Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 27 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 399
  1. #61
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    953
    Thanks
    1.622
    708 waarderingen in 371 posts
    Ik hoop dat ik er na de eerste keer in 2020 ook zo over denk, het zal mij benieuwen !

    Ik had na alle verhalen hier op het forum wel verwacht dat de reis een heel stuk goedkoper zou zijn dan nu het geval is (uiteindelijk toch airbnb geworden want hotelprijzen gingen naar de € 2000 en dat werd me echt te gortig.
    We hebben heel lang niet gevlogen dus ik wist ook niet dat dat allemaal behoorlijk veranderd is (betalen voor bagage en stoel/beenruimte was gtoen zeker niet aan de orde).

    Maar ja, een vrouw die een week met enkel handbagage moet doen, dat is als een maand niet op VWC komen (niet te doen dus)
    I love Mines

  2. #62
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.466 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
    Ik hoop dat ik er na de eerste keer in 2020 ook zo over denk, het zal mij benieuwen !

    Ik had na alle verhalen hier op het forum wel verwacht dat de reis een heel stuk goedkoper zou zijn dan nu het geval is (uiteindelijk toch airbnb geworden want hotelprijzen gingen naar de € 2000 en dat werd me echt te gortig.
    We hebben heel lang niet gevlogen dus ik wist ook niet dat dat allemaal behoorlijk veranderd is (betalen voor bagage en stoel/beenruimte was gtoen zeker niet aan de orde).

    Maar ja, een vrouw die een week met enkel handbagage moet doen, dat is als een maand niet op VWC komen (niet te doen dus)
    Klopt, echt achterlijk gewoon dat betalen voor een stoel enzo. De prijzen lopen dus uiteindelijk alsnog op, ondanks dat het nu goedkoop is.

    Wij zijn voor de 11e t/m de 20e voor het vliegen 145 euro p.p. kwijt en dan komen nog die bijbehorende kosten bij en nu zijn we dus totaal €374,- kwijt voor ons 2e. Hotels moet je sowieso direct vergeten, dat is gewoon onbetaalbaar en dan maakt het niet uit waar je zit in Valencia, airbnb blijft goedkoper. En ook bij airbnb betaal je al heel snel €100,- per nacht tijdens de Fallas dagen ( de verhuurders zijn ook niet dom, moet je maar kijken de prijzen stijgen tijdens deze dagen x 2 ). Maar als je goed zoekt dan vind je ze veel goedkoper! Gewoon zoeken naar Valencia en de wijk waar je wilt zitten ( aan te raden om niet in het centrum te zitten ) en voor de rest de filters toe passen die voor jezelf van belang zijn. Vele verhuurders geven ook een wekelijkse korting als je dus 6/7 nachten boekt. Maar als je met meer personen gaat delen dan zijn veel appartementen wel te betalen, stel je deelt met 3 man dus is 150 euro per nacht geen probleem.

    Het is wel zeer aan te raden om nu al vliegtickets te boeken! Vorig jaar in juni betaalden wij dus al 300 euro voor een retour en dat is nu de helft. Dat stijgt dus heel snel. En qua appartement zou ik ook echt het nog tussen nu en juli regelen. Dat gaat ook echt heel hard!

  3. #63
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    953
    Thanks
    1.622
    708 waarderingen in 371 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Klopt, echt achterlijk gewoon dat betalen voor een stoel enzo. De prijzen lopen dus uiteindelijk alsnog op, ondanks dat het nu goedkoop is.

    Wij zijn voor de 11e t/m de 20e voor het vliegen 145 euro p.p. kwijt en dan komen nog die bijbehorende kosten bij en nu zijn we dus totaal €374,- kwijt voor ons 2e. Hotels moet je sowieso direct vergeten, dat is gewoon onbetaalbaar en dan maakt het niet uit waar je zit in Valencia, airbnb blijft goedkoper. En ook bij airbnb betaal je al heel snel €100,- per nacht tijdens de Fallas dagen ( de verhuurders zijn ook niet dom, moet je maar kijken de prijzen stijgen tijdens deze dagen x 2 ). Maar als je goed zoekt dan vind je ze veel goedkoper! Gewoon zoeken naar Valencia en de wijk waar je wilt zitten ( aan te raden om niet in het centrum te zitten ) en voor de rest de filters toe passen die voor jezelf van belang zijn. Vele verhuurders geven ook een wekelijkse korting als je dus 6/7 nachten boekt. Maar als je met meer personen gaat delen dan zijn veel appartementen wel te betalen, stel je deelt met 3 man dus is 150 euro per nacht geen probleem.

    Het is wel zeer aan te raden om nu al vliegtickets te boeken! Vorig jaar in juni betaalden wij dus al 300 euro voor een retour en dat is nu de helft. Dat stijgt dus heel snel. En qua appartement zou ik ook echt het nog tussen nu en juli regelen. Dat gaat ook echt heel hard!
    Tickets gisteren ook meteen geregeld (leerschool voor de volgende keer om ze direct boeken)... met 1 x 20KG en een stoel naar keuze toch al € 434,- voor een retourtje inmiddels.

    Maar goed alles is afgerekend, dus het aftellen kan beginnen.
    I love Mines

  4. #64
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Dit jaar zag ik in januari nog tickets voor rond de 150 euro retour. Zelfs 90 euro retourtje op Alicante (treinkosten Alicante-Valencia zijn ca. 18 euro enkele reis). Dus het is echt onzin om nu in alle stress te gaan boeken. De laatste twee maanden voor vertrek gaan de prijzen rap omhoog, maar in de tijd ervóór is het een stuk complexer. De prijzen fluctueren gewoon sterk, zo ver van tevoren. Als een vlucht bijna vol is, gaan de prijzen omhoog. Komt er een vliegtuig bij, dan gaan de prijzen omlaag.

    Retourtje AMS-VLC (Vueling, 13-20 maart) kost nu 115 euro kale prijs.
    Retourtje AMS-VLC (Vueling, 15-20 maart) kost nu 88 euro kale prijs.
    Transavia zit nu rond 145-170 euro.
    Laten we lekker link gaan doen!

  5. #65
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.466 waarderingen in 2.627 posts
    Gestresst boeken is dan ook weer overdreven. Maar het is wel een feit dat de vliegprijzen duurder worden na mate de tijd dichter bij de vlucht zelf komt. En ik heb het puur over Transavia en dan rechtstreeks naar Valencia zelf. Dus de prijsvechters en aanbiedingen daar gelaten. Een prijs van 150 euro in januari is dan ook echt meer uitzondering dan regel.

    Wat je zegt over het prijsverschil tussen wanneer een vliegtuig leeg en dan voller wordt, klopt inderdaad. Alleen dan praat je over een paar 10tjes verschil en niet 150 naar 300 euro. Ik heb nu een vlucht geboekt waar de prijs kaal 145 was en er waren nog 3 plekken. Hier voor toen het vliegtuig leger was scheelde dat geloof ik 10/20 euro.

    Maar goed, ik ben dan ook van iets ver van te voren regelen en dat alles goed zit. Dat geld van zo'n vlucht kan ik dan ook wel echt missen nu al, dus dat scheelt ook.

  6. #66
    VWC-Lid Koneww's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 januari 2018
    Berichten
    199
    Thanks
    9
    102 waarderingen in 55 posts
    Wie: Koneww en vriendin
    Wanneer: 15 t/m 21 maart
    Waar: Appartement aan Plaza del Ayuntamiento
    Vlucht: Amsterdam Transavia (Ochtend vlucht heen)


    2019 voor het eerst heen geweest, toen de tickets online kwamen direct weer geboekt! Wat een geweld dit wil ik niet missen. nog maar een paar maanden

  7. #67
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Na lang wikken en wegen ga ik zsm ook boeken! Ontzettend veel zin in!

  8. #68
    VWC-Lid mark dalton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2016
    Berichten
    381
    Thanks
    589
    527 waarderingen in 179 posts
    De appartementen gaan hard ziet ik

  9. #69
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.453
    Thanks
    41.039
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Mooie vooruit zichten vuurwerkfreakk .

    Appartementen gaan inderdaad vrij snel, dus boeken die hap.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  11. #70
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.466 waarderingen in 2.627 posts
    Iemand trouwens ervaring met appartementen waarbij je per persoon betaald? We hebben een geheel appartement geboekt met z'n 2e waar 8 personen in kunnen. Dus geen appartement die je met andere gasten moet delen, je krijgt het gehele appartement. Maar toch vraagt de verhuurder meer als je met meer personen komt. En dan bedoel ik behoorlijk meer, want met z'n 4e kom je dus ongeveer 2 x zo duur uit.

    Ik heb het appartement gehuurd voor de 11e t/m de 20e en 2 vrienden wilden vanaf de 16e langskomen. Ik ben benieuwd hoe ze er dan achter komen dat je daar met z'n 4e zit in plaats van met z'n 2e. Ik vind het ook een aparte rekenwijze, normaal betaal je gewoon een vast bedrag voor een appartement. Maar ik heb het nu al paar keer voorbij zien komen op Airbnb dat je vanaf meer dan 2 personen extra moet bij betalen. Voor mij en m'n vriendin komt dat nu natuurlijk voordelig uit dat we dan maar voor 2 personen voor het hele appartement betalen. Maar ik ben benieuwd hoe ze dat dan controleren, want zo kan je eigenlijk appartementen zogenaamd per 2 personen huren en dan kom je met meer ( scheelt honderden euro's ). Dus iemand ervaring mee?

  12. #71
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.045
    Thanks
    1.729
    2.628 waarderingen in 723 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Iemand trouwens ervaring met appartementen waarbij je per persoon betaald? We hebben een geheel appartement geboekt met z'n 2e waar 8 personen in kunnen. Dus geen appartement die je met andere gasten moet delen, je krijgt het gehele appartement. Maar toch vraagt de verhuurder meer als je met meer personen komt. En dan bedoel ik behoorlijk meer, want met z'n 4e kom je dus ongeveer 2 x zo duur uit.

    Ik heb het appartement gehuurd voor de 11e t/m de 20e en 2 vrienden wilden vanaf de 16e langskomen. Ik ben benieuwd hoe ze er dan achter komen dat je daar met z'n 4e zit in plaats van met z'n 2e. Ik vind het ook een aparte rekenwijze, normaal betaal je gewoon een vast bedrag voor een appartement. Maar ik heb het nu al paar keer voorbij zien komen op Airbnb dat je vanaf meer dan 2 personen extra moet bij betalen. Voor mij en m'n vriendin komt dat nu natuurlijk voordelig uit dat we dan maar voor 2 personen voor het hele appartement betalen. Maar ik ben benieuwd hoe ze dat dan controleren, want zo kan je eigenlijk appartementen zogenaamd per 2 personen huren en dan kom je met meer ( scheelt honderden euro's ). Dus iemand ervaring mee?
    Ja.
    Je ziet enkel de verhuurder als je de sleutel krijgt, dus als je vrienden erbij komen dan merkt hij er als het goed is niets van mits je geen overlast veroorzaakt.
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  13. Deze gebruiker waardeert vuurvent voor het bericht:


  14. #72
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.466 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
    Ja.
    Je ziet enkel de verhuurder als je de sleutel krijgt, dus als je vrienden erbij komen dan merkt hij er als het goed is niets van mits je geen overlast veroorzaakt.
    Ja dat komt gewoon goed, we gaan niet feesten in die kamer haha. Maar ik ga ook niet het dubbele bij betalen als zij maar 4 nachtjes langs komen. Vind het maar een bijzonder iets dat je per persoon moet betalen.

    Verder een top plek, in Ruzafa. Toch wel de leukste 'buitenwijk' die er is viel me afgelopen jaar op. Veel eetkraampjes en marktkraampjes op straat en heel veel poppen. Redelijk dichtbij het strand, het centrum en het wetenschapspark. Dus heel centraal!

  15. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  16. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Berichten
    362
    Thanks
    179
    287 waarderingen in 136 posts
    Ik weet niet wat voor soort appartement het is, maar ze doen dan vaak de overige (slaap)kamers op slot of sluiten een gedeelte van het huis af zodat je daar geen gebruik van kan maken. Zelf ook al een paar keer meegemaakt via Airbnb.

  17. Deze gebruiker waardeert Rooie voor het bericht:


  18. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    437
    Thanks
    87
    645 waarderingen in 272 posts
    Ik zal er ongetwijfeld ook zijn volgend jaar, aangezien ik deze zomer ga emigreren naar een dorpje in de buurt van valencia. Ik hoef in de toekomst dus enkel nog een appartement te regelen

  19. Deze 3 gebruikers waarderen firewall voor het bericht:


  20. #75
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.453
    Thanks
    41.039
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Zo, wij hebben het appartement ook weer vastgelegd. Appartement ligt zo goed als aan het plein, zo'n 100 meter er vandaan. Appartement hebben we al 2 keer eerder gezeten en bevalt geweldig. Hebben nu weer 2 appartementen boven elkaar gehuurd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 5 van 27 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •