Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verslag] Bezoek + Prijsuitreiking Rubro - 16-2-2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wij leggen de vragen gewoon voor en verzinnen zelf geen antwoorden hoor. Het is idd politiek correct maar ja dat is niet anders.
    Bedankt voor t verslag verder. Ben benieuwd naar hetgeen dit jaar weer verzonnen is wua nieuwe producten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Mooi en duidelijk verslag en nogmaals gefeliciteerd aan Rubro voor deze 2 mooie prijzen!

      Comment


        #18
        Is er al duidelijkheid over de Transbomber? Wordt dit npu wel of geen compound??
        Kooien knippen is mijn hobby!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door knallbahr Bekijk bericht
          Is er al duidelijkheid over de Transbomber? Wordt dit npu wel of geen compound??
          Er staat van wel tussen de vragen bij het verslag. Dus denk dat we daar wel vanuit kunnen gaan toch.

          Edit: Even later wordt dat weer tegen gesproken...
          Laatst aangepast door Beastmode; 16 May 2019, 16:04. Reden: edit: fout gelezen
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #20
            Heb de heren van Rubro direct een apje gestuurd. Zodra ik antwoord heb laat ik het hier weten.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
              Heb de heren van Rubro direct een apje gestuurd. Zodra ik antwoord heb laat ik het hier weten.
              Kijk eens wat een service
              Kooien knippen is mijn hobby!

              Comment


                #22
                Het is nog niet helemaal zeker op dit een compound wordt of een cakebox blijft. Ligt eraan hoe snel de certificaten binnen zijn. Wordt dus vervolgd.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                  Het is nog niet helemaal zeker op dit een compound wordt of een cakebox blijft. Ligt eraan hoe snel de certificaten binnen zijn. Wordt dus vervolgd.
                  Oké later meer dus, iniedergeval bedankt voor de moeite!
                  Kooien knippen is mijn hobby!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                    Het is nog niet helemaal zeker op dit een compound wordt of een cakebox blijft. Ligt eraan hoe snel de certificaten binnen zijn. Wordt dus vervolgd.
                    De transbomber wordt deels compound.. Cake 1 en 2 blijven los en cake 3 en 4 worden met elkaar verbonden..

                    Comment


                      #25
                      Ben benieuwd welke 19shots erbij komen. Wel interesse aan mij kant haha.

                      Comment

                      Working...
                      X