Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 26 van 26
  1. #16
    VWC-Lid mans5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2007
    Locatie
    Deutschland
    Berichten
    304
    Thanks
    29
    167 waarderingen in 85 posts
    Vondt t altijd leuk zo in de bouwvak jammer .....

  2. #17
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Mooi! Want nu overlapte het altijd dat andere vuurwerk festival aan de Noordzeekust een paar honderd kilometer zuidelijker.

    Snel naar eind september verhuizen dus! Ik zeg van af het weekend van 28 september? Daarvoor Zena trophy, Hannover enz.. dan kan ik ook niet!

    en over slecht weer, dat is slechts speculeren. Want Pyronale was vorig jaar ook verhuist ivm met de droogte naar eind september. We hebben een zon overgoten prachtig weekend gehad!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  3. #18
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    in de wandelgangen heb ik vernomen dat de nieuwe data voor Scheveningen rondom het weekend van 13e september gaat worden
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  4. Deze gebruiker waardeert RedBaron voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2014
    Berichten
    291
    Thanks
    313
    111 waarderingen in 75 posts
    Op zich jammer, want het was altijd een mooi uitje met het mooie weer. Afgelopen jaar viel het mij op dat het inderdaad belachelijk druk was dus ik snap de beslissing ook wel. Ik hoop echter niet dat ze de hele invulling gaan veranderen, want ik las ook dat er ideeën zijn om het aantal shows per avond te verminderen.

  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    605
    Thanks
    240
    297 waarderingen in 186 posts
    De combinatie (september en minder shows per avond) is wel een effectieve manier om het onaantrekkelijk te maken om "even" een vuurwerkje te gaan kijken.

  7. #21
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.044
    Thanks
    1.729
    2.622 waarderingen in 721 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    in de wandelgangen heb ik vernomen dat de nieuwe data voor Scheveningen rondom het weekend van 13e september gaat worden
    Zou mooi zijn. Kan ik keertje Scheveningen mee pakken. Zat te twijfelen om bohmte te gaan maar dat viel me verleden keer met Götterdämmerung erg tegen. Dan is Scheveningen met een half uurtje rijden wat aantrekkelijker.
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  8. #22
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Scheveningen is qua shows tegenwoordig wel echt verbeterd. Ik was zondag in Nijmegen maar ik vind die shows in Scheveningen dan een stuk dikker. Alleen de drukte is iets waar ik echt een hekel aan heb... en al dat klootjes volk wat er rond loopt. Ik hoop dat het met deze periode dan al iets scheelt.

  9. #23
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Vind de drukte er juist bij horen! Altijd wel gezellig daarzo.
    Denk dat de overheid niet veel centen pakt op de pier maar eerder kosten en daarom word het veranderd. Als we meer zouden kopen op de pier zou de hele zaak veranderen!
    Wat zijn ze de vuurwerk wereld toch via vieze acties aan het aanvallen zeg. Bah.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  10. #24
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Vind de drukte er juist bij horen! Altijd wel gezellig daarzo.
    Denk dat de overheid niet veel centen pakt op de pier maar eerder kosten en daarom word het veranderd. Als we meer zouden kopen op de pier zou de hele zaak veranderen!
    Wat zijn ze de vuurwerk wereld toch via vieze acties aan het aanvallen zeg. Bah.
    denk toch echt dat dit er weinig mee te maken heeft. Maar het deze keer toch echt met de veiligheid / drukte te maken heeft.

    elk jaar sta je hoe dan ook vast

    1: om het strand af te komen
    2: doorgang naast de promenade , kans dat daar een keer fout gaat is heel groot
    3: tram halte niet toegankelijk door drukte
    4: parkeer garage paar keer mee gemaakt dat het daar vast stond en ook je ticket betalen duurt erg lang
    5: en dan van Scheveningen tot aan malieveld of de tunnels richting Leidschendam staan gewoon vast
    http://www.stefandrukker.nl

  11. #25
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
    denk toch echt dat dit er weinig mee te maken heeft. Maar het deze keer toch echt met de veiligheid / drukte te maken heeft.

    elk jaar sta je hoe dan ook vast

    1: om het strand af te komen
    2: doorgang naast de promenade , kans dat daar een keer fout gaat is heel groot
    3: tram halte niet toegankelijk door drukte
    4: parkeer garage paar keer mee gemaakt dat het daar vast stond en ook je ticket betalen duurt erg lang
    5: en dan van Scheveningen tot aan malieveld of de tunnels richting Leidschendam staan gewoon vast
    Qua de parkeergarage, elk jaar weer. Van half 12 tot 2 uur sta je er in vast. Het betaalsysteem is gewoon een ramp, al is sinds die 10 euro kaart in is gevoerd het wel een stuk beter geworden qua wachttijden. Maar als je zo'n kaart niet heb, per ingang 1 matige automaat die regelmatig stuk is, is gewoon niet te doen en zorgt voor de problemen. Wel altijd gezellig in de garages met het getoeter op een beat :P

    De beste optie is om met de fiets te gaan trouwens, je komt dan nog steeds moeilijk het strand/promenade af, maar vanaf daar heb je niet echt meer problemen, kan je bijna crossen naar het station, waar t doodstil is. Al zitten de treinen wel redelijk vol, er is genoeg ruimte voor meerdere fietsen.

    Maar de drukte / veiligheid, das in mijn ogen wel een goede "reden". Want elk jaar zie je t gewoon mis gaan, t gebeurt gelukkig niet. Maar 1 iemand die roept "ik heb n bom" en de hele promenade veranderd in een zee van bloed. En dat wil je voorkomen als organisatie.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  12. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Dit jaar geen vuurwerkfestval:



    Het jaarlijkse vuurwerkfestival in Scheveningen gaat dit jaar niet door. De organisatie en de gemeente zijn het niet eens geworden over de veiligheidseisen, zegt Bjorn van Dijl van de Stichting Internationaal Vuurwerkfestival in het AD.

    "Elk jaar is het een strijd met beveiligers, verkeersregelaars en pendelbussen. Maar zo ver zijn we deze keer niet eens gekomen", zegt Van Dijl tegen de krant. "We hadden een heel nieuw veiligheidsplan opgesteld, daar werden weer nieuwe eisen aan gesteld. Op een gegeven moment zijn we ingehaald door de tijd en hebben we de witte vlag gehesen."

    Aan eigen succes ten onder
    Volgens de organisator is het Internationaal Vuurwerkfestival deels door het eigen succes ten onder gegaan. Vorig jaar aanschouwden 400.000 mensen de show. "Nu werd me gevraagd welke garantie ik kon geven dat er niet nog meer bezoekers konden komen. Dat kan ik natuurlijk niet."

    Of volgend jaar het festival wel weer plaatsvindt, kan Van Dijl niet zeggen. "Dat is afhankelijk van veel factoren, waaronder geld."

    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nede...l-scheveningen
    Laatst gewijzigd door Scav; 24 juli 2019 om 09:16

  13. Deze gebruiker waardeert issie voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •