Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 40
  1. #1
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts

    Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2019

    Stad/dorp: Knokke-Heist
    Locatie: Strand Meerlaan
    Datum: 17/08, 19/08, 21/08, 23/08 en 25/08
    Tijdstip: 22:00 uur
    Schietbedrijf: 17 augustus 2019: Dutch Fireworks Professional (The Netherlands)
    19 augustus 2019: Bolshoy Prazdnik (Russia)
    21 augustus 2019: Guiliani (Italy)
    23 augustus 2019: Hamex Fireworks (Slovenia)
    25 augustus 2019 Prijsuitreikingsceremonie + eindshow geschoten door HC pyrotechnics (België), buiten mededinging

    Max. kaliber: 6 inch
    Bijzonderheden: Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist

  2. Deze 6 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:


  3. #2
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    EINDELIJK Na 15 jaar zal er in Knokke-Heist weer eens een Nederlands bedrijf meedoen! Na het debacle met de uiterst beroerde (achteraf gezien) show van Broekhoff in 2004 heeft Knokke-Heist eindelijk weer het vertrouwen gekregen om een nederlands bedrijf uit de nodigen. En ze nodigen meteen ook de topper uit Nederland uit!

    De verdere line-up ziet er ook meer dan prima uit, we kijken er naar uit! Uieraard zijn we present met onze cameras bij álle shows!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  4. Deze 4 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Mooie line-up eens kijken of we 17 augustus aanwezig kunnen zijn.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  6. Deze gebruiker waardeert kwintos voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Mooie line-up eens kijken of we 17 augustus aanwezig kunnen zijn.
    mee eens. Ik ga ook proberen 17 augustus aanwezig te zijn. DFP schiet altijd toffe shows en ben benieuwd hoe een grote show zoals dit gaat uitpakken.

  8. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2017
    Berichten
    277
    Thanks
    36
    188 waarderingen in 100 posts
    leuk nieuws dit zeg! Succes daar DFP. Hoop dat ze mooie bommen gaan schieten en niet gaan overdrijven met single shots. Ze zullen het vast beter doen dan die beschamende carnavaleske laser en vlammenwerpshow van Caffero onlangs in China.

  10. Deze gebruiker waardeert bridge voor het bericht:


  11. #6
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bridge Bekijk bericht
    leuk nieuws dit zeg! Succes daar DFP. Hoop dat ze mooie bommen gaan schieten en niet gaan overdrijven met single shots. Ze zullen het vast beter doen dan die beschamende carnavaleske laser en vlammenwerpshow van Caffero onlangs in China.
    Ach., je moet ervan houden (ik niet). Het is een soort van rekken van je show met lasers..Die show was trouwens niet eens ontworpen door Caffero zelf maar uitbesteed aan een chinees. Ze hebben er maar bar weinig aan gedaan. Maar goed..Bridge, kom je ook een van de shows zoals die van DFP bezoeken?
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  12. #7
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    EINDELIJK Na 15 jaar zal er in Knokke-Heist weer eens een Nederlands bedrijf meedoen! Na het debacle met de uiterst beroerde (achteraf gezien) show van Broekhoff in 2004 heeft Knokke-Heist eindelijk weer het vertrouwen gekregen om een nederlands bedrijf uit de nodigen. En ze nodigen meteen ook de topper uit Nederland uit!

    De verdere line-up ziet er ook meer dan prima uit, we kijken er naar uit! Uieraard zijn we present met onze cameras bij álle shows!
    Super leuk! Ik ga er gelijk m'n eerste keer Knokke van maken voor jullie show. Misschien een indicatie van wat voor kaliber show dit wordt? Mag ook via PB als de concurrent mee leest Dan weet ik of het te moeite is om er ruim 2 uur enkele rit voor te rijden.

    Ik heb wel eens shows gezien van Knokke op youtube maar dan is het de ene keer echt de moeite waard en de andere keer totaal niet.

  13. #8
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Super leuk! Ik ga er gelijk m'n eerste keer Knokke van maken voor jullie show. Misschien een indicatie van wat voor kaliber show dit wordt? Mag ook via PB als de concurrent mee leest Dan weet ik of het te moeite is om er ruim 2 uur enkele rit voor te rijden.

    Ik heb wel eens shows gezien van Knokke op youtube maar dan is het de ene keer echt de moeite waard en de andere keer totaal niet.
    Hahaha leuk geprobeerd. Maar details over de show blijven binnenskamers.. Voor zover ik dat al weet. Ik heb slechts een klein aandeel (soundtrack) in de raderen voor deze show. Wat ik je wel kan zeggen is dat het maximum kaliber voor deze shows op 6inch ligt tegenwoordig. Met een afstand van circa 125 meter tot het publiek van dat kaliber is dat meer dan voldoende. Als je DFP hun shows kent.. dan weet je dat ze altijd proberen om tot het uiterste te gaan wat er mogelijk is.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  14. Deze 5 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  15. #9
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts

    Wink Knokke

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    EINDELIJK Na 15 jaar zal er in Knokke-Heist weer eens een Nederlands bedrijf meedoen! Na het debacle met de uiterst beroerde (achteraf gezien) show van Broekhoff in 2004 heeft Knokke-Heist eindelijk weer het vertrouwen gekregen om een nederlands bedrijf uit de nodigen. En ze nodigen meteen ook de topper uit Nederland uit!

    De verdere line-up ziet er ook meer dan prima uit, we kijken er naar uit! Uieraard zijn we present met onze cameras bij álle shows!
    Alweer 15jr geleden dat jij de muziek leverde en ik ‘voornamelijk’ BVD flowerbeds stond aan te sluiten?! Hahaha.

    Maare, een paar jaar geleden stonden we (Schuurmans NL) er ook he, maar zogenaamd namens China, wat al niet veel beter was. winkwink...
    Gaat idd nu vast en zeker beter worden met DFP in control.
    Good luck!!!

  16. Deze gebruiker waardeert firewire voor het bericht:


  17. #10
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    Alweer 15jr geleden dat jij de muziek leverde en ik ‘voornamelijk’ BVD flowerbeds stond aan te sluiten?! Hahaha.

    Maare, een paar jaar geleden stonden we (Schuurmans NL) er ook he, maar zogenaamd namens China, wat al niet veel beter was. winkwink...
    Gaat idd nu vast en zeker beter worden met DFP in control.
    Good luck!!!
    Het cirkeltje is weer rond zullen we maar zeggen hahaha. Want de muziek waar Broekhoff mee afsloot.. Van dezelfde componist en begeleidende band daar open ik DFP zn show weer mee.

    Ja, jullie konden er niks aan doen dat het niet veel was. Als je maar gewoon wat random producten krijgt, en zoek het er maar mee uit, dan wordt het ook niet veel.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  18. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2017
    Berichten
    277
    Thanks
    36
    188 waarderingen in 100 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Het cirkeltje is weer rond zullen we maar zeggen hahaha. Want de muziek waar Broekhoff mee afsloot.. Van dezelfde componist en begeleidende band daar open ik DFP zn show weer mee.

    Ja, jullie konden er niks aan doen dat het niet veel was. Als je maar gewoon wat random producten krijgt, en zoek het er maar mee uit, dan wordt het ook niet veel.
    ow dan gaan we dat ff luisteren. Ik weet nog uit mn hoofd dat ze begonnen met Eye of the tiger van survivor met hale matige mines.

  19. Deze gebruiker waardeert bridge voor het bericht:


  20. #12
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.044
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Leuke show gezien gisteren van DFP. Kwalitatief mooi materiaal vond ik!

    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  21. Deze 9 gebruikers waarderen chrissie81 voor het bericht:


  22. #13
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    Schitterende show gezien gisteren, hierbij wat foto's:

    Naam: S1120539.jpg
Bekeken: 980
Grootte: 121,8 KB

    Naam: S1120549.jpg
Bekeken: 1095
Grootte: 112,2 KB

    Naam: S1120558.jpg
Bekeken: 985
Grootte: 116,2 KB

    Naam: S1120586.jpg
Bekeken: 962
Grootte: 188,1 KB

    Naam: S1120591.jpg
Bekeken: 1005
Grootte: 124,8 KB

    Naam: S1120627.jpg
Bekeken: 975
Grootte: 167,3 KB

    Naam: S1120633.jpg
Bekeken: 974
Grootte: 208,7 KB

    Naam: S1120599.jpg
Bekeken: 968
Grootte: 148,2 KB

    Naam: S1120637.jpg
Bekeken: 983
Grootte: 184,2 KB

    Naam: S1120645.jpg
Bekeken: 988
Grootte: 214,8 KB

    Video volgt spoedig!

    https://www.youtube.com/user/Originallover

  23. Deze 4 gebruikers waarderen Vuurwerkkoning voor het bericht:


  24. #14
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Hele mooie show heeft DFP gisteren in elkaar gezet. Kwalitatief zat het absoluut goed, prima soundtrack en heb erg genoten.
    Ook weer leuk wat andere freaks gesproken te hebben. Weet ik nu eindelijk eens wie de man achter al die topacties in Zutphen toch is.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  25. Deze 4 gebruikers waarderen Beastmode voor het bericht:


  26. #15
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    Het is zeker leuk om andere freaks weer eens te spreken, was een gezellige avond, hierbij de video:

    https://www.youtube.com/user/Originallover

  27. Deze 3 gebruikers waarderen Vuurwerkkoning voor het bericht:


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •