Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EHVuurwerk Video's [Valencia video's]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Echt heel kick ja ! Mocht je jouw camera daar gewoon plaatsen of ken je daar mensen ?
    Knaap!

    Comment


      #17
      Wauw wat een gave beelden, bijzonder om het zo te zien.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
        Echt heel kick ja ! Mocht je jouw camera daar gewoon plaatsen of ken je daar mensen ?
        Over het algemeen zijn de mensen heel gastvrij en kun je een camera aan een hek hangen of door een hek op de grond zetten ze doen absoluut niet moeilijk. Bij de video met het winkelwagentje als thumbnail waren ze zo vriendelijk om mij uit te nodigen om de camera tussen het vuurwerk te zetten.

        Comment


          #19
          Mascleta Manual 16 maart - Falla Olta Juan Ramón Jiménez

          Een ambachtelijke mascleta, leuk om een keer gezien te hebben.
          De man rechts in beeld stookte aardig wat weg en had het aan het einde ook erg warm met flink wat werkzweet op het koppie.

          Comment


            #20
            Gaaaaaaaf!! Flink tempo met stoken haha!
            YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

            Comment


              #21
              We hebben een tijd staan wachten bij deze mascleta, maar het begon te laat voor ons. Het zou om 20:00 uur beginnen, maar toen het tegen half negen nog steeds niet begonnen was, zijn we weggegaan. We wilden een andere mascleta nocturna liever zien dan deze mascleta manual.
              Leuk om nu toch te zien wat we gemist hebben
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #22
                Leuke beelden wederom. En prachtig om die man recht zo hard bezig te zien.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Dank voor jullie leuke reacties.

                  Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                  We hebben een tijd staan wachten bij deze mascleta, maar het begon te laat voor ons. Het zou om 20:00 uur beginnen, maar toen het tegen half negen nog steeds niet begonnen was, zijn we weggegaan. We wilden een andere mascleta nocturna liever zien dan deze mascleta manual.
                  Leuk om nu toch te zien wat we gemist hebben
                  Het duurde inderdaad erg lang voordat ze begonnen, ondanks dat het wat eentonig was heb ik mij prima vermaakt op het plaatselijke terras en gesproken met een aantal Nederlanders en met een biertje voor €1,20 waar kan dat nog?

                  Na dit showtje aan de andere kant van het spoor gezocht naar een nocturna maar helaas was die de volgende dag pas.

                  Comment


                    #24
                    We beginnen aan de laatste Fallas video's van mijn kant.
                    Hierbij een van de vele die op de 19e geschoten werden, Helaas bleef het digitale stuk hangen.

                    Comment


                      #25
                      Hierbij mijn beelden van Burning Airfield 2019.
                      het was een geslaagd evenement met veel vuurwerk voor maar €13 entree.
                      volgende keer ben ik er zeker weer bij:

                      De video's die ik hier zal plaatsen zijn vooral de "shows en finale's" de losse product demo's heb ik er tussen uit geknipt.

                      Eerste video is een kijkje op het schietveld tijdens de opbouw.
                      (direct een test video voor mijn nieuwe DJI Gimbal)

                      Comment


                        #26
                        We gaan verder met JGWBerckhotlz
                        wat is dit kwaliteitsvuurwerk zeg! Geniet:

                        Comment

                        Working...
                        X