Pagina 26 van 27 EersteEerste ... 1624252627 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 376 t/m 390 van 399
    VWC-Lid
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Denhussie Bekijk bericht
    Gelukkig ook zojuist de tickets zo goed als kosteloos kunnen omboeken naar 5 t/m 10 oktober. Misschien geen Fallas maar toch wel blij mee.
    Ben toch wel nieuwsgierig via welke vliegmaatschappij jij kosteloos dat heb kunnen regelen ;-)

VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Thanks
    1.900
    Thanked 1.582 Times in 530 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrenkTP Bekijk bericht
    Ben toch wel nieuwsgierig via welke vliegmaatschappij jij kosteloos dat heb kunnen regelen ;-)
    Transavia sinds gisteravond laat.
    en vuleing had het al een tijdje
    http://www.stefandrukker.nl

3. The Following User Says Thank You to stefantvs For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    2
    Dank! Heb Transavia even bericht gestuurd. Heb het op 12 maart omgeboekt aangezien ik nu in het vliegtuig zou zitten. Ben benieuwd of ze hier een beetje coulant mee omgaan.

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    25.710
    Thanked 11.940 Times in 5.809 Posts
    Afbeeldingen
    147
    Ook wij hebben de tickets opgedoekt naar oktober. Wij gaan van 5 tot 10 oktober. Moesten 19 bij betalen, dus dikke prima. Echt een schrale troost, maar had zoveel liever morgen in het vliegtuig gestapt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Thanks
    25.710
    Afbeeldingen
    147
    Heb even een topic aangemaakt voor het festival in oktober:

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...09#post1147709

7. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    3.758
    Thanked 4.246 Times in 2.001 Posts
    Ik hoorde van m'n vriend Javi Nadal dat het volledige programma vanaf juli gehouden wordt. Dus de mascletas op Plaza del Ayuntamiento die vanaf 11 maart niet meer doorgingen, inclusief de straatmascletas.

Dus het programma gaat verder vanaf 11 juli t/m de 19e en de straten vanaf 15 juli t/m de 19e.

9. The Following 5 Users Say Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    8
    Inmiddels een eventuele nieuwe datum voor Fallas

Plan B is van plan om de Fallas uit te voeren van 8 tot 12 oktober, aangezien het een feestdag is op vrijdag 9 oktober, Valenciaanse dag en maandag 12 oktober, Spaanse dag.

Op 9 oktober, op de agenda, zou Fallera zijn als dag 16, het is het verzamelen van kinderprijzen, dus de ochtend zou vrij zijn om de evenementen van het laten zakken van de vlag te organiseren. En de Mascletàs zouden beginnen op 3 oktober (degenen die niet afgingen). De gemeenteraad zou de Mascletà kunnen redden die afgaat op 9 oktober, samenvallend met de Falleras.

Maar we zullen moeten blijven afwachten hoe het zal evolueren als het eindelijk van 15 tot 19 juli zal zijn of van 8 tot 12 oktober ... en dit alles met de goedkeuring van de vergadering van presidenten die de Falleros zijn die het laatste woord hebben, als het virus het toelaat.

11. The Following User Says Thank You to ThePyromoviesEurope For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    41
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThePyromoviesEurope Bekijk bericht

Plan B is van plan om de Fallas uit te voeren van 8 tot 12 oktober, aangezien het een feestdag is op vrijdag 9 oktober, Valenciaanse dag en maandag 12 oktober, Spaanse dag.

Op 9 oktober, op de agenda, zou Fallera zijn als dag 16, het is het verzamelen van kinderprijzen, dus de ochtend zou vrij zijn om de evenementen van het laten zakken van de vlag te organiseren. En de Mascletàs zouden beginnen op 3 oktober (degenen die niet afgingen). De gemeenteraad zou de Mascletà kunnen redden die afgaat op 9 oktober, samenvallend met de Falleras.

Maar we zullen moeten blijven afwachten hoe het zal evolueren als het eindelijk van 15 tot 19 juli zal zijn of van 8 tot 12 oktober ... en dit alles met de goedkeuring van de vergadering van presidenten die de Falleros zijn die het laatste woord hebben, als het virus het toelaat.
    je bent goed geinformeerd , heb ook van turis en Ricardo caballer begrepen dat dit nu de verwachting is , het liefste willen hun zelf dat het naar oktober gaat ivm de hoeveelheid die hun al klaar hadden en juli eigenlijk ook de vakantie periode is bij hun bedrijven . maar heb ook van turis gehoord dat als dit alles voorbij is dat hun bereid zijn er een tandje bij te doen om te laten zien hoe mooi het is om een festival als fallas zich niet laat stoppen door een virus .
    de bronnen die ik heb zijn rechtstreeks van beide bedrijven
    en gezien de mascleta vertical 2020 van ricordo caballer en gezien de geschiedenis van deze twee bedrijven denk ik dat we DIT jaar nog een dikke fallas krijgen
    wanneer is afwachten

twisted freak

13. The Following User Says Thank You to smurf For This Useful Post:

Thanks
    25.710
    Afbeeldingen
    147
    Dat zou helemaal geweldig zijn zeg. Dan kan ik hem alsnog mee maken dit jaar. Wel zuur voor iedereen die voor juli geboekt heeft. Maar juli is ook al erg snel, denk persoonlijk te snel ivm corona.

15. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    3.758
    Thanked 4.246 Times in 2.001 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
    je bent goed geinformeerd , heb ook van turis en Ricardo caballer begrepen dat dit nu de verwachting is , het liefste willen hun zelf dat het naar oktober gaat ivm de hoeveelheid die hun al klaar hadden en juli eigenlijk ook de vakantie periode is bij hun bedrijven . maar heb ook van turis gehoord dat als dit alles voorbij is dat hun bereid zijn er een tandje bij te doen om te laten zien hoe mooi het is om een festival als fallas zich niet laat stoppen door een virus .
    de bronnen die ik heb zijn rechtstreeks van beide bedrijven
    en gezien de mascleta vertical 2020 van ricordo caballer en gezien de geschiedenis van deze twee bedrijven denk ik dat we DIT jaar nog een dikke fallas krijgen
    wanneer is afwachten

twisted freak
    En als toevoeging, de reden van de verplaatsing is grotendeels het virus en ook heel erg de warmte, waar zowel de schieters als de Valencianen erg tegen op zien. Enig hinder puntje is de overlappende feestperiode in oktober waar schieters andere klussen hebben, maar Fallas is natuurlijk hun paradepaardje en dat gaat 100% voor. Gezien de huidige situatie is er een kleine kans dat het in juli door gaat.

Dus zeer reëele kans dat het naar oktober verplaatst wordt!

17. The Following User Says Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Thanks
    1.514
    Thanked 1.883 Times in 614 Posts
    Dat zou fantastisch zijn, dan heb ik me vlucht precies goed omgeboekt 5-10 oktober!
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Thanks
    92
    Ik heb omgeboekt naar 4 tm 9. Maar mocht het nu zo gaan lopen, dan haal ik een nieuw ticket en ga ik de 13e terug

20. The Following User Says Thank You to Bizzle For This Useful Post:

Super Moderator bassie1978's schermafbeelding
    Thanks
    16.629
    Thanked 5.835 Times in 2.349 Posts
    Afbeeldingen
    308
    ik heb hem ook omgeboekt van 7 t/m 10 oktober. Maar als dit bovenstaande klopt, moeten we de terugreis toch maar iets verlaten

22. The Following User Says Thank You to bassie1978 For This Useful Post:

VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Thanks
    951
    Thanked 2.018 Times in 1.019 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThePyromoviesEurope Bekijk bericht

Naast de data in juli, deze data ook maar geboekt
    En als er iets definitief is kan ik de andere optie gratis annuleren.
    Siñor pirotecnia tod començar la mascletà !!!

VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Thanks
    949
    Thanked 1.307 Times in 594 Posts
    Zou toch mooi zijn als we 2x naar Fallas kunnen in een half jaar tijd
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

Pagina 26 van 27 EersteEerste ... 1624252627 LaatsteLaatste

Regels voor berichten