten kijken, maar Hannover is een brug te ver. Ik heb ook geen zin om halverwege de nacht thuis te komen. idem Knokke, ook ruim 200 km. En om er nu weer een overnachting bij te gaan boeken gaat me zo net na de vakantie ook net te ver. Ik geniet dus vooral van de films die ik hier en op YT voorbij zie komen.
    Ja het is niet echt naast de deur. Maar gelukkig hebben we voor jou en alle andere geïnteresseerde de video's en fotos nog!

    Hieronder de 4K video van de show van het Braziliaanse Fireworks Do Brasil:

    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  19. Deze 3 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  20. #11
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  21. Deze gebruiker waardeert Beastmode voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •