Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nocturna de MasterBsc 2018 2019 00.00 show

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nocturna de MasterBsc 2018 2019 00.00 show

    Hallo beste freaks,

    Hierbij mijn eerste showtje die ik heb geschoten. Ik wilde een lekkere ramshow schieten met zoveel mogelijk salute cakes die ik kon krijgen. Hierbij wilde ik een soort van Nocturna nabootsen, zonder de truenos natuurlijk. Ik heb alles doorgelont van te voren en het verdeeld onder 3 stukken:

    Deel 1:
    10 x Zena Salute 25sh
    6 x Suprise cake 30mm ( waren allemaal fluiters, helaas was het stukje sier van de Nocturna hierdoor weg, maar de fluiters zijn ook prima natuurlijk )

    Deel 2:
    4 x El Titanio 100

    Deel 3:
    18 x El Titanio 25
    4 x Black Thunder Tristar
    6 x Dum Bum 16
    6 x Piromax Titanium Salute

    Na het fakkelen van het 2e deel, kwam er door vonk overslag dus een onsteking in deel 3. Zo ging alles eigenlijk in een kortere tijd, maar dat maakte nu juist 1 dikke chaos!

    Tijdens het showtje stonden er echt dik 100 man te kijken, wat een fantastisch gevoel geeft dat! M'n eerste keer en zeker niet de laatste keer, al doe ik het dit jaar denk ik meer met krakelbakkies, fluitcakes en enkel NL knalcakes. En ik probeer het dan binnen de 25KG te houden, met een beetje creatief zijn kom je dan al aardig ver! Maar goed, geniet er van!


    #2
    Onwijs creatief! Top!

    Comment


      #3
      Leuke show, lekkere chaos.

      Vonkoverslag, heel herkenbaar

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
        Leuke show, lekkere chaos.

        Vonkoverslag, heel herkenbaar
        Jep, ondanks dat er echt een aantal meter tussen de onderdelen zaten. Dit jaar wil ik meer sier, fluit en crackling combineren.

        Ik dacht aan zoiets:

        - Krakel element: 12 x Secret Salute of 12 x Venom Box
        - Sier element: 12 x een 19sh 30mm cake of een aantal Double Demolition
        - Fluit element: 8 x Return of the Pheonix

        Misschien als afsluiter een zooi Aftershock Color Insanity.

        Maar ik denk het niet, want ik wil liever m'n geld bewaren voor Fallas. En anders schiet ik bovenstaande lijstje in het miniatuur.

        Comment


          #5
          Hou er dan wel rekening mee dat je de return op tijd aansteekt. Zou jammer zijn als de finale voorbij is, de return nog doorgaat.

          Comment


            #6
            Gaaf gedaan hoor!
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              #7
              Zier er goed uit hoor, mooi gedaan. Groot gelijk als je het project voor komende jaarwisseling wat inkort en zo ook naar Fallas kan gaan.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment

              Working...
              X