Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts

    Duitsland topics eind 2019

    Het Winkels in Duitsland topic is al jaren populair, met onder andere het Duitse folder topic dat veelvuldig bekeken wordt. Toch is het idee binnen de Crew dat het een steeds rommeligere serie topics wordt, en ook binnen de topics het overzicht nogal eens zoek raakt. Aan mij de taak om dit jaar wat meer structuur te gaan aanbrengen in het geheel.

    En daarin wil ik graag jullie input meenemen, dus aarzel niet en deel je input/voorkeuren en wensen.

    Vooralsnog is het idee om in iedergeval voor de grotere winkels/ketens aparte subforums aan te maken met daarin de actuele folders, en discussies. (Lidl Nord / Sud, Aldi Nord / Sud, Edeka, Rewe, Netto, Norma, Kaufland etc) is het wenselijk om daarnaast een los folder topic te handhaven met (uitsluitend) alle folders?

    Ik hoor graag jullie mening.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 12 gebruikers waarderen Scav voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Zoiets zou ik wel mooi vinden, vorig jaar zocht ik e.e.a. aan informatie maar kon er niet echt wijs in worden. Precies het idee wat je voorstel, per keten een subforum, zou denk ik wel helpen.

    Mogelijk daarnaast 1 topic waar alleen de folders zelf in geplaatst worden zodat je daar overzicht houdt als naslagwerk, en de discussie in de winkeltopics.

    Lijkt mij een erg goed idee!

  4. Deze gebruiker waardeert flutsjah voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Op zich een verstandige beslissing om meer overzicht aan te brengen. Maar een apart foldertopic... voor NL hebben we ook niet een apart folder-topic. Waarom niet? Omdat het dan erg onoverzichtelijk wordt. Op Feuerwerkforum hebben ze dat wel maar daar hebben de mods bijna een dagtaak aan het continue verplaatsen van reacties omdat die toch continue in het algemene folder-topic worden geplaatst. Of je moet het zo dicht bouwen dat er echt alleen maar folders kunnen worden geplaatst, eventueel alleen te uploaden door de Crew?
    www.huismanvuurwerk.nl

  6. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Berichten
    146
    Thanks
    53
    163 waarderingen in 43 posts
    Precies wat ik nodig had! Ik zoek me elk jaar helemaal blind om alle folders weer even terug te halen van de verschillende winkels.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen Traniet voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Op zich een verstandige beslissing om meer overzicht aan te brengen. Maar een apart foldertopic... voor NL hebben we ook niet een apart folder-topic. Waarom niet? Omdat het dan erg onoverzichtelijk wordt. Op Feuerwerkforum hebben ze dat wel maar daar hebben de mods bijna een dagtaak aan het continue verplaatsen van reacties omdat die toch continue in het algemene folder-topic worden geplaatst. Of je moet het zo dicht bouwen dat er echt alleen maar folders kunnen worden geplaatst, eventueel alleen te uploaden door de Crew?
    Deels met je eens. Het grote verschil vind ik wel met Nederland dat je veel grote ketens hebt met honderden zo niet duizenden verkooppunten in heel Duitsland met dezelfde folder. In Nederland heeft bijna elke winkel een eigen folder.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  10. Deze 3 gebruikers waarderen jorisman voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    En wat zouden jullie vinden van een folder subforum met daaronder een verdeling per keten?
    dus:
    - Folders Duitsland
    -- Folders Aldi (etc):
    --- Folder 2019
    --- Folders archief
    --- Discussie topic

    Is dat iets voor jullie?

  12. Deze 3 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Wel verschil maken tussen noord en zuid. Folder aanbod per winkel wil nog wel eens verschillen

  14. Deze gebruiker waardeert happy4ever1968 voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Is het niet gewoon een idee om per winkel 1 topic per jaar te maken met in de openingspost de folder / link naar de folder? Zo word het overzichtelijk en met een beetje zoekwerk kom je er toch makkelijk bij. Zogauw het per winkel een topic is dan kan er wat mij betreft over allerlei zaken (producten/folder) gediscussieerd worden in 1 topic en hoeft er niet perse voor ervaring/producten/folders een apart topic/subforum nog voor te komen.

  16. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  17. #9
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Is hier al over nagedacht door de crew hoe het forum voor dit jaar wordt ingericht met het oog op de Duitsland topics 2019?

  18. #10
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Misschien een idee om naar de Duitsers zelf te kijken. Zij hebben een alfabetische lijst van winkels die dan verwijzen naar de topics. Ik denk dat het goed is om alleen de grotere ketens een eigen topic te geven. Maar zorg ook dat er kleinere winkels aangeraden kunnen worden. Misschien ook handig om in de start post van elke winkel een directe link en eventuele PDF's te plaatsen. Daar ben ik meestal naar op zoek, vooral om die PDF's achteraf nog eens te downloaden.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  19. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  20. #11
    VWC-Lid Tatanka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2008
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.031
    Thanks
    1.346
    2.967 waarderingen in 842 posts
    Met het oog op de toenemende drukte van onze eigen consumenten vuurwerk in NL. Lijkt mij onderste het beste. Om voor jullie mods nog bezig te gaan met aparte subforum's, lijkt mij voor nu kort dag. Neemt niet weg dat het subforum gedeelte voor volgend jaar een goed idee is. Als het weer in wat rustiger vaarwater is.

    Vanaf dit jaar gewoon alles al wel per winkel, maar dan hier nog in winkels Duitsland:

    Folder desbetreffende winkel in startpost met link onder de folder,de discussie over die folder/winkel/producten daarin. En is alles achter de rug is alles in archief.

    Ik zou mits goedkeuring voor de meest gangbare winkels alvast vandaag kunnen beginnen, folders zijn er dan wel nog niet. Maar zou alvast wel de topics kunnen aanmaken. En mochten de folders er zijn kan ik ze zo toevoegen in bovenste bericht. Jullie kunnen die dan altijd nog in subforum's gaan doen. Mocht daar alsnog tijd voor zijn dit jaar. Er is dan al wat voorbereidend werk gedaan zeg maar!!.

    Ik zit nog steeds in de ziektewet dus heb alle tijd. Het lijkt me sowieso een goed idee dat we dit ruim op tijd doen. Ga je wachten tot die folders komen. Dan krijg je juist overal maar topic's aangemaakt, waarin dingen dubbel gaan staan.

    Aldi Nord 2019:

    Aldi Sud 2019:

    Posten borse, Lidl,Edeka, Rewe, Netto, Norma, Kaufland,Centreshop,Grenzland markt,Muller,Thomas Phillips,Sonderpreis etc.

    Met vriendelijke groet,



    Tatanka
    Laatst gewijzigd door Tatanka; 18 oktober 2019 om 09:04

  21. Deze gebruiker waardeert Tatanka voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •