Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2020 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het was te verwachten maar Fallas is voor 2020 definitief afgelast.

    Ik had 2 maanden geleden stiekem op oktober gerekend, maar die verwachting dempte al met de dag. Nu even kijken wat ik met mijn boeking doe want het vuurwerkfestival van Pobla en Valencia lijken me ook niet door te gaan.

    Comment


      Ontzettend zuur voor de mensen in VLC en omstreken, wat zullen die zich kloten voelen. Maar hier is de teleurstelling ook behoorlijk aanwezig en is het nog steeds een kater dat het in maart niet door is gegaan, hoe begrijpelijk ook.

      Ben ook bang voor oktober, maar hoop echt dat we tegen die tijd even die kant op kunnen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
        Ontzettend zuur voor de mensen in VLC en omstreken, wat zullen die zich kloten voelen. Maar hier is de teleurstelling ook behoorlijk aanwezig en is het nog steeds een kater dat het in maart niet door is gegaan, hoe begrijpelijk ook.

        Ben ook bang voor oktober, maar hoop echt dat we tegen die tijd even die kant op kunnen.
        Ik ben zelfs bang voor 2021...
        Ik hoop dat ik het mis heb, maar boeken voor fallas 2021 doe ik sowieso nog niet. Ik heb mijn leergeld wel betaald dit jaar.
        I love Mines

        Comment


          jammer maar begrijpelijk.
          zonder vaccin zie ik niet snel een evenement doorgaan in binnen en buitenland.

          Comment


            Heel vervelend voor alle Valencianen, de economische impact moeten ze ook dragen en de artiesten van de falla's nu ook. Ontzettend zuur, zeker na een mooie start in dat eerste weekend, maar we gaan het vanzelf nog eens over doen.

            Verwacht voor oktober ook nog wel dat het niet doorgaat en vraag me zelfs af of het in 2021 wel 'gewoon' kan in maart...

            Comment


              Hopelijk hebben de fabrieken ook reserves opgebouwd... een jaar of langer geen shows zal er wel in hakken. In het buitenland is net zon drama. Alles ligt stil

              Comment


                Er is vandaag vergaderd en het niet geschoten vuurwerk van Fallas zal dit jaar nog geschoten worden, ze denken aan oktober ( vanaf 8 oktober ). De bedrijven krijgen nu 80% van de kosten die ze gemaakt hadden vergoed en later dit jaar de andere 20%. Fallas zelf vind geen doorgang maar het vuurwerk wel.

                Comment


                  Zeer goed nieuws voor de vuurwerkbedrijven daar, fijn dat het alsnog opgelost wordt. Zou top zijn als ze het in oktober op gaan pakken, zien wij er ook wat van. Maar vooral belangrijk voor de schieters en Valencianen dit.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    goed om te lezen dat er een oplossing komt!
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment

                    Working...
                    X