Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40
  1. #31
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Toch een heerlijke show hoor, prachtig materiaal!
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  2. #32
    VWC-Lid Bert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    408
    Thanks
    343
    41 waarderingen in 28 posts
    Erg leuke show gezien gisteren! Mooie producten, zoals die felle salutes en ook die color changing mines. Verder nog hele mooie shells gezien. Stuk met de fonteinen duurde inderdaad te lang, maar dit werd gelukkig in de finale weer goed gemaakt.

  3. #33
    VWC-Lid JefFreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Berichten
    531
    Thanks
    163
    1.021 waarderingen in 298 posts

  4. Deze 3 gebruikers waarderen JefFreak voor het bericht:


  5. #34
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.062 waarderingen in 3.425 posts
    Helaas niet zelf in Knokke Heist geweest maar net wel de show van Hamex bekeken. Zoals eerder vermeld lijkt er inderdaad in het middenstuk iets niet helemaal goed te gaan, maar op dat gedeelte na, heb ik erg genoten van de beelden en kon ik geboeid blijven kijken. Vond de opening sterk, prima muziek keuze, doet een beetje denken aan Disney. Daarnaast springt het gebruik van super heldere kleuren er echt uit en de color change artikelen komen erg goed over. Vind er echt een aantal rustige, maar goed getimede thema's inzitten. Ook komen er weer een aantal prachtige shells voorbij, waaronder 3 stuks op net geen 10 min van de show, nog nooit eerder gezien en ook de shells die een vlam in de lucht produceren, kan even niet op de juiste benaming komen, spreken me erg aan. Ondanks de wat lange onderbrekingen met fonteinen en bengaals vuur een prima show denk ik. Allemaal bedankt voor het delen van het beeldmateriaal!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  7. #35
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Helaas niet zelf in Knokke Heist geweest maar net wel de show van Hamex bekeken. Zoals eerder vermeld lijkt er inderdaad in het middenstuk iets niet helemaal goed te gaan, maar op dat gedeelte na, heb ik erg genoten van de beelden en kon ik geboeid blijven kijken. Vond de opening sterk, prima muziek keuze, doet een beetje denken aan Disney. Daarnaast springt het gebruik van super heldere kleuren er echt uit en de color change artikelen komen erg goed over. Vind er echt een aantal rustige, maar goed getimede thema's inzitten. Ook komen er weer een aantal prachtige shells voorbij, waaronder 3 stuks op net geen 10 min van de show, nog nooit eerder gezien en ook de shells die een vlam in de lucht produceren, kan even niet op de juiste benaming komen, spreken me erg aan. Ondanks de wat lange onderbrekingen met fonteinen en bengaals vuur een prima show denk ik. Allemaal bedankt voor het delen van het beeldmateriaal!

    Lampare shells zijn dat met die vuurballen, heel gaaf.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  8. Deze gebruiker waardeert Thresher voor het bericht:


  9. #36
    VWC-Lid vuurwerkftw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2008
    Locatie
    Amerongen
    Berichten
    370
    Thanks
    474
    333 waarderingen in 129 posts
    Mooie show van hc pyrotechnics, leuk ook op disney muziek ;). zou zsm de video plaatsen ookal is die niet geschoten met mijn mooie camera, maar een keer met mobiel.

    Hierbij alvast een foto:
    https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

  10. #37
    VWC-Lid vuurwerkftw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2008
    Locatie
    Amerongen
    Berichten
    370
    Thanks
    474
    333 waarderingen in 129 posts
    hierbij de film geschoten met mijn telefoon:
    https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

  11. Deze 3 gebruikers waarderen vuurwerkftw voor het bericht:


  12. #38
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Italië wint het Internationaal Vuurwerkfestival in Knokke-Heist: goed voor 150.000 belangstellenden

    Italië is door de jury tot winnaar van het 40ste Internationale Vuurwerkfestival van Knokke-Heist uitgeroepen. Het beroemde vuurwerkbedrijf Giuliani Fireworks uit Rome maakte een hoogstaande indruk met hun show ‘Fantasy World’. De muziek van de show was gedurfd, een artistieke keuze van filmische muziek. Hun gevoel voor synchronisatie, afwisseling en prachtige vuurpijlen waren doorslaggevend, vond de jury. Sinds het spektakel te zien is vanop het strand Meerlaan, kunnen tienduizenden toeschouwers aandachtig genieten van de creatieve pyrotechnische musical. Dankzij de geluidstorens en de breedte van de afvuurzone kent het festival geen gelijke in ons land.

    Net zoals vorig jaar genoten bezoekers niet alleen op de zeedijk van het vuurwerk maar werden heel wat horecazaken, strandbars en georganiseerd bootverkeer uitgekozen als uitvalsbasis voor de shows. Naar schatting 150.000 mensen bezochten het Internationaal Vuurwerkfestival dit jaar. Opmerkelijk, steeds meer mensen zakken vroeger af naar Knokke-Heist en pikken het Internationaal Vuurwerkfestival mee als afsluiter van een dagje Knokke-Heist. Een strak plan, want zo vermijd je parkeerproblemen en kan je volop genieten van de leuke shopadresjes, een go-carttochtje, een ijsje op het strand of een van de vele andere troeven van de kustgemeente. Heb je dit topevenement gemist? Volgend jaar vindt het Internationaal Vuurwerkfestival plaats op 17, 19, 21, 23 en 25 augustus 2020, telkens om 22 uur op het strand aan de Meerlaan.

    bron: klik

    Jammer dat Nederland met DFP niet gewonnen heeft, maar Italië was ook de zwaarste tegenstander voor mijn gevoel. Er zijn een aantal echt mooie shows geschoten, de 'eindshow' was ook erg tof met leuke muziek keus!

    Ben benieuwd wat volgend jaar gaat brengen.

  13. #39
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Hoop zelf op Göteborg of North star fireworks bij de volgende editie.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  14. Deze gebruiker waardeert kwintos voor het bericht:


  15. #40
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.062 waarderingen in 3.425 posts
    Kwam op youtube nog de beelden tegen van de laatste show geschoten door HC Pyrotechnics. Ook hier weer een aantal prachtige effecten, leuke muziekkeuze en prima finale. Enjoy!

    Met dank aan Pyroworld voor de beelden:

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •