Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2020 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Appartement ook geboekt. Net buiten Russafa, Carrer Perfecte.

    In 2018 ook hier geweest met mn broertje. Nu dus weer. In 2018 175 km gelopen en 60 km gefietst.

    Comment


      #77
      Vandaag kwam ik onderstaande krukjes tegen, past prima in de koffer en perfect als je 2 uurtjes moet wachten op het plein

      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #78
        Die krukjes staan in grote getallen op het plein rond de hekken. Zou het zeker iedereen aanraden die van plan is om op tijd naar het plein te gaan, scheelt enorm veel.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
          Vandaag kwam ik onderstaande krukjes tegen, past prima in de koffer en perfect als je 2 uurtjes moet wachten op het plein

          https://www.action.com/nl-nl/p/froyak-tripod-krukje-/
          Handige tip! Thanks man, kost ook geen drol. Ik ben eigenlijk van plan om alleen voor de 15e naar het plein te gaan en voor de rest lekker de straten te pakken.

          Comment


            #80
            Ben bang dat dat krukje het nog geen 5 minuten volhoudt met mijn postuur. Helaas staat er niet bij hoeveel gewicht hij kan dragen
            I love Mines

            Comment


              #81
              Dit jaar voor het eerst gevlogen en toevalig naar valencia wel buiten falles om jammer genoeg. Waar ergens is fallas in de stad. Neem aan wel stukje buiten de stad zelf ?

              Comment


                #82
                Nee in de stad zelf het zal je nog verbazen!! Niet nadenken volgend jaar gewoon heengaan t is een fantastische belevenis als je liefhebber van vw bent maar ook de stad zelf is echt de moeite waard...

                Comment


                  #83
                  ja heb dit jaar in het medium Valencia gezeten 600 meter bij las artes. Inderdaad voor een eerste buitenlandse ervaring een mooie stad. schoon. Mooie park en goedkoop bier o.a haha

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                    ja heb dit jaar in het medium Valencia gezeten 600 meter bij las artes. Inderdaad voor een eerste buitenlandse ervaring een mooie stad. schoon. Mooie park en goedkoop bier o.a haha
                    Voor zo'n opkomende en grote stad tref je er nog inderdaad echt Spaanse prijzen aan. Biertjes zijn vaak per blikje ( gekoeld ) een euro bij van die kraampjes of avondwinkels. Ook de terrasjes ( niet midden in het centrum natuurlijk ) zijn zéér goedkoop.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                      Ben bang dat dat krukje het nog geen 5 minuten volhoudt met mijn postuur. Helaas staat er niet bij hoeveel gewicht hij kan dragen
                      Heb mijn krukje tijdens mijn eerste jaar in 2010 gekocht, gaat dus al redelijk wat jaartjes mee.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                        Dit jaar voor het eerst gevlogen en toevalig naar valencia wel buiten falles om jammer genoeg. Waar ergens is fallas in de stad. Neem aan wel stukje buiten de stad zelf ?
                        in de meest kleine straatjes midden in het centrum wordt nog een Mascleta geschoten
                        Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                          in de meest kleine straatjes midden in het centrum wordt nog een Mascleta geschoten
                          Ja aanvullend hier op, het verbaast je waar de mascletas geschoten worden. In bijna ieder straatje zie je er wel 1. Gewoon tussen de winkels, die doen even rond 14.00 de luiken dicht en knallen! Minuut na de mascleta gaan ze gewoon weer open..

                          Tijdens de hoofddagen heb je geloof ik meer dan 100 mascletas op een dag ( allemaal tussen 14.00 en 14.30 ), dus als je het goed doet dan pak je er 3 achter elkaar.

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                            Heb mijn krukje tijdens mijn eerste jaar in 2010 gekocht, gaat dus al redelijk wat jaartjes mee.
                            En hoeveel kilo moet dat krukje dragen, ook 100+ ?
                            I love Mines

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                              En hoeveel kilo moet dat krukje dragen, ook 100+ ?
                              Nee dat haal ik niet, maar zal er niet gek ver vanaf zitten
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #90
                                het krukje van de decathlon €4.99 uit mijn hoofd kan volgens het label 120 kg dragen
                                no Pyro no Party....

                                Comment

                                Working...
                                X