Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 49
  1. #16
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts
    Mooie beelden, die candels waren echt gaaf, die gingen ook met een doffe dreun de lucht in geweldig!

  2. Deze gebruiker waardeert EHVuurwerk voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid pyrodreams's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2017
    Berichten
    768
    Thanks
    3.152
    950 waarderingen in 540 posts
    ook weer mooi in beeld ge bracht film kwaliteit en ge luid zo als altijd weer topie
    tnx voor het deelen
    ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

  4. Deze gebruiker waardeert pyrodreams voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Vandaag twee nieuwe updates

    Twee kleinere straatmascleta's die we mee hebben gepakt. De 16e maart waren er niet zo veel mascleta's. Een gezellige groep Nederlanders had zich verzameld bij de Carrer de Xile - Carrer d'Antoni Suárez. Deze mascleta nocturna, geschoten door Europlá, schijnt elk jaar prima te zijn. Ook nu was het een fijne nocturna! We konden lekker dichtbij staan en ik vond dat er opvallend weinig toeschouwers waren.




    De 17e waren er meerdere mascleta's in de avond. Terwijl een forse groep mensen stond te wachten bij de Falla Els Lleons (Carrer dels Sants Just i Pastor), hoorden we opeens een andere mascleta de straat erachter de lucht in gaan. Helaas. Gemist Niemand die er vanaf wist, maar als we het wisten, hadden we beide mascleta's prima kunnen combineren.
    Deze mascleta's was in elk geval in een hele smalle straat. Vlak naast hele hoge gebouwen Hoe verzinnen ze het?! Lekker kort maar prachtig!

    Laten we lekker link gaan doen!

  6. Deze 3 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  7. #19
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Lekker !!!
    Knaap!

  8. #20
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Lekkere beelden weer hoor. Het is inderdaad bizar soms hoe weinig locals bij mascleta´s staan. Komt regelmatig voor dat er meer liefhebbers staan dan locals.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #21
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts
    Pas wel op met het 'dicht bij staan'
    Vorig jaar is er een vlinder over de hekken tussen het(Nederlandse) publiek gevlogen bij nota bene deze vereniging (zie beelden 03:35

  10. Deze 2 gebruikers waarderen EHVuurwerk voor het bericht:


  11. #22
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Vandaag twee nieuwe updates
    Carrer de Xile - Carrer d'Antoni Suárez. Deze mascleta nocturna, geschoten door Europlá, schijnt elk jaar prima te zijn. Ook nu was het een fijne nocturna!


    De 17e waren er meerdere mascleta's in de avond. Falla Els Lleons (Carrer dels Sants Just i Pastor
    Gave beelden weer DarkSoul, bedankt voor het delen. Weet je nog hoe laat de nocturna de 16e was?

    Jammer dat je de 17e er net 1 hebt gemist. Weet je nog de straatnaam waar de 'gemiste' nocturna hing?

    Wij waren 17 maart om 21:30 uur bij de Nocturna van Falla Pío XI-Fontanares, Carrer de Pius XI. Is op een klein pleintje tussen de hoge gebouwen in. Duurde een kleine 5 minuten en ging echt snoeihard. Ik kan je zeker aanraden om hier ook eens te gaan kijken.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
    Pas wel op met het 'dicht bij staan'
    Vorig jaar is er een vlinder over de hekken tussen het(Nederlandse) publiek gevlogen bij nota bene deze vereniging (zie beelden 03:35
    Heftige beelden EHVuurwerk. Tijdens Fallas 2018 een deel van dat filmpje ook al gezien. Als ik het zo zie hingen de lijnen in 2018 ook veel dichterbij de hekken dan dat nu het geval was.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. #23
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Gave beelden weer DarkSoul, bedankt voor het delen. Weet je nog hoe laat de nocturna de 16e was?

    Jammer dat je de 17e er net 1 hebt gemist. Weet je nog de straatnaam waar de 'gemiste' nocturna hing?

    Wij waren 17 maart om 21:30 uur bij de Nocturna van Falla Pío XI-Fontanares, Carrer de Pius XI. Is op een klein pleintje tussen de hoge gebouwen in. Duurde een kleine 5 minuten en ging echt snoeihard. Ik kan je zeker aanraden om hier ook eens te gaan kijken.




    Heftige beelden EHVuurwerk. Tijdens Fallas 2018 een deel van dat filmpje ook al gezien. Als ik het zo zie hingen de lijnen in 2018 ook veel dichterbij de hekken dan dat nu het geval was.
    Klopt inderdaad, het schietveld was anders ingericht.
    Ze waren dit jaar ook een stuk strenger met afzetlint en toezicht, dit was vorig jaar allemaal niet werden we tijdens de mascleta naar achteren gestuurd.

  13. #24
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht


    De 17e waren er meerdere mascleta's in de avond. Terwijl een forse groep mensen stond te wachten bij de Falla Els Lleons (Carrer dels Sants Just i Pastor), hoorden we opeens een andere mascleta de straat erachter de lucht in gaan. Helaas. Gemist Niemand die er vanaf wist, maar als we het wisten, hadden we beide mascleta's prima kunnen combineren.
    Deze mascleta's was in elk geval in een hele smalle straat. Vlak naast hele hoge gebouwen Hoe verzinnen ze het?! Lekker kort maar prachtig!

    weet je zeker dat dit de 17e was?
    ik ben de 17e aangekomen in Valencia, het hotel waar ik verbleef zat een paar straten naast de Falla Els Lleons, maar heb die avond een hele andere mascleta gezien

    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  14. #25
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Gave beelden weer DarkSoul, bedankt voor het delen. Weet je nog hoe laat de nocturna de 16e was?

    Jammer dat je de 17e er net 1 hebt gemist. Weet je nog de straatnaam waar de 'gemiste' nocturna hing?

    Wij waren 17 maart om 21:30 uur bij de Nocturna van Falla Pío XI-Fontanares, Carrer de Pius XI. Is op een klein pleintje tussen de hoge gebouwen in. Duurde een kleine 5 minuten en ging echt snoeihard. Ik kan je zeker aanraden om hier ook eens te gaan kijken.
    De nocturna van de 16e ging om 21:30 uur aan.

    De nocturna van de 17e die ik wél gezien heb, was eveneens om 21:30 uur. Maar vlak daarvoor (ik gok rond 21:20 uur) was er eentje ongeveer in de straat erachter. Ik gok de Carrer de la Pobla de Farnals, of Carrer de Borriol.
    De nocturna van Falla Pío XI-Fontanares, Carrer de Pius XI, had ik ook op de site gezien. Lag voor ons behoorlijk uit de route. Je moet keuzes maken Misschien volgend jaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
    weet je zeker dat dit de 17e was?
    ik ben de 17e aangekomen in Valencia, het hotel waar ik verbleef zat een paar straten naast de Falla Els Lleons, maar heb die avond een hele andere mascleta gezien

    Ja, ik weet zeker dat het de 17e was, om 21:30 uur. Maar ik twijfel of het onderdeel was van de Falla Els Lleons. De straat weet ik wel zeker (Carrer dels Sants Just i Pastor), maar het zou een andere Falla kunnen zijn geweest. Ik heb niet genoteerd welke mascleta's ik bij welke falla verenigingen heb gezien. Ik wilde dat later thuis weer opzoeken op de site van https://www.fallasfestival.nl/ , maar die site had al heel snel alle gegevens van Fallas 2019 van hun site gegooid Dus het straatmascletaprogramma heb ik niet bij de hand.
    Laten we lekker link gaan doen!

  15. Deze gebruiker waardeert DarkSoul voor het bericht:


  16. #26
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Nog maar eens een update er tegenaan gooien!

    In de middag van 17 maart waren er meerdere mascleta's. Wij besloten om de mascleta op het plein mee te pakken (zoals elke dag), en daarna snel door te gaan naar een buurt niet ver van het plein vandaan. Om 14:30 uur was er aan het plein Plaza del Bisbe Amigo een prima mascleta. Dit was duidelijk goed bekend bij meer mensen, want het was hier flink druk! Waar de meeste straatmascleta's niet zo druk zijn, was hier een flinke menigte op af gekomen. Dat zal ook komen omdat het vanaf het plein goed te bereiken was, zonder je te hoeven haasten. Hij was prima te doen! Zeker geen kleintje!

    Laten we lekker link gaan doen!

  17. Deze 4 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  18. #27
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts
    Thnx voor de beelden weer.

    Was deze goed te doem vanaf het plein of moet je enorm haasten?

    Ik heb tijdens de Fallas voor de zekerheid heel het straatprogramma van fallasfestival.nl ge-screenshot, ik zal proberen deze screens hier te posten.

  19. Deze 2 gebruikers waarderen EHVuurwerk voor het bericht:


  20. #28
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Thanks voor de filmjes en uitleg DS. Tof om te zien wat je allemaal hebt meegemaakt daar en heerlijk in beeld gebracht.

  21. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  22. #29
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Thnx DS voor de leuke film. Wij hebben daar dit jaar uit mn hoofd 3 mascleta´s en een nocturna meegepakt dit jaar, leuk wijkje wel
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  23. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  24. #30
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Had dit topic nog niet gezien, prachtbeelden DS!

  25. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •