Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts

    [Show] Vuurwerk sloterplas koningsdag 2019

    Vuurwerk koningsdag 2019 op de sloterplas Amsterdam


  2. Deze 6 gebruikers waarderen issie voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Zo te zien werd er met best grote shells geschoten alsnog. Best een aardige show

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Zo te zien hebben ze geluisterd naar de feedback! Een betere finale en ook iets meer laag vuurwerk dit keer. Een echte show! Bedankt voor de film!

  5. Deze gebruiker waardeert Fireworksfamily123 voor het bericht:


  6. #4
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Mooie show geschoten door Amstock \Xena Vuurwerk!

    Even een tip voor de cameraman: de cameravoering was erg nerveus. in, uit, in, uit, in, uit zoomen. Nergens voor nodig. Het gevolg was dat je ofwel van boven alles miste en\of van onderen. Waardoor je weer als een razende uitzoomde, dat kijkt verder ook niet prettig. Had het gewoon uit gezoomed gelaten had je verder ook nog een mooie weerkaatsing van het vuurwerk op het water in beeld
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  7. Deze 2 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Mooie show geschoten door Amstock \Xena Vuurwerk!

    Even een tip voor de cameraman: de cameravoering was erg nerveus. in, uit, in, uit, in, uit zoomen. Nergens voor nodig. Het gevolg was dat je ofwel van boven alles miste en\of van onderen. Waardoor je weer als een razende uitzoomde, dat kijkt verder ook niet prettig. Had het gewoon uit gezoomed gelaten had je verder ook nog een mooie weerkaatsing van het vuurwerk op het water in beeld
    Ben er normaal gesproken ook niet van. Maar vond het erg ver weg dus probeerde eigenlijk het goede punt te vinden qua zoom. Ik neem de tip mee voor de volgende keer

  9. Deze gebruiker waardeert issie voor het bericht:


  10. #6
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door issie Bekijk bericht
    Ben er normaal gesproken ook niet van. Maar vond het erg ver weg dus probeerde eigenlijk het goede punt te vinden qua zoom. Ik neem de tip mee voor de volgende keer
    Je had beter even gewacht totdat er groot kaliber geschoten werd zodat je daar op kon inzoomen met een beetje reflectie (vind ik persoonlijk altijd mooi, maar das mijn smaak) op t water erbij. Dan was je er zeker van alles in beeld te hebben met toch wat minder "zwart" in beeld
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  11. Deze gebruiker waardeert RedBaron voor het bericht:


  12. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Je had beter even gewacht totdat er groot kaliber geschoten werd zodat je daar op kon inzoomen met een beetje reflectie (vind ik persoonlijk altijd mooi, maar das mijn smaak) op t water erbij. Dan was je er zeker van alles in beeld te hebben met toch wat minder "zwart" in beeld
    Komt goed volgende keer

  13. Deze gebruiker waardeert issie voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •